Koska olisi pitänyt tietää, että Dubaihin ei kannata matkustaa, niin voisitteko kertoa, mihin seuraavaksi ei kannata matkustaa?
Tällä palstalla useissa keskusteluissa useat sanovat, että esim Dohan ja Dubain tilanne oli tiedossa. Uutisia seuraamalla olisi pitänyt tietää, että ko lomakohteita olisi pitänyt välttää ja oli silkkaa tyhmyyttä lähteä sodan keskelle.
No, itse en tiedä missä seuraavaksi syttyy sota. Voitteko siis kertoa, minne seuraavaksi EI kannata matkustaa? jos siis on menossa jonnekin muualle kuin Islantiin, Sveitsiin tai uuteen Seelantiin
Kommentit (263)
Ainakin ne maat kannattaa jättää väliin, missä miehillä on kylpypyyhe rullattuna päälaella ja naisten silmiä ei näe hunnun alta.
No Ap jos nyt ensi alkuun jättäisit väliin lähi idän ja muutenkin diktatuurimaat joissa ihmisoikeuksista ei ole kuultukaan? Maailmassa on aika monta demokratiaa mihin matkustaa.
Toivon ihan aidosti että Dubaihin matkustaville ihmisille tapahtuu jotain ikävää koska he ovat moraalittomia ihmisiä ja ansaitsevat kärsiä
Aika ikävä toive sinulla, kertoo pahuudesta. Eikö ole vähän tekopyhää ihmisoikeuksista vouhottaa? Etkö varmasti ikinä itse polje ihmisoikeuksia, esim käyttämällä Suomessa elektroniikkaa, mikä tehty epäilyttävissä oloissa toisessa maassa? Tai mikä tahansa muu tuote, temu vain ääripää tässä esimerkkinä. Muitakin on.
Ongelmia lähinnä Tukholmassa ja siitä etelään. Itse reissaan paljon Haaparannassa ja siitä pohjoiseen ja vähän rannikkoa etelään, eikä siellä ole mitään ongelmia.