Linda Lampenius on hot - kuka uskoisi 55v
Täytyy myöntää, että Linda vain paranee vanhetessaan. Kuinka monella yli 55v on tuollaiset kasvot ja kroppa. Kelpaisi nuorille miehillekin.
Kommentit (75)
Kauneutta on niin moneen makuun, näyttää kyllä enemmän 65, kuin 55:lta.
Samoin moni nelikymppinen näyttää, no, keski-ikäiseltä. Nuori on nuori mutta kukaan ei ole ikuisesti nuori.
Helppo uskoa, että on 55v, kun oli aikuinen jo silloin kun minä olin lapsi
Kuka tahansa saa itsensä suunnilleen tuon näköiseksi, kun laittaa naaman täyteen fillereitä ja tissit täyteen silikoneja.
Vuosituhannen vaihteessa oli hot, nyt jäätävä.
Hänellä oli sievät, tyttömäiset kasvonpiirteet, olisi vaan vanhentunut luonnollisesti ilman täytteitä ym. niin olisi nätti vieläkin
Kuinka nuori pitää olla, jos kuvittelee että Linda on jotenkin nuorekas 55v?
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä näyttää!
Niin näyttää, kun otin silmälasit pois!
Linda on upee, vaikken yleisesti olekaan bimbo-lookin kannattaja. Lindalle tuo luukki on se omin juttu ja sopii edelleen.
Linda ja Pete on näyttävä voinakaksikko.. Hieno ilta tulossa. 🔥💪🎻
No ei ole kyllä yhtään ikäistään nuoremman näköinen. Makuasia mista kukin tykkää, mutta tuon mamman naama on kyllä niin osastoa sulautuu tapettiin, ettei siinä auta edes täyteaineet tai leikkelyt. Kroppa on vähän parempi, mutta aika muovisenoloinen.
Vierailija kirjoitti:
Leikelty 75 v.
T: kateellinen katkera haahka
Linda olis luomuna kauniimpi. Kiristetty Jokeri-naama ei valitettavasti näytä hyvältä. Kroppakin näytti paremmalta ennen silareita.
Tunnen Lindan, tosi kiltti ja ystävällinen ihminen, mutta huono itsetunto :(
Minä uskon. Pelottava on sana, jota hänestä käyttäisin. Näyttää 70-vuotiaalta bikinifitness-kilpailijalta.
Kaikki uskovat, että se on kohta 60.