Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynaiset eivät halua enää lapsia?

Vierailija
28.02.2026 |

Kiinnostaa.

Kommentit (364)

Vierailija
361/364 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että nykymiehet eivät halua lapsia, tai ainakaan huolehtia niistä. Minä taas en halunnut lapsia yksin, joten jäi tekemättä.

Kersat olisi ihan jees, jos ne eivät olisi taloudellinen itsenirhaus ja vapaaehtoinen alistuminen köyhyyteen.

Raha on tosiaan ainoa mitä mies voi lapsille tarjota.

Miehet eivät ihan tunnu tajuavan, että naaraat voivat valita vaikka yhden miehen, jonka kanssa kaikki maailman 4 miljardia naista parittelevat. Raha on ollut ainoa keino miehille lahjoa tiensä ja pääsynsä mukaan tähän hommaan, kun geenit ja käytös eivät ole muuten niin priimaa.

Ja nyt kuvittelevat olevansa jotain valitsijoita ja prinsessoja, joita tarvittaisiin tuohon prosessiin jotenkin erityisesti. Ei ole koskaan tarvittu eikä tulla tarvitsemaan.

Ööh, haluatko varmasti lukita vastauksen, että on ihan kelpo idea kaikkien maailman naisten paritella saman miehen kanssa? Näetkö ajatuksessa mitään potentiaalisia ongelmia? 

Ei ole mitään syytä paritella kenenkään kanssa.

Ehdottomasti kuitenkin ok ja parempi että pariteltaisiin muutamien alfojen kanssa kuin tämä että paritellaan joka ikisen geeninkantajan kanssa.

Vierailija
362/364 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä monia syitä, päälimmäisenä se ettei ole mitään halua äitiyteen. Vieraita lapsia voin sietää hetken, osa on ihan mukaviakin, mutta olen aina iloinen etteivät ole omia. En jaksaisi omassa kotonani sitä kaaosta ja ainaista vahtimista ja opastamista ja kotitöiden määrän kasvua, vaikka mieskin osansa tekee. Tämä nyt tietenkin kuulostaa jonkun mielestä typerältä, mutta sitten on ne käytännönsyyt, kuten se ettei päästä vielä pitkään aikaan muuttamaan omaan asuntoon. Pankki on jo pari kertaa torpannut lainan, vaikka olen osa-aikaisessa työsuhteessa ja miesystävä vakituisessa työssä, eli maksuvaraa olisi mutta kun oma työsuhde on silppua ja työsopimuksia ketjutetaan. Ei meillä olisi yksinkertaisesti varaa lapseen, se vaatisi ison pudotuksen elintasossa ja pitäisi vielä muuttaa isompaan vuokra-asuntoon, mikä täällä kaupungin keskustan tienoilla maksaisi reippaasti enemmän. Mihinkään kauemmas työpaikoista emme voi muuttaa, koska emme omista autoa ja sen ylläpitoon ei myöskään olisi varaa (minulla ei ole edes ajokorttia). 

Vaikka kaikki nämä esteet ratkeaisivat, niin sitten olisi vielä imastonmuutos, Suomen konkurssikypsä talous ja yleinen maailmantilanne, mitkä pistäisivät miettimään kannattaako sitä lasta oikeasti tehdä. Ei se tulevaisuus tästä näytä paranevan, vaikka omaan tulevaisuuteeni suhtaudun vielä toiveikkaasti. 

Äitiys herättää niin suuria hormonaalisia reaktioita luonnostaan että se on kuin huumeissa eläisi. Sen voimalla sitä kaaosta jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/364 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että nykymiehet eivät halua lapsia, tai ainakaan huolehtia niistä. Minä taas en halunnut lapsia yksin, joten jäi tekemättä.

Kersat olisi ihan jees, jos ne eivät olisi taloudellinen itsenirhaus ja vapaaehtoinen alistuminen köyhyyteen.

Raha on tosiaan ainoa mitä mies voi lapsille tarjota.

Miehet eivät ihan tunnu tajuavan, että naaraat voivat valita vaikka yhden miehen, jonka kanssa kaikki maailman 4 miljardia naista parittelevat. Raha on ollut ainoa keino miehille lahjoa tiensä ja pääsynsä mukaan tähän hommaan, kun geenit ja käytös eivät ole muuten niin priimaa.

Ja nyt kuvittelevat olevansa jotain valitsijoita ja prinsessoja, joita tarvittaisiin tuohon prosessiin jotenkin erityisesti. Ei ole koskaan tarvittu eikä tulla tarvitsemaan.

Ööh, haluatko varmasti lukita vastauksen, että on ihan kelpo idea kaikkien maailman naisten paritella saman miehen kanssa? Näetkö ajatuksessa mitään potentiaalisia ongelmia? 

Ei ole mitään syytä paritella kenenkään kanssa.

Ehdottomasti kuitenkin ok ja parempi että pariteltaisiin muutamien alfojen kanssa kuin tämä että paritellaan joka ikisen geeninkantajan kanssa.

Eli korkeat sukusiitoprosentit on ihan ok. Taidat olla sukurutsan tulosta itsekin. 

Vierailija
364/364 |
27.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei löydy tarpeeksi hyviä miehiä. Yksinkertaisesti tämä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi