Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Linda Lampenius on hot - kuka uskoisi 55v

Vierailija
28.02.2026 |

Täytyy myöntää, että Linda vain paranee vanhetessaan. Kuinka monella yli 55v on tuollaiset kasvot ja kroppa. Kelpaisi nuorille miehillekin.

Kommentit (503)

Vierailija
381/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremman näköinen ja paremmassa kunnossa kuin suurin osa ikäisistään. Vähän alien ulkonäköä kuitenkin, hieman näkyvämmät kulmakarvat ja maltillisiempi kropan ja hiustenvärjäys tekisi pehmeämmän näköiseksi. 

Edelleen , tämä ei ole kauneuskilpailu.  Voittivat valtalla äänienimmistöllä niin täällä kun ulkomaalaisten äänestyksessä. Laatu ja ammattitaito ratkaisi. 👍🏻👍🏻👍🏻

Vierailija
382/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolkon näköinen minusta, mutta joku toinen saa toki tykätä. 

Niikö.  Tätä ei voiteta ulkonäöllä vaa kappaleen sisällöllä ja esityksellä. Ymmärrätkö. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäisensä näköinen, erittäin kaunis. 

Vierailija
384/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linda on pysyttäytynyt hoikkana. Pahin ja yleisin virhe ja ongelma naisilla on, että päästävät itsensä lihomaan.

Lihominen tekee jo parikymppisestä ei-viehättävän, mutta hoikka viisikymppinen voi olla kovinkin hot. 

Yksinkertainen asia mutta monille vaikea tehdä todeksi.

Juujuu, ja naisen tärkein ominaisuus on ulkonäkö ja miesten millyttäminen... eiku...

Juu, juu Vanhapiika.🐖🎀  Sinun paska mäkättämisellä ei ole hevonvitun merkitystä.  Tämä ei ole kauneuskilpailu,  taidokkuudella ja ammattitaidolla  voittivat YLIVOIMAISESTI.  🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Vierailija
385/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain haastattelussa sanoi: "meille on ihana yö tulossa..."   siis onko suhde?

Vierailija
386/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ,ihan hirveät täytteet.

Vierailija
387/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En varmaan. Kerroin vain mielipiteeni, että luonnollisempana näyttäisi kauniimmalta. Saa toki näyttää sille kuin haluaa. Joskus vähemmän on enemmän. "

Ja silti mielestäsi hänen pitäisi tummentaa luonnostaan vaaleat kulmakarvansa. 

Kulmakarvat eivät vaikuta mitenkään esitykseen... mokat voi keksiä jotain muuta. EDELLEEN  TÄMÄ EI OLE KAUNEUSKILPAILU.  SAIVAT TAIDOITAAN YLIVOIMAISESTI VOITON TÄÄLTÄ JA ULKOMALTA 🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Vierailija
388/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Lindasta huomaa, että on yli 50, sillä nuoremmilla on luonnolliset kasvot. Hoikka ja kaunishan hän on  mutta ikäisensä näköinen.  

Olen samaa mieltä. On hoikka toki mutta ei nyt kovin paljon nuoremmankaan näköinen. Miksi edes pitäisi olla? Toki on aina ikäistään vanhemman ja nuoremman näköisiä ihmisiä. Varmaan riippuu siitä mihin vaikka lähipiirissään vertaa. 

Vierailija
389/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan minä uskoisi. 65-vuotiaasta ET-lehden mannekiinista käy.

Vierailija
390/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että keskustelua tullaan käymään Lindan ulkonäöstä, sillä melkoinen järkytys se oli minullekin. Aloittaja vaan on melkoinen puusilmä, jos ei nähnyt todellisuutta. Tai no, monihan pitää pistoshoitojen ja leikkauksien tuloksia kauniina, niin myös nämä naiset itse. On todella suuri harmi, ettei asianosainenkaan ole nähnyt itseään kauniina aiemmin, vaan että on pitänyt lähteä tälle kauneuden pilaavalle tielle. Sille ovat lähteneet myös hyvin monet muut julkisuudessä näkyilevät ihmiset. Tosiasiahan on, ettei sisäistä epävarmuutta niillä peitetä, vaan sielu vaatii lisää, lisää, ja lisää. Tästä tulemme siihen loppupäätelmään, että ihailemamme julkkikset ovat vain tavallisia ihmisiä tavallisine ulkonäköongelmineen. Heillä vain on rahaa enemmän käytettävissään näiden ongelmien hoitoon, ja paranteluun voi jäädä koukkuun.  Mutta itse ongelmahan ei poistu mihinkään.

Vierailija
391/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari on 90 luvun latex pukuinen Linda.

Vierailija
392/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää viisussa se korkealle nouseva kiekaisu sävelasteikossa. Linda myös käveli ponikävelyä sinne kanaverkon luo, sekin ärsyttää. 

Vierailija
393/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niikö.  Tätä ei voiteta ulkonäöllä vaa kappaleen sisällöllä ja esityksellä. Ymmärrätkö. 😂

Ja tämän keskustelun aihe oli? Se kilpailukeskustelu oli toisaalla.

Vierailija
394/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää viisussa se korkealle nouseva kiekaisu sävelasteikossa. Linda myös käveli ponikävelyä sinne kanaverkon luo, sekin ärsyttää. 

Mitenkä sinä löntystät siellä kaupungin yksiläävässä läskeinesi diapsmi huurussa ilman tukkaa?  Vieläkö sulla on on se punainen sifokihuivi. 🐖🎀

Vierailija
395/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkä sinä löntystät siellä kaupungin yksiläävässä läskeinesi diapsmi huurussa ilman tukkaa?  Vieläkö sulla on on se punainen sifokihuivi. 🐖🎀

No en ollut tuolla esiintymässä ihmisten edessä. Oliko tarkoituksellista tuo epäluonnollisen näköinen kävely? En ymmärrä taiteesta mitään. 

Vierailija
396/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, toista kuin se ylipainoinen possu joka huutaa ich komme. Ainut asia joka häneen tulee on 95v Danny.

Vierailija
397/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän keskustelun aihe oli? Se kilpailukeskustelu oli toisaalla.

Niin sinä kekityt koko sunnuntaiksi haukkumaan yhden ihmisen ulkonäköä. Olet hyvin sairas, Sinut kaikki tuntee, 🐖🎀

Vierailija
398/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hallee sun ärsytyksesi.   HEVOITTIIVAT  YLIVOIMAISESTI.   IHANAA. PARAS VOITTAA. 🏆🏆🏆🏆

Vierailija
399/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, että linda nähdään viisulavalla.

Vierailija
400/503 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman tukkaa? Ei sitä taida olla Lindallakaan jos peruukkiin turvautuu