Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käy sääliksi miehiä jotka päivystää täällä

Vierailija
27.02.2026 |

Palstailevat naiset on eri juttu. Tämä on naisille suunnattu palsta. Syy miksi jotkut tietyt miehet roikkuu täällä koko aika on se että tämä on ainut kontakti naisiin kun oikeassa elämässä ei osata naisten kanssa asioida. Täällä itketään ja kiukutellaan että se on naisten syy. 

Kommentit (179)

Vierailija
121/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kun ovat täällä aamusta iltaan ja osa kuppaa varmasti yölläkin etsiessään kommentteja, jotka olettaa miesten kirjoittamiksi, niin luonnollisesti luulee, että kaikki miehetkin tekevät samaa.

Minä kurkistelen täällä välillä, kun koneet raksuttelevat, eikä oikein muutakaan tekemistä ole, eikä koneiden äärestä voi poistuakaan pitkiksi ajoiksi. Täytyy sanoa, että aika omituinen mielikuva syntyy naisista teidän juttujen perusteella. :)

Outoa ja surullisella tavalla hassua alkaa pitkän selityksen myötä vakuuttelemaan kuinka vain "kurkistelee tänne välillä".

Luulisi, että siinä tapauksessa tällainen aloitus jonka ei pitäisi siis itseä koskea, sivuutettaisiin vain siinä kurkistelin lomassa.

Naisten käyttäytymistä on jo tähän ikään nähnyt niin paljon, että tietenkin kiinnostukseni heräsi, kun tiesin jo etukäteen millaista sössötystä naiset alkavat pitää.

Vierailija
122/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealla naisella on terve tunne-elämä ja itsetunto eikä tarvetta vetää surkuhupaisaa naisperformanssia muiden naisten suosiota saadakseen. 

Mutta nämä ovatkin subeja ja latentteja lesboja. Eikä siinä mitään pahaa olisi jos nämä hyväksyisivät itsensä. Saa nainen sellainenkin olla mutta silloin pitää tuntea itsensä ja suunnata kosiotanssi muille naisille.

Säälittäviä tapauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö mun jonneki ylilaudalle mennä? Ehei. Tää on nyt miesten ja kaiken sukupuolisten alusta.

Vierailija
124/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ilkeitä miehiä. Keksivät naisille rumia lempinimiä.

Ilkeille naisille kuuluukin keksiä rumia lempinimiä.

Vierailija
125/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täähän on vauva-palsta. Täällä käy paljon naisia keskustelemassa äitiyteen/raskauteen ja synnytykseen liittyvistä asioista."

Repesin nauramaan ääneen jo tässä kohtaa. Eihän täällä ole juurikaan noihin aiheisiin liittyviä aloituksia, vaan aivan kaikkea muuta. Epäilenkin, ettei palstalla vuodessa 365 vuorokautta ja 24/7 roikkuvilla naisilla ole mitään vauvoja, paitsi mielikuvitusmiesvauvoja. Lopulta tuo säälittävä joukko naisia on onneksi pienehkö vähemmistö, mutta erittäin kovaäänisiä, kuten yleensä yksinkertaiset öyhöttäjät ovat ja kiertävät keskustelualustoilta toisille häiriköimässä ja miesvihaansa purkamassa.

Vierailija
126/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole moneen vuoteen ollut sitä, mitä tämä alunperin oli. Eli äitien kokoontumispaikka. 

Vierailija
127/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan aihettakin sääliä. Moni noista miehistä on täysin syrjäytyneitä, ei mitään kontakteja naisiin eikä muutenkaan ihmisiin. Purkavat pahaa oloaan palstalla.

Kuolevat yksin ja ruumis huomataan vasta hajun perusteella. Palsta toimii naisen korvikkeena.

Samalla tavalla kuin sinulle hyvän parisuhteen korvaajana. Kirjottelet tänne, koska ukkoasi ei seurasi kiinnosta, vaan käyttää aikaansa mieluummin trollaamalla täällä. Enkä muuten ihmettele.

Tiedäks, nainen ei tarvitse miestä eikä parisuhdetta.

Sinun ja muiden sub-miesten ulina taas kertoo, että kuolette ilman parisuhdetta. Avaa mielesi ja mieti, olisiko toinen mies ratkaisu kaikkiin ongelmiisi?

