Onko muilla ylipainoisilla miehillä "ongelmaa", että teistä kiinnostuvat vain teitä itseäkin lihavammat naiset?
Siis ja vaikka teidän omana kriteerinä ei olisikaan löytää mitään timmivartaloista, koska itsellekin on keskivartaloa kertynyt, mutta sitten ne ns ehdokkaat on järkeään teitä itseäkin lihavampia. Tuntuu, että 90 kiloinen mies saa helposti 60 kiloisen naisen, mutta 120 kiloinen mies ei saa 90 kiloista naista, vaan se nainen on kutakuinkin miehen painoinen tai jopa enemmänkin.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa mutta ollessani sinkku ja ylipainoinen nainen kävi itselläni päinvastoin - olisin mielelläni tapaillut miestä joka itsekin on vähän isompi mutta minua pyysi treffeille lähinnä hoikat tai normaalipainoiset miehet 🤨
Minulla sama juttu. Olin nuorena tosin normaalipainoinen , mutta kuitenkin aika pitkä ja sen normaalipainon ylärajoilla. Laihat ja pienet miehet olivat kiinnostuneita. En vieläkään ymmärrä että miksi. Nämä miehet olisivat helposti löytäneet/ saaneet ioikeasti hoikan naisen - siihen aikaan lähes kaikki olivat nuorena hoikkia tai ainakin normaalipainoisia. No, löysin itseäni pidemmän pitkän matkan juoksijamiehen ja hän myös näyttää siltä edelleen.
Joskus vuosia myöhemmin työpaikan pikkujoulu- jatkoilla baarissa mies , jonka painoindeksi oli ihan vähintään 35 - 40 , oli sitä mieltä etten kelpaa hänelle, koska olen liian lihava. Siinä vaiheessa painoindeksini oli vuosien myötä kasvanut ja oli n. 26. En ollut todellakaan etsimässä ketään, minullahan oli ja on tämä hyvin hoikka mies. En olisi niin lihavaa miestä huolinut vaikka olisin ollut sinkku.
Kyllä minun ja tämän miehen lihavuudessa oli todella merkittävä ero . Ei sillä että mieltymykset saa jokaisella olla, mutta miksi ihmeessä se pitää kertoa jollekin, joka ei edes ole ollenkaan kiinnostunut eikä taatusti ole tyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ylipainoiset naiset on ongelma, silloinhan myös ap on ongelma, jos on ylipainoinen? Eikö niin?
Missä on taas luetun ymmärtäminen? Eihän ap sanonutkaan etsivänsä mitään timmivartaloista, koska lisäkiloja on itselläkin. Hän puhui lihavuuden kohtuullisuudesta.
Ap:n omat 120kg on kaikkea muuta kuin "kohtuullista" lihavuutta.
Miehet on aina näin harhaisia- heistä de oma ja .uityen .iesten läski on vsin rotevuutta ja miehekkyyttä ja urheilullisuutta. Vertasivat itseään johonkin samanpsinpiseen huippu- urheilijaan, jolla se massa on lihasta.
Kyllä tuokin aika oudolta kuulostaa, että "terveellisellä kasvisruualla" lihoo sairaalloisen ylipainoiseksi. Toki hiilareilla ja "terveellisillä" öljyillä voi myös lihottaa itseään, mutta onko kyseessä sitten sellainen sipsikaljavegaanius. Outoa tuomita toisten ruokailutottumuksia kun tulokset eivät puhu omienkaan puolesta
Olen huomannut ihan saman kuin ap. Olen reilusti ylipainoinen ja sen hyväksynyt, elämäntapamuutos tässä elämäntilanteessa rikkoisi muita ihmissuhteita, joten se ei ole mahdollista juuri nyt. Tarjolla olevat naiset ovat sitten niitä todella painavia, puhutaan jo 140+ kilosta. Ne oman painoiset unelmoi normaalipainoisista tai jopa urheilullisista miehistä mikä on aivan käsittämätöntä. Joo onhan niitä poikkeuksia joskus joissa tuhti nainen saa sporttisen miehen, mutta aika harvassa ne ovat. Yleensä tällaisissa pareissa molemmat olleet hoikkia tai normaalipainoisia kun menneet yhteen.
Mielestä tämä kuvaa ennemmin suomalaisen pariutumismarkkinan pienuutta jossa miehillä on haastavaa löytää hyviä ehdokkaita somen pilaamista naisista, jotka kuvittelevat nurkan takana odottavan rikkaan lihaksikkaan komistuksen kun vaan jaksaa swaipata tarpeeksi vasemmalle niitä taviksia. Suomelle tekisi hyvä tuoda tänne vaihteeksi kristinuskoa tai vastaava kulttuuria edustavista maista nuoria naimattomia maahanmuuttajanaisia , jotka voisivat jäädä tänne asumaan ja integroitua osaksi suomalaista yhteiskuntaa. Tulisi myös vähän enemmän pöhinää deittimarkkinoille ja naisten nirsoilu loppuisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut ihan saman kuin ap. Olen reilusti ylipainoinen ja sen hyväksynyt, elämäntapamuutos tässä elämäntilanteessa rikkoisi muita ihmissuhteita, joten se ei ole mahdollista juuri nyt. Tarjolla olevat naiset ovat sitten niitä todella painavia, puhutaan jo 140+ kilosta. Ne oman painoiset unelmoi normaalipainoisista tai jopa urheilullisista miehistä mikä on aivan käsittämätöntä. Joo onhan niitä poikkeuksia joskus joissa tuhti nainen saa sporttisen miehen, mutta aika harvassa ne ovat. Yleensä tällaisissa pareissa molemmat olleet hoikkia tai normaalipainoisia kun menneet yhteen.
