Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset häpeävät raittiuttaan

Vierailija
27.02.2026 |

Tämän takia he selittävät, miksi eivät juo.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yleistä. En minä häpeä.

En minäkään häpeä. Miksi pitäisi?

Vierailija
22/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en häpeä, olen ylpeä siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raittiit on niitä jotka ei osaa ja pysty. Aletaan katkerana absolutistiksi, kun ei siitä päihteiden käytöstä mitään tule.

Sinä et ymmärrä sitä, ettei kaikilla ole tarvetta päihtyä. Osa käyttää päihteitä omien traumojensa itselääkintänä. 

Vierailija
24/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset ihmettelee miksei miehet juo. Ja naiset muka haluaisi raittiin miehen. Kun lopetin juomisen niin lähes kaikki naisystäväni lopetti yhteydenpidon. Ei kutsuta enää bileisiin.

Vierailija
25/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset ihmettelee miksei miehet juo. Ja naiset muka haluaisi raittiin miehen. Kun lopetin juomisen niin lähes kaikki naisystäväni lopetti yhteydenpidon. Ei kutsuta enää bileisiin.

Raittiit on tylsiä.

Vierailija
26/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilä on ongelmia alkoholin kanssa jotka joutuu pysyyn kokonaan ilman. 

Vierailija
27/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen on chool ja sekxsy joka makaa sammuneena kurat puntussa. Varsinkin yli 30 vee. 

Vierailija
28/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittiit on tylsiä.

Kännikalat on lystikkäitä. Ei kun minä vaan fiinisti otan ja pystyisin heti lopettaa jos vaan haluaisin

Vierailija
29/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niilä on ongelmia alkoholin kanssa jotka joutuu pysyyn kokonaan ilman. 

On olemassa sairauksia joiden ei voi juoda. En tarkoita alkoholismia.

Vierailija
30/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittiit on niitä jotka ei osaa ja pysty. Aletaan katkerana absolutistiksi, kun ei siitä päihteiden käytöstä mitään tule.

Sinä et ymmärrä sitä, ettei kaikilla ole tarvetta päihtyä. Osa käyttää päihteitä omien traumojensa itselääkintänä. 

Mihin unohtuu aina se, että on tässä välimallejakin. Itse käytän alkoholia, niinkuin moni muukin ystäväpiirissäni. Saatamme tavata viinilasillisen äärellä, juon saunasiiderin viikonloppuna tai lasin punaviiniä ruoan kanssa. Mutta siihen se jää, riittää tuo vähäkin.

Vierailija
31/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vithut. Meneppä lapsi johonki muualle itkemään... 

Vierailija
32/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko on ollut olla absolutisti koko elämän ajan, kun kaikki ylimääräiset rahat on aina menneet jäätelöön ja suklaaseen. Sama koskee tupakointia. M66

Vierailija
33/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raitis ja ylpeä siitä. Jos se aiheuttaa joillekin mielipahaa niin se ei ole multa pois.

34/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä raittiutta häpeä, enkä alkoholismiani, vaan niitä temppuja mitä tuli juodessa tehtyä. Ne ne vasta hävettääkin.

Vierailija
35/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain todella hienoa olla raitis. Tietenkin!

Vierailija
36/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen haluaa oman pienen kotipauliinan, söpöjä ilmestyksiä. 

Vierailija
37/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin viineistä, mutta en näe mitään syytä, miksi raittiiden pitäisi hävetä tai selitellä. Itselläkin kun ikää alkaa olla jo enemmän, siirryn usein juhlatilaisuuksissa ruokailun jälkeen alkoholittomiin. En selittele mitään ja jos joku kysyy, totean ettei enempää tee mieli.

Vierailija
38/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raittiit on tylsiä.

Kännikalat on lystikkäitä. Ei kun minä vaan fiinisti otan ja pystyisin heti lopettaa jos vaan haluaisin

Ovat sentään tahattomaati hauskoja.

Vierailija
39/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi ongelma että muut juovat, miksi ihmeessä se voisi olla ongelma...oi voi voi nyt eiköhän tehdä nyt niin että menet takaisin koloosi ja vain käperryt häpeän ja nolouden tunteeseen. Parempi varmaan että et palaisi takaisin keskustelemaan muiden alkon käytöstä ollenkaan ? eiks vaan, niin, olen samaa mieltä, no niin tossa tikkari matkaan, mhhh hyvää eikö.

Vierailija
40/40 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lopetin tupakoinnin multa alettiin tivaamaan olenko tullut uskoon. Ööh että mikä asiayhteys?!? Sen koommin en ole noita ihmisiä tavannut eikä juuri mitään alkoakaan mene kun aikaisemmin vain heidän seurassa tuli otettua yleensäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi