Käy sääliksi miehiä jotka päivystää täällä
Palstailevat naiset on eri juttu. Tämä on naisille suunnattu palsta. Syy miksi jotkut tietyt miehet roikkuu täällä koko aika on se että tämä on ainut kontakti naisiin kun oikeassa elämässä ei osata naisten kanssa asioida. Täällä itketään ja kiukutellaan että se on naisten syy.
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
"Niin niin, naisethan ne itse itseään nimittelevät täällä mätisäkeiksi. Olette säälittäviä."
Jos itseen kohdistuva nimittely tuntuu pahalta, niin kannattaisiko lopettaa ensin miesten pilkkaaminen?
-eri
Pysykää siellä ulisksella naisia hakkumassa. Vähenee se tarve miestenpilkkaan täälläkin, kun ette ole oksentamassa naistraumojanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin niin, naisethan ne itse itseään nimittelevät täällä mätisäkeiksi. Olette säälittäviä."
Jos itseen kohdistuva nimittely tuntuu pahalta, niin kannattaisiko lopettaa ensin miesten pilkkaaminen?
-eri
Pysykää siellä ulisksella naisia hakkumassa. Vähenee se tarve miestenpilkkaan täälläkin, kun ette ole oksentamassa naistraumojanne.
Näyttäisi siltä, että mammathan siellä "uliksella" ovat jatkuvasti. No, mitäpä muutakaan tekemistä teillä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Näyttäisi siltä, että mammathan siellä "uliksella" ovat jatkuvasti. No, mitäpä muutakaan tekemistä teillä olisi.
t. pitkäaikaistyötön peräkamarin incel
Kuka kumma ylipäätään haluaisi olla kontaktissa naisiin?
No saisko sitten säälipillua...?