Mielestä tämä kuvaa ennemmin suomalaisen pariutumismarkkinan pienuutta jossa miehillä on haastavaa löytää hyviä ehdokkaita somen pilaamista naisista, jotka kuvittelevat nurkan takana odottavan rikkaan lihaksikkaan komistuksen kun vaan jaksaa swaipata tarpeeksi vasemmalle niitä taviksia. Suomelle tekisi hyvä tuoda tänne vaihteeksi kristinuskoa tai vastaava kulttuuria edustavista maista nuoria naimattomia maahanmuuttajanaisia , jotka voisivat jäädä tänne asumaan ja integroitua osaksi suomalaista yhteiskuntaa. Tulisi myös vähän enemmän pöhinää deittimarkkinoille ja naisten nirsoilu loppuisi.
Tännehän tuli pakolaisina kymmeniä tuhansia ukrainalaisnaidia. Senhän piti ratkaista teidän inkeleiden pillunsaantiongelma.
Ei ratkennut. Miksiköhän.
Vierailija kirjoitti:
Oivoi. Tottakai teille pitää tuoda kotiovelle jo märäksi laitettu pilluteline- kodinkone teidän käyttöönne. Tosin ette sittenkään kykenisin mihinkään.
Miehet ei jotenkin hahmota omaa painoaan. Mies BMI35 kuvittelee olevansa yhtä lihava kuin nainen BMI27.
"Olen huomannut ihan saman kuin ap. Olen reilusti ylipainoinen ja sen hyväksynyt, elämäntapamuutos tässä elämäntilanteessa rikkoisi muita ihmissuhteita, joten se ei ole mahdollista juuri nyt."
Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Terveemmät elintavat rikkoisi ihmissuhteita? Onko sulla joku feeder kumppanina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tännehän tuli pakolaisina kymmeniä tuhansia ukrainalaisnaidia. Senhän piti ratkaista teidän inkeleiden pillunsaantiongelma.
Ukrainalaiset naiset ovat slaavilaisen kulttuurin tuotoksia ja siellä miehestä hyötyminen vahvassa roolissa. Suomessa verotuksesta johtuen harva mies pystyy tarjoamaan sosiaaliturvaa parempaa elantoa vaimolleen, joten tyytyvät pääosin sitten siihen tai menevät itse töihin ilman miestä. Eikä minun ikäisissäni tulijoissa ole mitään kovin hehkeitä tapauksia ja monella vielä ukko jossain Ukrainassa odottamassa, vähintään paperilla jos ei muuten. En halua sekaantua, kiitos.
Ne nuorehkot naiset jotka tänne ovat lapsuudenperheidensä kanssa tulleet käyttävät luultavasti Suomea vain ponnahduslautana muihin länsimaihin tai palatakseen johonkin slaavilaiseen maahan myöhemmin. Aika harva heistä suomalaista miestä tulee ottamaan. Mutta maksuttomat koulut ja muu tuki kyllä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei jotenkin hahmota omaa painoaan. Mies BMI35 kuvittelee olevansa yhtä lihava kuin nainen BMI27.
Mutta kun ne lihakset.
Vierailija kirjoitti:
"Olen huomannut ihan saman kuin ap. Olen reilusti ylipainoinen ja sen hyväksynyt, elämäntapamuutos tässä elämäntilanteessa rikkoisi muita ihmissuhteita, joten se ei ole mahdollista juuri nyt."
Mitä ihmettä tuo tarkoittaa? Terveemmät elintavat rikkoisi ihmissuhteita? Onko sulla joku feeder kumppanina?
Sen ajan minkä voisin käyttää treenaamiseen töiden jälkeen joudun hoitamaan lasteni asioita, koska työtä vieroksuva eksäni ei ole hoitanut hommia niin kuin olisi pitänyt. Kun lapset tulevat kohta aikuisiksi, niin sitten on energiaa ja aikaa keskittyä itseeni. Sain myös kotoa sellaisen kasvatuksen, jossa aina pitää auttaa muita jopa oman jaksamisen kustannuksella, sekin muuttuu ja vaikuttaa ihmissuhteisiiin eli osa tulee suuttumaan kun asetan tiukemmat rajat asioille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ne lihakset.
