Ihmiset häpeävät raittiuttaan
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
He joutuvat selittämään, koska tässä sairaassa yhteiskunnassa raittius on epänormaalia.
Se on totta, että yhteiskunta on sairas. En selittele muille terveitä elämäntapojani.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se noloa jos aikuinen ihminen ei käytä mitään.
Mielenkiintoista, että pidät itsehillintää nolona.
Mistä nyt itsehillinnän tähän revit? Sitä pidän typeränä ja turhanpäiväisenä elämän rajoittamisena.
Minä olen ollut viimeiset 40 vuotta kuivin suin. Teininä tuli harjoiteltua muiden mukana, mutta ei se ollut sen arvoista. Päätin jättää kännäämisen muille enkä sitä kyllä häpeile.
Tuon jälkeen esimerkiksi kaikki parisuhteet ovat alkaneet selvinpäin. Vaatii aika paljon enemmän kanttia tehdä tuttavuutta selvin päin selvän naisen kanssa, suudella ensimmäisen kerran tai viedä tilanne intiimiksi. Onnistuminen on sitten sitäkin suloisempaa. Suosittelen!
M60
Vierailija kirjoitti: Olen ollut koko ikäni raitis, enkä häpeä ollenkaan.
Minä ainakin olen hyvin ylpeä raittiudestani. Aloittaja on nyt vaan väkisin keksinyt aiheen että saa jotain tekstiään julkaistavaksi. Aivan kuten moni muukin täällä tekee.
Kännääminen ja tissuttelu on niin vanhanaikaista. Päihteettömyys on muodissa samoin kaikki terveet elämäntavat ja hyvä niin.
Ei raittiutta hävetä. Päin vastoin sillä voi jopa vähän ketrskua ja yllyttää muitakin päihteettömyyteen..
Päihtyneen henkilön tulee ymmärtää pysyä siinä suljetussa tilassa pois julkisilta paikoilta aiheuttamasta häiriötä. Se että on päihdevammainen ei oikeuta sekoilua julkisella paikalla
Vierailija kirjoitti:
Anssi Kela joutui selittelemään päihteettömyyttään vuosia:
Sen takia sen musiikki on siis niin tylsää ja mitäänsanomatonta. Selvisipä tämäkin.
Itse muistan aina tilaisuuden tullen kertoa olevani raitis.
Ihan omaksi ilokseni kyllä vedän. Ihmisistä nyt suurin osa on tekopyhiä moraaliposeerajia, jotka ei huumeiden käyttöä hyväksy, mutta ihan sama mulle.