Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksin asuvat: tulisitko/tuletko hyvin toimeen ilman astianpesukonetta?

Vierailija
26.02.2026 |

Katselen uutta asuntoa, ja aika moneen pienen asunnon "keittiöön" ei mahdu astianpesukone.

Kommentit (313)

Vierailija
301/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tiskaan käsin ja joka toinen päivä. Neljä lautasta, neljä ruokalusikkaa, pari haarukkaa ja kolme veistä. Juuri muuta ei tule. Eivät häiritse siinä tiskialtaassa, kun ovat siististi päällekkäin ja puolipuhtaita. Joka toinen päivä riittää tiskaamiseen yksineläjälle.

Et käytä muita astioita? 

En. Minä toimin noin. Muuta kysyttävää?

Et käytä paistinpannua, pasta-/riisi-/peruna-/kastikekattilaa, salaattikulhoa, juomalaseja, kahvimukia yms?

Olen eri mutta tästä tajusin että en omista edes salaattikulhoa. Salaatti tehdään suoraan lautaselle, mihin kulhoa tarvitsisin 😁.

Syön salaattikulhosta useamman kerran sitä salaattia. 

Vierailija
302/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei ole tiskikonetta, joka on todella hyödyllinen laite, mutta sitten teillä varmasti on kahvinkeitin😆. Jota kukaan ei oikeasti tarvitse sillä veden voi keittää vedenkeittimessä ja sen jälkeen sitä kaadetaan porojen päälle suodattimessa. Tulee lisäksi parempaa kahvia. 

En jaksa lirutella vedenkeittimessä vettä suodattimeen. Annan moccamasterin tehdä sen työn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pärjään ilman. Tiskaaminen on ihan mukavaa. 

Selvä. Muistan tuon seuraavan kerran kun täällä valitetaan siitä ettei mies tee kotitöitä. 

Lue aloitus uudestaan, siinä oli kyse yksin asuvasta.

Kerron silti muijalle että te naiset nautitte mm tiskaamisesta. 

Taas näitä "te naiset"- luokittelijoita. Eihän tuo tiskaamisesta tykkäävä kirjoittaja edes kertonut sukupuoltaan ja sinä jo yleistät koskemaan kaikkia tietyn sukupuolen edustajia.

Vierailija
304/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tulen toimeen. Kone mahtuisi, mutten tarvitse.

Sairaan pihi tantta olet.

Ja sinä tantta olet taas idiootti 😈😈😈!! 

Vierailija
305/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin tuli kuunneltua tiskarin jenkkaa samalla kun käsin tiskasin kattiloita. Kyllä astianpesukone on tärkeä ei jaksa käsin. 

Vierailija
306/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän paremmaksi ja ilmoitan tulevani toimeen oikein hyvin, vaikka ei ole astianpesukonetta, juoksevaa vettä(!! ), EN asu yksin JA olen ainoa joka meillä tiskaa 😂

Tätä ennen asuin yksin ja olin silloinkin astianpesukoneeton, hyvin se meni vaikka opiskelin ja kävin töissä eli oli vähemmän vapaa-aikaakin kuin nyt etätöimisen parissa. 

Vierailija
307/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä omistanut tiskikonetta ja hyvin pärjää. Se on mukavuus laite, ei mikään elinehto 

Vierailija
308/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tiskikonetta ja ihan hyvin pärjännyt.

Vierailija
309/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin. Nyt on astianpesukone ja käytän sitä joskus, että se pysyisi kunnossa. (Ei kai ole oikeasti mitään vaikutusta)

Vierailija
310/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen toimeen ilman. Ehkä silloin kun isommin kokkailee olisi kätevä. Mutta normaalisti ei ole iso vaiva tiskata niitä muutamaa astiaa päivittäin, en tosiaan haluaisi seisottaa likaisia astioita viikkoa odottamassa tiskikoneen täyttymistä.

Vierailija
311/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjää, kun on vain 1 kpl kutakin astiaa/aterinta. Yksi muki, yksi lautanen (syvä), jne. Tiskiä ei kasaannu.

Vierailija
312/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pärjää, kun on vain 1 kpl kutakin astiaa/aterinta. Yksi muki, yksi lautanen (syvä), jne. Tiskiä ei kasaannu.

Mulla on sama, nämä säilytän astiankuivauskaapissa. Muualla on sitten ihan normaalit astiastot vieraiden varalta.

Vierailija
313/313 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ooo ikinä ollut astianpesukonetta itsellä niin kai sitä sit on pärjätty