Miehillä on lähtökohtaisesti selvästi enemmän lihasmassa kuin naisilla. Ihan perusmiehelläkin joka ei treenaa aktiivisesti. Joten on tuossa tietty totuus, mutta ei ehkä ihan 20 kilon edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalaiset naiset ovat slaavilaisen kulttuurin tuotoksia ja siellä miehestä hyötyminen vahvassa roolissa. Suomessa verotuksesta johtuen harva mies pystyy tarjoamaan sosiaaliturvaa parempaa elantoa vaimolleen, joten tyytyvät pääosin sitten siihen tai menevät itse töihin ilman miestä. Eikä minun ikäisissäni tulijoissa ole mitään kovin hehkeitä tapauksia ja monella vielä ukko jossain Ukrainassa odottamassa, vähintään paperilla jos ei muuten. En halua sekaantua, kiitos.
Ne nuorehkot naiset jotka tänne ovat lapsuudenperheidensä kanssa tulleet käyttävät luultavasti Suomea vain ponnahduslautana muihin länsimaihin tai palatakseen johonkin slaavilaiseen maahan myöhemmin. Aika harva heistä suomalaista miestä tulee ottamaan. Mutta maksuttomat koulut ja muu tuki kyllä kelpaa.
Oh no. Sodan uhrit eivät olleetkaan tuontipilluja vaan elävät omia elämiään ilman kiinnostusta perunanenä metsäsuomalaisiin. Who would have guessed
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lihavia naisia, ovat kurvikkaita.
Kyllä. Kurvikas 130kg, 165cm. Tavallinen naisellinen nainen naisen itsensä mielestä.
En nyt noin ison naisen kanssa ole ollut, mutta muistan kun ex (jenkki) oli sellainen 165 pitkä ja 80 kg painava ja kritisoi minua (182cm, 90 kg), että "sun pitäisi mennä laihikselle". Totta varmasti ja olihan minulla ylimääräistä, mutta se, että itsensä näki suhteellisen "norminaisena" ja ongelman olevan vain minulla. Hän kun eli niiiiin terveellisesti ja oli mielestään hyvin sporttinen (vaikka liikuntaa ei harrastanut lainkaan, vain meditaatiota).
Vierailija kirjoitti:
Yhtä lailla kun luulevat ansaitsevansa kauniin naisen, itsestään huolehtivan naisen, kivan naisen, anteliaan naisen, vaikka eivät ole itse näistä mitään
Vierailija kirjoitti:
Eivät monet naisetkaan hahmota omaa painoaan/ulkonäköään. Itseasiassa kokemukseni mukaan monet reippaasti ylipainoiset naiset kritisoivat hieman ylipainoisia miehiään samalla kun itse kokevat olevansa "normaalipainoisia". Tämä ei ole sukupuolikysymys vaan hahmotuskysymys.
On sellaiset 100 kg naiset minusta kiinnostuneet mutta urheilullisena miehenä en kelpuuta yli 73 kg naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa mutta ollessani sinkku ja ylipainoinen nainen kävi itselläni päinvastoin - olisin mielelläni tapaillut miestä joka itsekin on vähän isompi mutta minua pyysi treffeille lähinnä hoikat tai normaalipainoiset miehet 🤨
Minulla sama juttu. Olin nuorena tosin normaalipainoinen , mutta kuitenkin aika pitkä ja sen normaalipainon ylärajoilla. Laihat ja pienet miehet olivat kiinnostuneita. En vieläkään ymmärrä että miksi. Nämä miehet olisivat helposti löytäneet/ saaneet ioikeasti hoikan naisen - siihen aikaan lähes kaikki olivat nuorena hoikkia tai ainakin normaalipainoisia. No, löysin itseäni pidemmän pitkän matkan juoksijamiehen ja hän myös näyttää siltä edelleen.
Joskus vuosia myöhemmin työpaikan pikkujoulu- jatkoilla baarissa mies , jonka painoindeksi oli ihan vähintään 35 - 40 , oli sitä mieltä etten kelpaa hänelle, koska olen liian lihava. Siinä vaiheessa painoindeksini oli vuosien myötä kasvanut ja oli n. 26. En ollut todellakaan etsimässä ketään, minullahan oli ja on tämä hyvin hoikka mies. En olisi niin lihavaa miestä huolinut vaikka olisin ollut sinkku.
Kyllä minun ja tämän miehen lihavuudessa oli todella merkittävä ero . Ei sillä että mieltymykset saa jokaisella olla, mutta miksi ihmeessä se pitää kertoa jollekin, joka ei edes ole ollenkaan kiinnostunut eikä taatusti ole tyrkky.
Hänen taktiikkansa oli dissata naista, jota halusi. Jotkut luulee, että se tehoaa.
Vierailija kirjoitti:
On sellaiset 100 kg naiset minusta kiinnostuneet mutta urheilullisena miehenä en kelpuuta yli 73 kg naista.
Olet sitten aika lyhyt mies? Moni 178-182 cm pitkä nainen on hoikka ja urheilullinen painaessaan 73 kg.
Itse en ainakaan ole ollut ylipainoisista miehistä koskaan kiinnostunut. Mieheni painaa 79kg ja on minulle just passeli.
BMI 27 joten lievä ylipaino vain tuolla pituudella.