Käy sääliksi miehiä jotka päivystää täällä
Palstailevat naiset on eri juttu. Tämä on naisille suunnattu palsta. Syy miksi jotkut tietyt miehet roikkuu täällä koko aika on se että tämä on ainut kontakti naisiin kun oikeassa elämässä ei osata naisten kanssa asioida. Täällä itketään ja kiukutellaan että se on naisten syy.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vain "miehiä" ei yhtään oikeaa miestä.
On täällä varmaan oikeitakin miehiä mutta aika paljon taitaa olla noita naisvihamielisiä vinkujia.
Luulisin että täällä pyörivillä naisilla ei ole oikeassa elämässä mitään sosiaalisia kontakteja. Siksi kirjoitellaan tänne aktiivisesti
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin se kakkosesta jankkaaja eli kirjaimeillinen pskanjauhaja
Ottaisi reippaasti anukseen ja lakkaisi vinkumasta
Onhan tämä heille parempi paikka kuin maakellari ilman sähköä. Säälit turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin että täällä pyörivillä naisilla ei ole oikeassa elämässä mitään sosiaalisia kontakteja. Siksi kirjoitellaan tänne aktiivisesti
Kalikka kalahti näköjään.
Vierailija kirjoitti:
"Nainen"
Naiset kun ovat täällä aamusta iltaan ja osa kuppaa varmasti yölläkin etsiessään kommentteja, jotka olettaa miesten kirjoittamiksi, niin luonnollisesti luulee, että kaikki miehetkin tekevät samaa.
Minä kurkistelen täällä välillä, kun koneet raksuttelevat, eikä oikein muutakaan tekemistä ole, eikä koneiden äärestä voi poistuakaan pitkiksi ajoiksi. Täytyy sanoa, että aika omituinen mielikuva syntyy naisista teidän juttujen perusteella. :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on vain "miehiä" ei yhtään oikeaa miestä.
Tällä logiikalla ei ole varmaan naisiakaan.Huvittavaa kuinka naiset kuvittelevat että miehet tuolla livenä toitottavat ääneen kaiken mitä ajattelevat.Anonyymillä palstalla sanotaan mitä oikeasti ajatellaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kun ovat täällä aamusta iltaan ja osa kuppaa varmasti yölläkin etsiessään kommentteja, jotka olettaa miesten kirjoittamiksi, niin luonnollisesti luulee, että kaikki miehetkin tekevät samaa.
Minä kurkistelen täällä välillä, kun koneet raksuttelevat, eikä oikein muutakaan tekemistä ole, eikä koneiden äärestä voi poistuakaan pitkiksi ajoiksi. Täytyy sanoa, että aika omituinen mielikuva syntyy naisista teidän juttujen perusteella. :)
Jep, jep. Itse pääinceli saapui paikalle.
Ihan aihettakin sääliä. Moni noista miehistä on täysin syrjäytyneitä, ei mitään kontakteja naisiin eikä muutenkaan ihmisiin. Purkavat pahaa oloaan palstalla.
Kuolevat yksin ja ruumis huomataan vasta hajun perusteella. Palsta toimii naisen korvikkeena.
Ja sinäkö ne palstat "suuntaat"? Narsistinen suuruusharja? Lättäpillu?
Päivystävät, ei päivystää. Säälin ihmisiä, jotka eivät kirjoita oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, jep. Itse pääinceli saapui paikalle.
Kuten jo sanoin, että kun naiset itse tekevät jotain hölmöä, kuvitellaan että miehetkin. Sinun tapauksessa siis olet tahtomattasi ikuisessa selibaatissa. Ehkä se on kaikille ihan hyvä asia.
Totta.