Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi miehiä jotka päivystää täällä

Vierailija
27.02.2026 |

Palstailevat naiset on eri juttu. Tämä on naisille suunnattu palsta. Syy miksi jotkut tietyt miehet roikkuu täällä koko aika on se että tämä on ainut kontakti naisiin kun oikeassa elämässä ei osata naisten kanssa asioida. Täällä itketään ja kiukutellaan että se on naisten syy. 

Kommentit (179)

Vierailija
141/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin se kakkosesta jankkaaja eli kirjaimeillinen pskanjauhaja

Siitä puhe mistä puute. 

Vierailija
142/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päivystä täällä, van käytän tätä trollaamiseen ja pahan olin levittämiseen naisille. Seurustelen onnellisesti ulkomaalaisen naisen kanssa, enkä voisi edes kuvitella koskevani suomalaiseen naiseen.

Minä olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa, mutta pyrin hauskuuttamaan palstalla olevia normaalijärkisiä naisia. Nämä väjaaälyiset naiset eivät siedä huumoria, vaan suorastaan janoavat, että joku ryhtyisi vittuilemaan heille. Ei kovin tervettä.

Joo ai sä olet tää ehehehe akka sitä akka tätä

Ihan tanan vähäjärkistä setämiehen prseestä tupruavaa tuhnu"huumoria"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päivystä täällä, van käytän tätä trollaamiseen ja pahan olin levittämiseen naisille. Seurustelen onnellisesti ulkomaalaisen naisen kanssa, enkä voisi edes kuvitella koskevani suomalaiseen naiseen.

Minä olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa, mutta pyrin hauskuuttamaan palstalla olevia normaalijärkisiä naisia. Nämä väjaaälyiset naiset eivät siedä huumoria, vaan suorastaan janoavat, että joku ryhtyisi vittuilemaan heille. Ei kovin tervettä.

Joo ai sä olet tää ehehehe akka sitä akka tätä

Ihan tanan vähäjärkistä setämiehen prseestä tupruavaa tuhnu"huumoria"

Tuhnut on housussas akka. Ehehe hahhaa!

Vierailija
144/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy miks täällä hengaillaan on se, et vaikka olis miten pahasti jurrissa mokannut, niin lohduttautuu sillä, että on niin daijuu jengii, ettei ne omat pahatkaan teot tunnu miltään.

Tulee ihan einsteinfiilis, vaikka on kamoissaan ku käki.

Vierailija
145/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, nykytermi ei enää oo "vammanen", ku ihmiset arkipuheessa kuvaa heikkolahjasta, vaan se on "AV-mamma"

Et, anna palaa vaan.

Vierailija
146/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vain "miehiä" ei yhtään oikeaa miestä.

On täällä varmaan oikeitakin miehiä mutta aika paljon taitaa olla noita naisvihamielisiä vinkujia. 

Naiset inhoavat enemmän toisiaan kuin miehet naisia. 

Vierailija
147/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. 
Olen onneton luuseri, kun tällä palstalla piipahtelen, aina silloin tällöin. 
T. M56

Et ole. Onnettomia luusereita on ne jotka riehuvat täällä koko päivän ja hermostuvat naisvihapauhaukseen pienimmästäkin yllykkeestä. 

Vierailija
148/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset inhoavat enemmän toisiaan kuin miehet naisia."

Tutkitusti naisviha tulee 99%:sti toisilta naisilta.

Ymmärtäähän se, kun katselee millaisia ylipainoisia rummoja suurin osa suomalaisista naisista nykypäivänä on. Alkaahan se ketuttaa, kun kaunis ja hoikka, muotovalio nuorempi nainen saa miesten huomion osakseen.

Me normaalit miehet salaa suomme pikaisen vilkaisun ja sanomme mielessämme kovalla äänellä, että Wau, onpas siinä kaunis nainen. Piristää mieltä kummasti.

Palstatankeronainen taas tuhahtaa ääneen ja miettii, että mikähän vtunhoro tuokin on ja varmana on joku instapeipe, jolle minunkin ukko runksuttelee aina kun silmä välttää.

Vierailija
149/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä logiikalla ei ole varmaan naisiakaan.Huvittavaa kuinka naiset kuvittelevat että miehet tuolla livenä toitottavat ääneen kaiken mitä ajattelevat.Anonyymillä palstalla sanotaan mitä oikeasti ajatellaan.

No se se onkin pelittava ajatus. Että täällä miehet paljastavat todelliset ajatuksensa. Onneksi näin ei kuitenkaan ole. Täällä on todella vinoutuneita miehiä. Osa heistä myös esiintyy naisena. Saadakseen reaktioita. 

Vierailija
150/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin käy, mutta en tiedä kuinka heitä voisi auttaakaan? Mikään järkipuhe ei tehoa. 

Ja kyllähän täällä ihan fiksujakin miehiä välillä näkyy.

Vierailija
151/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset inhoavat enemmän toisiaan kuin miehet naisia."

Tutkitusti naisviha tulee 99%:sti toisilta naisilta.

Ymmärtäähän se, kun katselee millaisia ylipainoisia rummoja suurin osa suomalaisista naisista nykypäivänä on. Alkaahan se ketuttaa, kun kaunis ja hoikka, muotovalio nuorempi nainen saa miesten huomion osakseen.

Me normaalit miehet salaa suomme pikaisen vilkaisun ja sanomme mielessämme kovalla äänellä, että Wau, onpas siinä kaunis nainen. Piristää mieltä kummasti.

Palstatankeronainen taas tuhahtaa ääneen ja miettii, että mikähän vtunhoro tuokin on ja varmana on joku instapeipe, jolle minunkin ukko runksuttelee aina kun silmä välttää.

Sulla on vilkas mielikuvitus.

Vierailija
152/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta vauva.fi:ssä on naiset, jotka eivät tajua palstan olevan täynnä trolleja. Trolli heittää muka naisvihamielisen kommentin ja jää sivusta seuraamaan, kun akkalauma saapuu paikalle tosikoimaan.

Minä tiedän palstan olleen varsinkin viimevuodet provopojuja täynnä, mutta tulen silti "tosikoimaan" jok'ikiseen törkyketjuun johon törmään. Sillä läpälläkin heitetty naisviha on naisvihaa.

No tämäpä se. Millä logiikalla trollin esittämä naisvihamielinen kommentti ei olis naisvihaa?

Vierailija
153/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on kuulemma koiriakin. Eläinlääkärit ovat kummastelleet, kun koirilla on yleistyneet pahat hiivatulehdukset kuonon alueella. Tämä on vain omaa päättelyäni, mu..."

Kuulostaa taan aasiamiehen fantasiolta. Ja toivonkin, että on hän. Ei noin sairaita voi olla useampaa.

Vierailija
154/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. 
Olen onneton luuseri, kun tällä palstalla piipahtelen, aina silloin tällöin. 
T. M56

Minä itseasiassa toivon miesten kommentteja. Ne on joskus asiallisia ja kiinnostaa kuulla miesten näkemyksiä. Harmi, et enimmäkseen ovat ikäviä ja trollaavia.

Vierailija
155/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä logiikalla ei ole varmaan naisiakaan.Huvittavaa kuinka naiset kuvittelevat että miehet tuolla livenä toitottavat ääneen kaiken mitä ajattelevat.Anonyymillä palstalla sanotaan mitä oikeasti ajatellaan.

No se se onkin pelittava ajatus. Että täällä miehet paljastavat todelliset ajatuksensa. Onneksi näin ei kuitenkaan ole. Täällä on todella vinoutuneita miehiä. Osa heistä myös esiintyy naisena. Saadakseen reaktioita. 

Kannattaa kuitenkin ajatella realistisesti, eli kun "Elinikäisen mielenterveysdiagnoosin saa Suomessa noin 77 % naisista", niin näkyyhän se varsinkin täällä.

Vierailija
156/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja te palstan naiset olette parasta mitä  maapallo päällään kantaa 😂😂😂😂

Not

Miksi olet täällä meidän kanssa? Masokisti?

Vierailija
157/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja te palstan naiset olette parasta mitä  maapallo päällään kantaa 😂😂😂😂

Not

Miksi olet täällä meidän kanssa? Masokisti?

Koska palstan naiset on parempi kuin ei naista ollenkaan. Jos nää miehet poistuisi täältä niin heille tulisi täysi naistyhjiö. 

Vierailija
158/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus, jos paikan taso on mennyt vuosien mittaan alaspäin.

Eräällä toisella foorumilla oli "aikuisten" naisten porukka, joka terrorisoi nuorempia naisia, vaikka koko porukalla oli yhteistä harrastuspohjaa. Tuo porukka tuli nolatuksi pahemman kerran, kun heille foorumin ylläpitäjä loi oman osion, kun nämä "aikuiset" eivät jaksaneet nuorempien juttuja. Kaikkihan sen arvasi, että kun "aikuiset" jaarittelevat keskenään, niin kuolee koko homma.

Tuo porukka on melkoisella varmuudella siirtynyt tänne. Eli lauma naisia, joilla ei ole ollut onni myötä deittimarkkinoilla.

Vierailija
159/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Vauviksella ei ole juurikaan aiheita, joista tavallista arkeaan elävät miehet olisivat kiinnostuneita. He ovat varmaan Tekniikan Maailman, suosikkiurheilunsa, harrastustensa palstoilla puhumassa niistä asioista. Täällä sitten ovat trollit ja vastaavat, tavallinen mies saattaa joskus piipahtaa, lukea  otsikkoketjun läpi ja nähdä vaihtakaa aloituksen eka sana sukkahousut , tosi-tv-spekulointeja, miesvihaisia syytöksiä ja kiihkoiluja väärinymmärretystä uutisesta. Mies poistuu.

Totta! Minua monet pilkkaa tästä palstailusta. Mut oma mies ja kaverin mies kuitenkin palstailee omilla kiinnostuksen kohteillaan. Ja sit on X tai insta ja siellä sit onkin ilmeisesti ihan ok palstailla.

Vierailija
160/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Käyn täällä muutaman kerran viikossa. Luen mielelläni niitä harvoja fiksuja tai hauskoja ketjuja joita täällä on. Valitettavan usein päädyn vain kuittailemaan typeriin aloituksiin tyyliin "aloittaja tuntuu olevan varsin yksinkertainen ihminen" tai "työnnä se juttusi takapuoleesi ja inise".

PastoriZ