Se on ihan ok, mutta lakkaa ulisemasta. Ei homotkaan tykkää siitä. Se on rasittavaa ja kertoo kyvyttömyydestä.

Ole sinä ihan vapaasti kehopositiivinen lesbo, mutta anna muiden päättää ihan itse, kumman sukupuolen valitsee seurakseen. Onko sovittu?

Vierailija
128/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kun ovat täällä aamusta iltaan ja osa kuppaa varmasti yölläkin etsiessään kommentteja, jotka olettaa miesten kirjoittamiksi, niin luonnollisesti luulee, että kaikki miehetkin tekevät samaa.

Minä kurkistelen täällä välillä, kun koneet raksuttelevat, eikä oikein muutakaan tekemistä ole, eikä koneiden äärestä voi poistuakaan pitkiksi ajoiksi. Täytyy sanoa, että aika omituinen mielikuva syntyy naisista teidän juttujen perusteella. :)

Outoa ja surullisella tavalla hassua alkaa pitkän selityksen myötä vakuuttelemaan kuinka vain "kurkistelee tänne välillä".

Luulisi, että siinä tapauksessa tällainen aloitus jonka ei pitäisi siis itseä koskea, sivuutettaisiin vain siinä kurkistelin lomassa.

Naisten käyttäytymistä on jo tähän ikään

Jaaha, sitä on taas eilisillasta lähtien vähän kurkisteltu :D

Vierailija
129/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako aloitus sitä, että tämä on suunnattu lähtökohtaisesti naisille, koska oletus on, että heillä on päivät pitkät aikaa tällaiseen, kun kotona lasten kanssa lusmuilevat, eivätkä käy esimerkiksi töissä?

Minua kyllä hirvittää näiden mammojen lasten kohtalo. Näiden poikalapset saavat nähdä, kun äiti raivona hakkaa näppistään ja suoltaa silmitöntä vihaa ja katkeruutta miehiä kohtaan. Näissä olisi lastensuojelulle kunnon urakka.

Vierailija
130/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua säälittää ap, joka on keksinyt itselleen taas yhden miesvihasadun lisää.

Mitäpäs jos ap menisi vaikka kävelylle ja miettisi samalla, ettei voi tietää muista palstalaisista mitään muuta kuin mitä ne kirjoittaa.

Aika moni mies on myöntänyt täällä asian olevan kuin aloituksessa sanotaan.

Mene nyt sinne kävelylle äläkä syvemmälle satumaailmaan!

Onko lääkityksesi kunnossa?

Tämän hepun olisi hyvä mennä itse sinne ehdottamalleen kävelylle eikä luuhata koko päivää koneella provosoitumassa. 😅

Milloin olet itse viimeksi ollut kunnon kävelyllä? Oletko ylipainoinen?

eri

Vierailija
131/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa tämä alkaa olla sinun kannaltasi. Useamman huomautuksen jälkeen? Joku satuolentoko häntä huomautti? Vai sinä? Oletko sinä satuolento siis?

Lueppas ne viestit vielä kerran.

Kyllä täällä hyvin tarkkaan tiedetään ja kuvaillaan se satuoleno, jonka kanssa keskustellaan. Harmi ettei se vastaa todellisuutta ensinkään. (iso reality gap)

No ehkä kuitenkin menestyvä komea mies, joka tietää mitä elämällään tekee, tietää arvonsa ja jonka itsetuntoon ei rikkinäiset kärpäset vaikuta surinallaan pätkääkään on miesvihaisille palsta-akoille satuolento.

Jaa. No sinä se menestyvä ja komea sankari et varmaan ole. Jos olisit niin et itkisi täällä tuntikausia jankkaamassa. Sellaisella miehellä olisi muutakin tekemistä kuin riidellä avmammojen kanssa😂

Ei hän mitään jankkaa, vaan keskustelee kuin aikuinen. Sinä kuulostat ikävä kyllä aggressiiviselta ja vähän jälkeenjääneeltä teiniltä.

T. Eräs toinen mies

Vierailija
132/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päivystä täällä, van käytän tätä trollaamiseen ja pahan olin levittämiseen naisille. Seurustelen onnellisesti ulkomaalaisen naisen kanssa, enkä voisi edes kuvitella koskevani suomalaiseen naiseen.

