Onko muilla ylipainoisilla miehillä "ongelmaa", että teistä kiinnostuvat vain teitä itseäkin lihavammat naiset?
Siis ja vaikka teidän omana kriteerinä ei olisikaan löytää mitään timmivartaloista, koska itsellekin on keskivartaloa kertynyt, mutta sitten ne ns ehdokkaat on järkeään teitä itseäkin lihavampia. Tuntuu, että 90 kiloinen mies saa helposti 60 kiloisen naisen, mutta 120 kiloinen mies ei saa 90 kiloista naista, vaan se nainen on kutakuinkin miehen painoinen tai jopa enemmänkin.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Jos ylipainoiset naiset on ongelma, silloinhan myös ap on ongelma, jos on ylipainoinen? Eikö niin?
Missä on taas luetun ymmärtäminen? Eihän ap sanonutkaan etsivänsä mitään timmivartaloista, koska lisäkiloja on itselläkin. Hän puhui lihavuuden kohtuullisuudesta.
Ap:n omat 120kg on kaikkea muuta kuin "kohtuullista" lihavuutta.
Miksi ei kelpaisi. Minä itse en ole ns parisuhdemateriaalia. Minusta on moneen muttei jakamaan elämääni toisen kanssa. Tämä on kyllä aina tiedossa heti alkumetreiltä.
Vierailija kirjoitti:
Allu poistattaa viestejä. Mikä sääliö.
Missä vaiheessa Allu on pestattu modeksi?
En osaa auttaa ap:tä. Tulin vain ilmoittamaan, että mulla on 70-kiloinen mies. Yt. 110 kg nainen
Ylipainoinen mies sietää ylipainoista naista, vain, jos naisella on status kohdallaan ja komea auto, mielellään BMW tai Audi. Muuten sitä naista ei esitellä missään, eikä ainakaan kumppanina.
Meitä hoikkia naisia ei kaljamahaiset miehet kiinnosta.
Aika luonnollista mun mielestäni.
Itse painoin 52kg kun aloin olemaan yhdessä 100kg mieheni kanssa. Ylipainoa toki oli hänellä mutta pituuttakin 193cm joten ei niin paha.
Joku 120kg ei ok hyvä paino kenellekään! En olisi halunnut miestä joka ei pysyisi mun vauhdissani, haluan liikkua, reissata ja tehdä asioita - en maata sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
En osaa auttaa ap:tä. Tulin vain ilmoittamaan, että mulla on 70-kiloinen mies. Yt. 110 kg nainen
Jostain syystä se partnerin hoikkuus on ylpeilemisen arvoinen asia?
Vierailija kirjoitti:
Meitä hoikkia naisia ei kaljamahaiset miehet kiinnosta.
Aika montaa ei haittaa yhtään ja itseasiassa kiinnostaa enemmän vähän vatsakas mies. Mutta jos itse on menevä ja haluaa huolehtia itsestään niin ei se sohvalla sipsiä syövä ja omaa painoaan valittava kumppani ole oikea, en enää itse lähtis. Ei sen takia että itse paino olis mulle ongelma, vaan se että se toinen siitä itse kärsii, mutta ei tee sitten muuta kun valittaa. Jostain syystä ne vielä usein alkaa dissaamaan ja lyttäämään sitä energisempää, vaikka alussa se oli ihailun arvoinen asia.
Exällå oli sanojensa mukaan 20 kiloa ylipainoa ja kuuma se oli silti. Jaksoi tehdä asioita ja noin arjessa taisi olla liikkuvampi vaikka itse urheilen. Joskus halusi lähteä kävelemään ja seikkailemaan, ihan huvikseen!
Oon vähän ihastunut yhteen mieheen, joka on lienee sun painoinen. Oon vähän sokea muiden ihmisten painoille. Oisko 20cm mua pidempi.
Oon 53kg 162cm.
On jotenkin rehdin ja tekevän oloinen, heittää hyvää läppää ja tuntuu arvostavan ihmisiä.
