Onko muilla ylipainoisilla miehillä "ongelmaa", että teistä kiinnostuvat vain teitä itseäkin lihavammat naiset?
Siis ja vaikka teidän omana kriteerinä ei olisikaan löytää mitään timmivartaloista, koska itsellekin on keskivartaloa kertynyt, mutta sitten ne ns ehdokkaat on järkeään teitä itseäkin lihavampia. Tuntuu, että 90 kiloinen mies saa helposti 60 kiloisen naisen, mutta 120 kiloinen mies ei saa 90 kiloista naista, vaan se nainen on kutakuinkin miehen painoinen tai jopa enemmänkin.
Kommentit (50)
Mikä siinä laihduttamisessa on niin vaikeata? Syö vaan riisiä. Sillä lähtee nälkä ja ei kasva läski vyötärölle.
Siis lihavaa ap:ta kiinnostaa häntä itseään hoikemmat naiset, mutta ihmettelee, kun lihavia naisia myös kiinnostaa itseään hoikemmat miehet.....
Vierailija kirjoitti:
Jos ylipainoiset naiset on ongelma, silloinhan myös ap on ongelma, jos on ylipainoinen? Eikö niin?
Missä on taas luetun ymmärtäminen? Eihän ap sanonutkaan etsivänsä mitään timmivartaloista, koska lisäkiloja on itselläkin. Hän puhui lihavuuden kohtuullisuudesta.
Ap:n omat 120kg on kaikkea muuta kuin "kohtuullista" lihavuutta.
Allu poistattaa viestejä. Mikä sääliö.
Miksi ei kelpaisi. Minä itse en ole ns parisuhdemateriaalia. Minusta on moneen muttei jakamaan elämääni toisen kanssa. Tämä on kyllä aina tiedossa heti alkumetreiltä.
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa Allu on pestattu modeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä vaiheessa Allu on pestattu modeksi?
Voi kuule Allu, jos liputtaa viestin tarpeeksi monta kertaa, tekoäly poistaa.
En osaa auttaa ap:tä. Tulin vain ilmoittamaan, että mulla on 70-kiloinen mies. Yt. 110 kg nainen
Ylipainoinen mies sietää ylipainoista naista, vain, jos naisella on status kohdallaan ja komea auto, mielellään BMW tai Audi. Muuten sitä naista ei esitellä missään, eikä ainakaan kumppanina.
Niin, mitä tuossa on hauskaa? Luuletko, että miehet ja naiset on keskimäärin saman painoisia?