Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalääkäri paikalla hetken, vastaan kysymyksiinne

Vierailija
24.07.2023 |

Mitään tutkintoa ei ole eikä pätevyyttä, googletan terveysvaivanne ja kerron, mitä algoritmien oraakkeli paljastaa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toispuolinen päänsärky oikean silmän takana ja puhe puuroista, mikä minua vaivaa?

Vierailija
2/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toispuolinen päänsärky oikean silmän takana ja puhe puuroista, mikä minua vaivaa?

Joku aivoinfarkti vissiin, tai sulla on näköhermon tulehdus ja puhe sammaltaa jostain muusta syystä. Oletko kännissä? T. Palstalääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu että minua panettaa koko ajan? Taaskin tuntikausia pidättelin mutta oli sitten pakko taipua tyydyttämään itseä että helpottaisi. Vasta kaksi kertaa tänään.

M48

Vierailija
4/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaan sattuu, sopiiko hautoa lämpimällä?

Vierailija
5/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku aivoinfarkti vissiin, tai sulla on näköhermon tulehdus ja puhe sammaltaa jostain muusta syystä. Oletko kännissä? T. Palstalääkäri

En ole kännissä, vesiselvä. Otin yhden buranan ja päänsärky vain yltyy.

Vierailija
6/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu että minua panettaa koko ajan? Taaskin tuntikausia pidättelin mutta oli sitten pakko taipua tyydyttämään itseä että helpottaisi. Vasta kaksi kertaa tänään.

M48

Kesä ja vilkastunut hormonitoiminta. Pidä penis housuissa kuitenkin julkisilla paikoilla. T. Palstalääkäri

Vierailija
7/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kännissä, vesiselvä. Otin yhden buranan ja päänsärky vain yltyy.

No se olis sitten päivystykseen asiaa. Suosittelen soittamaan päivystyksen neuvontaan, tai suoraan hätänumeroon. T. Palstalääkäri

Vierailija
8/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi masturboidessa vesimeloni perseeseen...annanko olla siellä. tuntuu niin hyvältä.

Vierailija
9/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi masennus uusii?

Vierailija
10/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M48

Ehkä sinä ovuloit.😆 Minullakin on samanlaisia oireita kuin sinulla silloin kuin ovuloin.

Ymmärrän tuskasi.

Vierailija
11/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä auttaa parhaiten vitutukseen, joka on tullut itsestään, ilman mitään syytä.

Vierailija
12/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu että korvakarvat kasvaa miehille? Tympii niitä ajella. Mikä avuksi?

Vierailija
13/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee ja oksettava olo. Ei ole krapula. Mikä mulla on? Miten olo paranee?

Vierailija
14/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ravintoaineiden imeytymättömyys aiheuttaa kynsien irtoamista?

Vierailija
15/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu nilkkavaivani?

Vierailija
16/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saattohoidossa matalan ferritiinin aiheuttaman psykosomaattisen anemian takia, onko minulla enää mitään toivoa? Olen rukoillut korkeampaa voimaa.

Vierailija
17/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saattohoidossa matalan ferritiinin aiheuttaman psykosomaattisen anemian takia, onko minulla enää mitään toivoa? Olen rukoillut korkeampaa voimaa.

Saat varmaan jo jotain oireita lievittäviä lääkkeitä. Papin konsultaatio voisi olla pakallaan.

Vierailija
18/18 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lääkärit jotka opiskelevat yhteiskunnan piikkii lähemmäs 30 vuotta ei suostu maksamaam yhteiskunnalle veroja rehellisesti? Miksi lääkäreit ylläpitää tätä katastrofia jota terveydenhuolloksi kutsutaan estämällä lääkäreiden lisä kouluttamisen että ihmiset ei jatkossakaan pääse lääkäriin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän