Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla ylipainoisilla miehillä "ongelmaa", että teistä kiinnostuvat vain teitä itseäkin lihavammat naiset?

Vierailija
28.02.2026 |

Siis ja vaikka teidän omana kriteerinä ei olisikaan löytää mitään timmivartaloista, koska itsellekin on keskivartaloa kertynyt, mutta sitten ne ns ehdokkaat on järkeään teitä itseäkin lihavampia. Tuntuu, että 90 kiloinen mies saa helposti 60 kiloisen naisen, mutta 120 kiloinen mies ei saa 90 kiloista naista, vaan se nainen on kutakuinkin miehen painoinen tai jopa enemmänkin.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ylipaino miehessä kertoo siitä että elämänhallinta ei ole oikein sijoillaan. Etenkin kaljamaha. Eikä sellainen kiinnosta, se kertoo paljon miehestä ettei edes itsestään osaa pitää huolta, tai kunnioittaa sen vertaa itseään että huolehtisi terveydestään. Ja joo, sama naisille. 

Ei se sohvalla röhnöttävä sipsipossu mitään kuuminta hottia ole. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni. N33

Vierailija
82/130 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Olen ollut hoikka, normaalipainoinen, lihava ja nyt lihaksikas ja naisten kiinnostus on ollut aina olematonta. Pituudesta ja naamasta se on kiinni.

Ja itsevarmuudesta ja persoonallisuudesta 😉

Itsevarmuudella ja persoonallisuudella on merkitystä vasta sitten kun ulkonäkö on riittävän hyvä. Tätä on ihan tutkittukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käski olla läski.

Vierailija
84/130 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 115 kiloa ja mun kilot on lantiolla enimmäkseen. Mua ei kiinnosta minkä kokoinen mies on, mutta normaalia elämää pitää voida elää. Syön terveellisesti ja miehet ei oo treffeillä uskonut sitä. Ilmeisesti syövät itse roskaruokaa ja juovat kaljaa. Naisen ei tarvitse tehdä niin ollakseen lihava. Oon kasvissyöjä ja vain kerran viikossa karkkia. Ei limua tai mehua tai rasvaisia ruokia. Liikun säännöllisesti ja silti ylipaino pysyy. Ei siihen kaipaa silloin viereensä ihmistä joka yökkii kasvisruoille ja haluaa syödä vain uppopaistettua ruokaa. Varmaan ei moni mies syö kuten mä ja jos syö, on sitten hoikka eli eivät ole kiinnostunut lihavasta. Ja jos liikkuu yhtä paljon kuin minä, on miehet silloin yleensä hoikkia. Naisena ei oo helppoa.

Vierailija
85/130 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoinen mies ei kiinnosta naisia. Kun tietää, kuinka hitosti niiden miesten on pitäny syödä päätyäkseen niin lihaviksi. Miehillä on luonnostaan testosteronia ja lihaksia, joiden pitäisi estää läskiksi tuloa, jos vain söisi normaalisti. Pelkästään jo ne lihakset estävät lihomista. Eli jos mies on läski, hän syö tooodella paljon liikaa. Miestissit ja pallomaha ei näytä hyvältä.

Lihavilla naisilla on menopaussi koska normaalit estrogeenitasot pitävät naisen hoikkana

Voi rakas kulta, kun estrogeenit vähenevät sen mukaan,mitä laihempi nainen on. Esimerkiksi näillä bikinifitnessmimmeillä loppuu kuukautiset kokonaan, kun rasvaprosentti laskee liian alas, samoin muilla urheilijoilla. Miehillä rasvakudos lisää estrogeeni määrä, ja siksi kasvaa mm ne miestissit.

Että menepä sinne alakoulun biologian tunnille opettelemaan näitä asioita, setämies. 

Vierailija
86/130 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koominen aloitus.

Teitä läskimpiä ei ole olemassa.

Vierailija
87/130 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso typy takaa, nami

Vierailija
88/130 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
89/130 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Painan 140 kiloa, mutta haluan hoikan naisen. Yli 70 kiloinen läski akka ei vain herätä kiinnostusta! 🙄

M34

Ja luulet, että hoikan naisen kiinnostuksen herättää 140kg läski ukko?  NOT!  

Vierailija
90/130 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs jos lähtisit salille läski? Laihduta ensiksi itse ja ulise vasta sen jälkeen naisten painosta.

Vierailija
91/130 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 75kg, paino enimmäkseen pyllyssä, tisseissä ja lanteilla. Mieheni on lyhyt ja painaa 58kg. Pienet miehet on söpöjä mutta se on vain minun mielipiteeni. Meitä on moneen junaan. 

