Onko kellään muulla niin, että hiusten kuivaaminen kuivaajalla latistaa hiukset?
Jos annan hiusten kuivaa itsellään, ne kohoavat tyvestä. Jos kuivaan kuivaajalla, menevät päätä myöten.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kuivaa hiukset kuivaajalla pää alaspäin
Mä kuivaan aina pää alaspäin, jos kuivaajalla kuivaan, mutta päätä myöten silti menevät.
Ei, mulla se latistaa vaan tunnelman.
Mitä muotoiluaineita käytät? Niistähän se on kiinni mille hius näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Mitä muotoiluaineita käytät? Niistähän se on kiinni mille hius näyttää.
En mitään.
Tavallaan joo. Ilman hiustenkuivaajaa lopputulos on epämääräinen ja suttuinen pehko, hiustenkuivaajalla kiiltävät ja sileät hiukset. Käytän aina kuivaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan joo. Ilman hiustenkuivaajaa lopputulos on epämääräinen ja suttuinen pehko, hiustenkuivaajalla kiiltävät ja sileät hiukset. Käytän aina kuivaajaa.
Niin, se varmasti riippuu hiuslaadusta, mikä sopii. Mä aina ilahdun, kun herään aamulla ja hiukset ovat ilmavat ja kuohkeat. (Menen siis usein kosteilla hiuksilla nukkumaan.)
Latistamimen on tapauksessani hyvä asia, koska minulla on iso pää.
Vierailija kirjoitti:
Latistamimen on tapauksessani hyvä asia, koska minulla on iso pää.
Mulla taas pieni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, se varmasti riippuu hiuslaadusta, mikä sopii. Mä aina ilahdun, kun herään aamulla ja hiukset ovat ilmavat ja kuohkeat. (Menen siis usein kosteilla hiuksilla nukkumaan.)
Mä olen joskus mennyt kosteilla hiuksilla nukkumaan ja lopputulos on ollut kaikkea muuta kuin ilmava ja kuohkea, eli osittain litistyneet ja pörröiset epämääräiseen asentoon kääntyneet korput.
Käytätkö fööniharjaa sanalla? Se auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö fööniharjaa sanalla? Se auttaa.
En käytä. Asia ei siis ole mulle mikään ongelma. Kuivaan kuivaajalla ainoastaan uimahallikäyntien yhteydessä. Kiinnosti vain tietää, onko kellään muulla samaa.
Kuivaa hiukset kuivaajalla pää alaspäin