Miksi kukaan hoikka tai edes normaalipainoinen nainen katselisi ylipainoisia miehiä, kun tarjolla on niitä hoikkia ja normaalipainoisiakin ?
Valitse sinä ylipainoinen aloittaja vaan joku pullukka nainen, niin huomaat miten hauskaa teillä voikaan olla yhdessä ja siinä ei mitkään kilot haittaa.
Katsos kun painolla ei ole lopulta merkitystä siihen millainen ihminen oikeasti on.
Sinä ruma, läski ukko, joka haluat nuoren, hoikan instatytön - tiedät kyllä, mitä tehdä.
Hommaa ensin itsellesi erittäin paksu lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen mies ei kiinnosta naisia. Kun tietää, kuinka hitosti niiden miesten on pitäny syödä päätyäkseen niin lihaviksi. Miehillä on luonnostaan testosteronia ja lihaksia, joiden pitäisi estää läskiksi tuloa, jos vain söisi normaalisti. Pelkästään jo ne lihakset estävät lihomista. Eli jos mies on läski, hän syö tooodella paljon liikaa. Miestissit ja pallomaha ei näytä hyvältä.
Lihavilla naisilla on menopaussi koska normaalit estrogeenitasot pitävät naisen hoikkana
Mitä enemmän rasvaa, sitä enemmän estrogeenia. Rasvakudos tuottaa sitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ruma, läski ukko, joka haluat nuoren, hoikan instatytön - tiedät kyllä, mitä tehdä.
Hommaa ensin itsellesi erittäin paksu lompakko.
Paksu lompakko sekä laihdutus.
120kg miehellä on todella paljon, vaikka mies olisi yli 190cm pitkä, saati että on lyhyempi. On todella iso pallomaha. Naisella osa ylipainosta on kuitenkin jakautunut rintoihin, reisiin ja takapuoleen. Toki 120kg naisellakin on paljon, mutta ihan samaa tasoa olet, ellet ole kehonrakentajatyyppiä. Eikä sekään ole kaunista.
Listalla voi olla jopa l-ökä-poksu-sana. Korjaa se sopivaan muotoon.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa mutta ollessani sinkku ja ylipainoinen nainen kävi itselläni päinvastoin - olisin mielelläni tapaillut miestä joka itsekin on vähän isompi mutta minua pyysi treffeille lähinnä hoikat tai normaalipainoiset miehet 🤨
Sellaiset pyysivät jotka ei muuta saa kuin lihavan, tai on sitten joku lihavuusfetissi
Allun hahmohan se aina valitteli että vain tukevat vaan niin kovasti kiinnostuu, toisen kerran taas että vitsi kun ei edes ne. Haluaako nyt siis kysellä hoikilta, miksei nappaa vai hyökkiä tukevia vastaan? Vastatkoon vain hoikat, niin ei mene väärille urille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen mies ei kiinnosta naisia. Kun tietää, kuinka hitosti niiden miesten on pitäny syödä päätyäkseen niin lihaviksi. Miehillä on luonnostaan testosteronia ja lihaksia, joiden pitäisi estää läskiksi tuloa, jos vain söisi normaalisti. Pelkästään jo ne lihakset estävät lihomista. Eli jos mies on läski, hän syö tooodella paljon liikaa. Miestissit ja pallomaha ei näytä hyvältä.
Lihavilla naisilla on menopaussi koska normaalit estrogeenitasot pitävät naisen hoikkana
Mitä enemmän rasvaa, sitä enemmän estrogeenia. Rasvakudos tuottaa sitä myös.
Eipä toimi noin.
Vaihdevuodet (Alhainen estrogeeni): Kun estrogeenitaso laskee, aineenvaihdunta hidastuu ja kehon rasvanpoltto heikkenee. Tällöin rasvaa kertyy erityisesti vatsan alueelle (viskeraalirasva).
Siis lihavaa ap:ta kiinnostaa häntä itseään hoikemmat naiset, mutta ihmettelee, kun lihavia naisia myös kiinnostaa itseään hoikemmat miehet.....