Minä olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa, mutta pyrin hauskuuttamaan palstalla olevia normaalijärkisiä naisia. Nämä väjaaälyiset naiset eivät siedä huumoria, vaan suorastaan janoavat, että joku ryhtyisi vittuilemaan heille. Ei kovin tervettä.

Vierailija
133/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako aloitus sitä, että tämä on suunnattu lähtökohtaisesti naisille, koska oletus on, että heillä on päivät pitkät aikaa tällaiseen, kun kotona lasten kanssa lusmuilevat, eivätkä käy esimerkiksi töissä?

Ei vaan, että aloittaja pitää säälittävinä niitä miehiä jotka päivystävät täällä kiukuttelemassa seitsemänä päivänä viikossa klo 07-23 välillä.

Kyllähän tuo aloituksessa ihan selvästi kerrottiin.

Tuon tavallaan ymmärtäisi, jos tuollaisia miehiä tosiaan parveilisi edes muutama täällä. Käytännössä kuitenkin mies kuin mies joutuu solvaamisen kohteeksi ja syyksi riittää, että palstamammat kuvittelevat kommentin tulleen mieheltä.

eri

Vierailija
134/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä paikka ole miehille ja fiksuille naisille tilaisuus tulla seuraamaan kun läskiaktivistit tanssivat balettia. Ilmeisesti esityksiä on useita päivittäin.

Vierailija
135/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, onpas naisilla fantasiat😅😅 Mä käytän tätä palstaa, koska tämä on Suomen ainoita palstoja, jossa saa kommentoida täysin anonyyminä. Maailmassa ei ole pelkästään kyse naisista hyvä ap🙄🙄

Vierailija
136/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En päivystä täällä, van käytän tätä trollaamiseen ja pahan olin levittämiseen naisille. Seurustelen onnellisesti ulkomaalaisen naisen kanssa, enkä voisi edes kuvitella koskevani suomalaiseen naiseen.

Minä olen naimisissa ulkomaalaisen naisen kanssa, mutta pyrin hauskuuttamaan palstalla olevia normaalijärkisiä naisia. Nämä väjaaälyiset naiset eivät siedä huumoria, vaan suorastaan janoavat, että joku ryhtyisi vittuilemaan heille. Ei kovin tervettä.

No ei kyllä ole tämä sinunkaan jankkaamisesi kovin tervettä. Aikuinen mies. Eikö sitä vaimoa yhtään haittaa, kun tunnut viihtyvän palstalla paremmin kuin vaimon kanssa?

eri

Vierailija
137/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen (avio)mies ja isä. En päivystä palstalla, mutta käyn silti melko usein ja kommentoinkin paljon. Uskokaa tai älkää, tämä palsta tarjoaa erittäin hyvän avaimenreiän nyky-Suomen todellisuuteen. Suodattaa lukemaansa toki täytyy, mutta täysi anonymiteetti takaa sen, että suuri osa todella esittää täällä omia rehellisiä kokemuksiaan ja näkökulmiaan. Osassa ammatteja ihmisten kulissien taakse pääsee kurkistamaan, mutta koska en satu työskentelemäön sellaisessa, paikkaan vajetta lukemalla AV:tä.

Vierailija
138/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole tämä sinunkaan jankkaamisesi kovin tervettä. Aikuinen mies. Eikö sitä vaimoa yhtään haittaa, kun tunnut viihtyvän palstalla paremmin kuin vaimon kanssa?

eri

Ei se ole naimisissa. Se on animelle runkkaava keski-ikäinen plösö Pohjois-Karjalasta, joka on trollannut täällä jo toistakymmentä vuotta. Seinähullu.

Vierailija
139/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Mikä jankkaaminen? Sinun tuntemukset ovat virheellisiä, kuten aina.

Vierailija
140/179 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se ole naimisissa. Se on animelle runkkaava keski-ikäinen plösö Pohjois-Karjalasta, joka on trollannut täällä jo toistakymmentä vuotta. Seinähullu."

Taas läskiaktivisti arvasi väärin, mutta yleensähän te yrittäessänne solvata, kerrotte lähinnä omasta elämästänne, mt-ongelmistanne ja harrastuksistanne. Jatka samaa rataa.