Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole naisellinen?

Vierailija
28.02.2026 |

Naisellisuus ei ole vaikeaa joten miksi sinä et osaa olla naisellinen?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen kellä on 2 reikää on nainen. Naisellisuuteen ei muuta tarvita.

Niin olisi se kiva tietää kyselijän lista, että mitä hän kysymyksellään ensinkään tarkoittaa.

Mallia barbi vai oikeesti niinku mitä?

Tekotissit ja ripset? Blondi luuviulu anorektikko?

Mulla 2 reikää ja rintsikat, olen naisellinen.

Miehessä on 2 reikää. Ne on ruuansulatuskanavan päät.

Vierailija
82/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyypä olevan vaikeaa olla miäs kun pitää vinkua heti helvetin aamusta naisista. Naiset sitä, naiset tätä, miksi naiset, miksei naiset jne.

Hanki joku harrastus. Opettele neulomaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. on onneton kikki hiiri. Naiset vain mielessä. Tekee provoja naisista.

Vierailija
84/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen harvinaisen kaunis ja naisellinen. Mutta suomalaiset miehet ovat rinnallani niin rumia ja luonnevikaisia. Himmentävät säihkettäni. Iso probleema. 

Lisään vielä että olen niin suosittu että olen väsynyt hätistelemään miehiä koko ajan ympäriltä. En anna itseäni kuin harvoille ja valituille. Viimeksi minulla oli espanjalainen hyvännäköinen miesystävä. Nyt olen sinkku, enkä tarvitse miestä vaivoikseni. Ihailkoot kaukaa. Enhän voi kauneudelleni mitään. Joskus haluaisin lihottaa itseni siaksi, jotta saisin olla rauhassa miehiltä jotka palvovat minua. Niin kaunis olen. Kukkia lähettävät, suklaata yms jopa työpaikalleni. 

Ja sitten heräsit ja päästit kissalauman ulos

Vierailija
85/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri sopivasti 

naisellinen tässä kompositiossa.

Vetoan vanhasieluisiin

sapioseksuaaleihin.

-Sep🥸tar

Vierailija
86/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nolompi kuin luuseri vinkumassa naisista muna kourassa lauantaiaamuna  klo 7.22?

Luuseri joka vinkuu naisista 24/7/365 

Vierailija
87/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, menikö ihon alle? Älä tee tyhmiä aloituksia niin et saa kipeitä vastauksia, joissa näet itsesi peilistä sellaisena kuin olet. Olet luuseri ja tiedät sen. 

Tulehan jo pois sieltä satumaailmastasi.

Rottapoika vinkuu. Sinä alistut eli olet miestissinen äm mä, jota muut miehet  ja kaikki naiset viilaa peppuun 6-0

Mutku sinä ja solvaus rakentamallesi karikatyyrille!

Jankjankjank...

Vierailija
88/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että minun pitäisi olla naisellinen ollakseni nainen. Olen ennenkaikkea oma itseni ja ihminen. En ole täällä miellyttämässä muita enkä täyttämässä heidän mielihalujaan. Elän omaa elämääni juuri sellaisena kuin olen. Enkä tarvitse siihenkään ap:n tai av:n lupaa.

Vierailija
89/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä tyhmää uliparkaa yhyy

Vierailija
90/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on melko pitkälle raha kysymys.. Jos ei ole rahaa panostaa vaikea mitään tyyliä vaatteissa hiuksissa kengissä meikissä on säilyttää

Enemmän rahaa kuluu sen miestukan ylläpitoon. Kirppareilta löytyy edullisesti vaatteita.

Okei, eli siis naisellisuuden ytimessä on se, että antaa tukan kasvaa ja ostaa vaatteet kirpparilta. No tuohan alkaa jo kuulostaa minulta!

Kirppiksiltä löytyy myös ihan kauniita vaatteita. Ja pitkät hiukset ei välttämättä tarkoita mitään harakanpesää. Toisaalta, tyylitajuton on tyylitajuton, vaikka ostaisi kalliit vaatteet.

Vierailija
91/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on melko pitkälle raha kysymys.. Jos ei ole rahaa panostaa vaikea mitään tyyliä vaatteissa hiuksissa kengissä meikissä on säilyttää

Enemmän rahaa kuluu sen miestukan ylläpitoon. Kirppareilta löytyy edullisesti vaatteita.

Okei, eli siis naisellisuuden ytimessä on se, että antaa tukan kasvaa ja ostaa vaatteet kirpparilta. No tuohan alkaa jo kuulostaa minulta!

Kirppiksiltä löytyy myös ihan kauniita vaatteita. Ja pitkät hiukset ei välttämättä tarkoita mitään harakanpesää. Toisaalta, tyylitajuton on tyylitajuton, vaikka ostaisi kalliit vaatteet.

Tämä! Tyylitaju on se juttu. 

Vierailija
92/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, menikö ihon alle? Älä tee tyhmiä aloituksia niin et saa kipeitä vastauksia, joissa näet itsesi peilistä sellaisena kuin olet. Olet luuseri ja tiedät sen. 

Tulehan jo pois sieltä satumaailmastasi.

Rottapoika vinkuu. Sinä alistut eli olet miestissinen äm mä, jota muut miehet  ja kaikki naiset viilaa peppuun 6-0

Mutku sinä ja solvaus rakentamallesi karikatyyrille!

Jankjankjank...

https://youtube.com/shorts/xuINXocalYs?si=gTmh0bLIbFMFGUa5

Ulinasi paljastaa miten hädissäsi olet, pikku sub.

Vierailija
93/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt miten saisit tämän korviesi välissä majailevan "uliparan" häädettyä?

https://blogit.utu.fi/elavaa/2025/02/12/mielikuvitusystavat-viestina-la…

Elämänlaatusi paranisi varmaan huomattavasti lääketieteellisellä interventiolla.

Vierailija
94/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-sub vetää näytöstä muille miehille, ha ha ha!

Vierailija
95/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nolompi kuin luuseri vinkumassa naisista muna kourassa lauantaiaamuna  klo 7.22?

Vierailija
96/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehillä on niin oudon malliset jalat? Sellaiset tikut? Oletteko koskaan nähneet kauniita tai hyvän näköisiä jalkoja edes miehillä? 

Vierailija
97/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisellisuus tuota tarkoita.

Vierailija
98/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku joka toistaa samaa viestiä yhä uudestaan ja uudestaan?

Vierailija
99/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt miten saisit tämän korviesi välissä majailevan "uliparan" häädettyä?

https://blogit.utu.fi/elavaa/2025/02/12/mielikuvitusystavat-viestina-la…

Elämänlaatusi paranisi varmaan huomattavasti lääketieteellisellä interventiolla.

Projisoiva pikku sub!

Itse sinä itsesi sukupuuttoon lopetat. Hyvä niin. Voisit kyllä tehdä sen vikkelämminkin ja säästää yhteiskunnan resursseja.

Vierailija
100/136 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä samoja aloituksia jatkuvasti. Sairaalloisen kiinnostunut muiden miesten vaimoista/tyttöystävistä kun itsellä ei ole ketään.  Surullinen tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän