Linda Lampenius on hot - kuka uskoisi 55v
Täytyy myöntää, että Linda vain paranee vanhetessaan. Kuinka monella yli 55v on tuollaiset kasvot ja kroppa. Kelpaisi nuorille miehillekin.
Kommentit (503)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolkon näköinen minusta, mutta joku toinen saa toki tykätä.
Niikö. Tätä ei voiteta ulkonäöllä vaa kappaleen sisällöllä ja esityksellä. Ymmärrätkö. 😂
Ja tämän keskustelun aihe oli? Se kilpailukeskustelu oli toisaalla.
Niin sinä kekityt koko sunnuntaiksi haukkumaan yhden ihmisen ulkonäköä. Olet hyvin sairas, Sinut kaikki tuntee, 🐖🎀
Ai minutko . Katsoin keskustelun otsikon ja luin vähän alusta ja täältä loppupäästä. Kiinnitin huomiota sinun kommenttiisi, koska minun ymmärrykseni mukaan tässä keskustelussa kerrotaan mielipiteitä Lindan kauneudesta. UMK-, tai musiikkikeskustelu on asia erikseen. Miten minua voisi kukaan tuntea kysymykseni takia? Vai vielä kaikki! Sinähän outoja puhelet!
#422 ja nuorten naisten korjaukset.
En puutu millään tavalla.
Itse en halua vierasaineita kasvoihini,
mutta tasan tarkkaan jokainen nainen saa itse päättää, mitä toimenpiteitä teettää.
Minullekin on kauneus yhä
edelleen tärkeä asia,
mutta valitsen kriittisin silmin metodini ja käyttämäni tuotteet. Injektiohoidot ovat sen verran uusi trendi-ilmiö, että on vielä hyvin vähän tietoa ja käyttäjäkokemusta > nimenomaan
pidemmän aikavälin osalta.
x
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan huomannut, miten etevä Linda on soittamaan viulua?!
Vaikea sitä tuon esityksen perusteella on arvioida.
On kyllä näyttävä. Mutta ei mitenkään poikkeavan kaunis. Samantasoisia naisia näkyy täällä pks ihan joka päivä, minunkin työpaikassani on upeita viiskymppisiä rouvia.
Lindan pitänyt lähteä tien päälle, kun mies jätti rahakkaan juristin uran ja siirtyi poliisiksi. Mikähän tässä on taustalla?
Minä vähän järkytyin, kun näin hänen kasvonsa eilen. Vain suu liikkui, muuten kuin muovinen naamio. Missähän häntä on leikelty, kun plastiikkakirurgi on noin pahasti epäonnistunut? Ei vaikuta hyvän ammattilaisen työltä. Kovin on hoikkakin, alipainon rajoilla, ja isot pallonmuotoiset silikonit laihalla rintakehällä näyttävät hurjalta. Hänhän on puhunut syömishäiriöstään usessa yhteydessä. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tönkön oloinen tikku. Ei yhtään notkea. Kävelee aina jotenkin tönkkönä. Ei vois kuvitella Lindaa tekemässä samanlaisia tanssiliikkeitä kuin esim Chaci.
Voi olla asu ja kengätkin.
Kyllähän itsensä saa hyvän näköiseks , kun suoristetaan rypyt ja miehiä miellyttämään silikonipallot eteen. Lola odusoga muuttui lihavaksi kun otti silikonitissit. Lindassa hyvä se että ei ole ylpeä ,itseens täynnä niinku jotkut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki uskovat, että se on kohta 60.
mitä sitten, siekii ikäännyt. on hyvä, että on ole,assa duuneja joka ikähaarukkaan- makuun. ikääntymisen toki näkee iholta kun ne näyttämäasut- sukkikset vieti- iho on ikäänkuin vanhukdem- vaikka kroppa ok.sen alla ihan vanhus iho-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lindan pitänyt lähteä tien päälle, kun mies jätti rahakkaan juristin uran ja siirtyi poliisiksi. Mikähän tässä on taustalla?
Kerroppa mokka mitä hänen miehensä asiat sinunlaiselke ja kenellekään kuuluu?? Hullu oet.
Rikkailla kai nimenomaan on varaa toteuttaa unelmiaan eikä miettiä palkkatasoa. Jos on halunnut aina poliisiksi niin mikäs siinä. Ehti juristina varmaan hyvin jo tienata.
Linda on aina ollut vähän erikoisennäköinen, ei noi kasvot niin paljon ole muuttuneet, eri kuvakulmia kun katsoi. Todella vaalea meikki varmaan myös tarkoituksella..
Voi kun nyt pitää välillä mennä Epstein ketjuun, Andrevin , ketjuun ja ja Wiljamin ketjuun kaunistelemaan saastunutta Biritti hovia ....🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Vartalo kyllä timmi. Kasvoissa ilmiselvästi jotain täyteaineita, jotka silottaa
Verbi 'huvittaa' tai sana 'juu' eivät ole minun iipeestäni kotoisin. Hlö y > ilmeisesti olettaa toisen käyttäjän viestejä minun tekeleikseni + yrittää vetää minua mukaan luomaansa sanaharkkaan. Ei onnistu.
Eivät ole minulta. Allekirjoitan omani + käytän samaa osoitetta. En koskaan kirjoita kenenkään julkkisnaisen ulkonäköön liittyvää henkilökohtaisesti häntä maalittaen. Olen puhunut holistisista
ihonhoitometodeista ja rohkaissut naisia luomukauneuteen, mutta tämä vain geneerisesti todeten, ei missään tapauksessa henkilökohtaisesti ketään solvaten. *Ei enempää tähän lankaan.
yt E