Onko muilla ylipainoisilla miehillä "ongelmaa", että teistä kiinnostuvat vain teitä itseäkin lihavammat naiset?
Siis ja vaikka teidän omana kriteerinä ei olisikaan löytää mitään timmivartaloista, koska itsellekin on keskivartaloa kertynyt, mutta sitten ne ns ehdokkaat on järkeään teitä itseäkin lihavampia. Tuntuu, että 90 kiloinen mies saa helposti 60 kiloisen naisen, mutta 120 kiloinen mies ei saa 90 kiloista naista, vaan se nainen on kutakuinkin miehen painoinen tai jopa enemmänkin.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Miesystävälläni on ns. dad body ja löytyy kaljamaha, minä kyllä tykkään hänestä! -N 155/47
Lyhytikäinen. Kannattaa katsella jo valmiiksi vähän hoikempia.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut ihan saman kuin ap. Olen reilusti ylipainoinen ja sen hyväksynyt, elämäntapamuutos tässä elämäntilanteessa rikkoisi muita ihmissuhteita, joten se ei ole mahdollista juuri nyt. Tarjolla olevat naiset ovat sitten niitä todella painavia, puhutaan jo 140+ kilosta. Ne oman painoiset unelmoi normaalipainoisista tai jopa urheilullisista miehistä mikä on aivan käsittämätöntä. Joo onhan niitä poikkeuksia joskus joissa tuhti nainen saa sporttisen miehen, mutta aika harvassa ne ovat. Yleensä tällaisissa pareissa molemmat olleet hoikkia tai normaalipainoisia kun menneet yhteen.
Mielestä tämä kuvaa ennemmin suomalaisen pariutumismarkkinan pienuutta jossa miehillä on haastavaa löytää hyviä ehdokkaita somen pilaamista naisista, jotka kuvittelevat nurkan takana odottavan rikkaan lihaksikkaan komistuksen kun vaan jaksaa swaipata tarpeeksi vasemmalle niitä taviksia. Suomelle tekisi hyvä tuoda tänne vaihteeksi kristinuskoa tai vastaava kulttuuria edustavista maista nuoria naimattomia maahanmuuttajanaisia , jotka voisivat jäädä tänne asumaan ja integroitua osaksi suomalaista yhteiskuntaa. Tulisi myös vähän enemmän pöhinää deittimarkkinoille ja naisten nirsoilu loppuisi.
Jos elämäntapamuutos parempaan rikkoo ihmissuhteesi, se suhde ei ole terve. Toivottavasti olet trolli. Jos tosissasi, vaihda maisemaa ja ala kohdella itseäsi hyvin.
Jos ulkonäöstä puhutaan, niin kyllä se naamakin on todella tärkeä, ei pelkkä paino.
Ap ei taida olla kasvoiltaan komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen huomannut ihan saman kuin ap. Olen reilusti ylipainoinen ja sen hyväksynyt, elämäntapamuutos tässä elämäntilanteessa rikkoisi muita ihmissuhteita, joten se ei ole mahdollista juuri nyt."
Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Terveemmät elintavat rikkoisi ihmissuhteita? Onko sulla joku feeder kumppanina?
Sen ajan minkä voisin käyttää treenaamiseen töiden jälkeen joudun hoitamaan lasteni asioita, koska työtä vieroksuva eksäni ei ole hoitanut hommia niin kuin olisi pitänyt. Kun lapset tulevat kohta aikuisiksi, niin sitten on energiaa ja aikaa keskittyä itseeni. Sain myös kotoa sellaisen kasvatuksen, jossa aina pitää auttaa muita jopa oman jaksamisen kustannuksella, sekin muuttuu ja vaikuttaa ihmissuhteisiiin eli osa tulee suuttumaan kun asetan tiukemmat rajat asioille.
Ok, eli satuhan tämä olikin :D
Tähän olisi sinulle helppo ratkaisu olemassa. Laihduta 90 kg painoon jolloin saat teoriasi mukaan sen 60 kg naisen. As simple as that.
Miksi kukaan ottaisi ylipainoisen miehen, joka kuolee 5-kymppisenä sydänkohtaukseen tai alkaa sairastaa diabetesta ja päätyy ilman jalkoja pyörätuoliin?
Oon 60kg suht hoikka nainen ja käyn kuumana isoihin miehiin. Eli siis saa olla ylipainoakin ja melkein voisi sanoa, että PITÄÄ olla. Tälläkin hetkellä olen ihastunut mieheen joka painaa 130kg. Eli älkää pulskat miehet aina ajatelko, ettei laihemmat naiset voi olla teistä kiinnostuneita.
Nuoret naiset, 18-35v ehkä haluavat enimmäkseen normipainoisen miehen, mutta itsellekin kun alkoi ikää tulla, miesmaku muuttui ja tykkään nykyään erityyppisistä.
90 kiloinen mies!? Painan 69 kiloa ja olen nippa nappa normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
90 kiloinen mies!? Painan 69 kiloa ja olen nippa nappa normaalipainoinen.
Kuinka lyhyt olet?
Miesystävälläni on ns. dad body ja löytyy kaljamaha, minä kyllä tykkään hänestä! -N 155/47