Vierailija
92/130 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutta 120 kiloinen mies ei saa 90 kiloista naista"

Lasketaanpa 

Suomalaisen naisen keskipituus 167 cm, tuosta tulisi BMI 32,3

Miehen keskipituus 180 cm, eli BMI 37

Eli eihän nuo edes ole mitenkään verrannolliset. 

Vierailija
93/130 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Painan 140 kiloa, mutta haluan hoikan naisen. Yli 70 kiloinen läski akka ei vain herätä kiinnostusta! 🙄

M34

Suomalaisen naisen keskipaino on 74 kg , että sitten olet ilman 😂🤣😅😅😆😁

Vierailija
94/130 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoiset naiset on ongelma, silloinhan myös ap on ongelma, jos on ylipainoinen? Eikö niin?

Missä on taas luetun ymmärtäminen? Eihän ap sanonutkaan etsivänsä mitään timmivartaloista, koska lisäkiloja on itselläkin. Hän puhui lihavuuden kohtuullisuudesta.

Sinä olet itse ap- miksi siis puhut itsestäsi 3. persoonassa. 

Vierailija
95/130 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34

Kukaan ei halua 140 kiloista miestä, sorry.

Vierailija
96/130 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksikään nainen kiinnostuisi selvästi lihavasta miehestä? Eiväthän he tarjoa mitään etua verrattuna parempikuntoisiin ja täten myös paremman näköisiin miehiin? Lihava mies ei voi olla komea.

Vierailija
97/130 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä voi valikoida taikka kontrolloida kuka sinusta kiinnostuu. Miehenä niitä naisia tuskin kuitenkaan tulee läähättämään ja tykittämään "😍😍😍🙊🙈" joka tuutista, eli et vain laita viestiä heille, jotka eivät herätä edes auttavaa mielenkiintoa ulkonäkönsä osalta?

Itse tykkään vain lihaksikkaista, kovaa treenaavista miehistä ja vatsaakin saa olla. Joku hyvinsyönyt työmies voisi teoriassa myös mennä. Mutta niin vaan vaikka kirjoitin tämän kissankokoisin kirjaimin ja että haussa suunnilleen oman ikäinen eli kolmikybänen niin minua lähestyi kaikenlaiset miehet; nälkiintyneen laihat, alle 20v, yli 70v, päihteilijät, hoikat atleetit sen voimin että heidän on kelvattava jos kerran kelpuutan vatsakkaankin, koska hehän ovat sitten "parempi saalis kuin läskimaha" :D 

Vaikka ei miesmakuni toimi niin, lol. 

Ja meillä painot on plusmiinus 53 ja miehen paino +90kg, tajuttoman lihaksikas ja hyvinsyönyt, toki rasvaprossa vaihtelee sen mukaan mihin milloinkin tähtää. 

En tajua miksi joku arvottaa että miten rikkaan tai hoikan tai yleisen ihanteen mukaisen voi saada. En voi kuvitella että vaikka olisin lihava niin mieltä ylentäisi että joku "kelpuuttaisi" minut vaikka haluaisi hoikan...

Etsi sellaista seuraa kuin oikeasti haluat ja uskalla olla rehellinen sekä tarvittaessa myös yksin. 

Vierailija
98/130 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipainoiset naiset on ongelma, silloinhan myös ap on ongelma, jos on ylipainoinen? Eikö niin?

Missä on taas luetun ymmärtäminen? Eihän ap sanonutkaan etsivänsä mitään timmivartaloista, koska lisäkiloja on itselläkin. Hän puhui lihavuuden kohtuullisuudesta.

Ap:n omat 120kg on kaikkea muuta kuin "kohtuullista" lihavuutta.

Miehet on aina näin harhaisia- heistä de oma ja .uityen .iesten läski on vsin rotevuutta ja miehekkyyttä ja urheilullisuutta. Vertasivat itseään johonkin samanpsinpiseen huippu- urheilijaan, jolla se massa on lihasta.

Vierailija
99/130 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota lihavaa naista, se syö sinut vararikkoon ja talouden tärviölle. Kohta olet itse leipäjonossa ja kannat naisellesi kaksinkäsin ruokaa. Nainen huutaa sohvalta: siis eikö ollu sipsejä ja suklaata, mä en kestä.

Vierailija
100/130 |
09.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole vaan hyvä asia että nainen ymmärtää elämäntapasi ja kamppailee samojen ongelmien kanssa? Voitte yhdessä tsempata toisianne laihduttamaan.