Miksi et ole naisellinen?
Naisellisuus ei ole vaikeaa joten miksi sinä et osaa olla naisellinen?
Kommentit (136)
Näkyypä olevan vaikeaa olla miäs kun pitää vinkua heti helvetin aamusta naisista. Naiset sitä, naiset tätä, miksi naiset, miksei naiset jne.
Hanki joku harrastus. Opettele neulomaan.
Ap. on onneton kikki hiiri. Naiset vain mielessä. Tekee provoja naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harvinaisen kaunis ja naisellinen. Mutta suomalaiset miehet ovat rinnallani niin rumia ja luonnevikaisia. Himmentävät säihkettäni. Iso probleema.
Lisään vielä että olen niin suosittu että olen väsynyt hätistelemään miehiä koko ajan ympäriltä. En anna itseäni kuin harvoille ja valituille. Viimeksi minulla oli espanjalainen hyvännäköinen miesystävä. Nyt olen sinkku, enkä tarvitse miestä vaivoikseni. Ihailkoot kaukaa. Enhän voi kauneudelleni mitään. Joskus haluaisin lihottaa itseni siaksi, jotta saisin olla rauhassa miehiltä jotka palvovat minua. Niin kaunis olen. Kukkia lähettävät, suklaata yms jopa työpaikalleni.
Ja sitten heräsit ja päästit kissalauman ulos
Olen juuri sopivasti
naisellinen tässä kompositiossa.
Vetoan vanhasieluisiin
sapioseksuaaleihin.
-Sep🥸tar
Mikä on nolompi kuin luuseri vinkumassa naisista muna kourassa lauantaiaamuna klo 7.22?
Luuseri joka vinkuu naisista 24/7/365
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, menikö ihon alle? Älä tee tyhmiä aloituksia niin et saa kipeitä vastauksia, joissa näet itsesi peilistä sellaisena kuin olet. Olet luuseri ja tiedät sen.
Tulehan jo pois sieltä satumaailmastasi.
Rottapoika vinkuu. Sinä alistut eli olet miestissinen äm mä, jota muut miehet ja kaikki naiset viilaa peppuun 6-0
Mutku sinä ja solvaus rakentamallesi karikatyyrille!
Jankjankjank...
En koe että minun pitäisi olla naisellinen ollakseni nainen. Olen ennenkaikkea oma itseni ja ihminen. En ole täällä miellyttämässä muita enkä täyttämässä heidän mielihalujaan. Elän omaa elämääni juuri sellaisena kuin olen. Enkä tarvitse siihenkään ap:n tai av:n lupaa.
Voi pientä tyhmää uliparkaa yhyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on melko pitkälle raha kysymys.. Jos ei ole rahaa panostaa vaikea mitään tyyliä vaatteissa hiuksissa kengissä meikissä on säilyttää
Enemmän rahaa kuluu sen miestukan ylläpitoon. Kirppareilta löytyy edullisesti vaatteita.
Okei, eli siis naisellisuuden ytimessä on se, että antaa tukan kasvaa ja ostaa vaatteet kirpparilta. No tuohan alkaa jo kuulostaa minulta!
Kirppiksiltä löytyy myös ihan kauniita vaatteita. Ja pitkät hiukset ei välttämättä tarkoita mitään harakanpesää. Toisaalta, tyylitajuton on tyylitajuton, vaikka ostaisi kalliit vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on melko pitkälle raha kysymys.. Jos ei ole rahaa panostaa vaikea mitään tyyliä vaatteissa hiuksissa kengissä meikissä on säilyttää
Enemmän rahaa kuluu sen miestukan ylläpitoon. Kirppareilta löytyy edullisesti vaatteita.
Okei, eli siis naisellisuuden ytimessä on se, että antaa tukan kasvaa ja ostaa vaatteet kirpparilta. No tuohan alkaa jo kuulostaa minulta!
Kirppiksiltä löytyy myös ihan kauniita vaatteita. Ja pitkät hiukset ei välttämättä tarkoita mitään harakanpesää. Toisaalta, tyylitajuton on tyylitajuton, vaikka ostaisi kalliit vaatteet.
Tämä! Tyylitaju on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, menikö ihon alle? Älä tee tyhmiä aloituksia niin et saa kipeitä vastauksia, joissa näet itsesi peilistä sellaisena kuin olet. Olet luuseri ja tiedät sen.
Tulehan jo pois sieltä satumaailmastasi.
Rottapoika vinkuu. Sinä alistut eli olet miestissinen äm mä, jota muut miehet ja kaikki naiset viilaa peppuun 6-0
Mutku sinä ja solvaus rakentamallesi karikatyyrille!
Jankjankjank...
https://youtube.com/shorts/xuINXocalYs?si=gTmh0bLIbFMFGUa5
Ulinasi paljastaa miten hädissäsi olet, pikku sub.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt miten saisit tämän korviesi välissä majailevan "uliparan" häädettyä?
https://blogit.utu.fi/elavaa/2025/02/12/mielikuvitusystavat-viestina-la…
Elämänlaatusi paranisi varmaan huomattavasti lääketieteellisellä interventiolla.
Ap-sub vetää näytöstä muille miehille, ha ha ha!
Mikä on nolompi kuin luuseri vinkumassa naisista muna kourassa lauantaiaamuna klo 7.22?
Miksi miehillä on niin oudon malliset jalat? Sellaiset tikut? Oletteko koskaan nähneet kauniita tai hyvän näköisiä jalkoja edes miehillä?
Vierailija kirjoitti:
Ei naisellisuus tuota tarkoita.
Vierailija kirjoitti:
Joku joka toistaa samaa viestiä yhä uudestaan ja uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt miten saisit tämän korviesi välissä majailevan "uliparan" häädettyä?
https://blogit.utu.fi/elavaa/2025/02/12/mielikuvitusystavat-viestina-la…
Elämänlaatusi paranisi varmaan huomattavasti lääketieteellisellä interventiolla.
Projisoiva pikku sub!
Itse sinä itsesi sukupuuttoon lopetat. Hyvä niin. Voisit kyllä tehdä sen vikkelämminkin ja säästää yhteiskunnan resursseja.
Näitä samoja aloituksia jatkuvasti. Sairaalloisen kiinnostunut muiden miesten vaimoista/tyttöystävistä kun itsellä ei ole ketään. Surullinen tapaus.
Miehessä on 2 reikää. Ne on ruuansulatuskanavan päät.