Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KEVÄÄN YHTEISHAKU 2026 - seuranta & jännitys OFFICIAL

Vierailija
26.02.2026 |

Heipä hei kaikki kynnelle kykenevät ja kykenemättömät opintoihin hakijat ;)

 

Yhteishaku on ollut kovin suosittu viime vuosina, mutta talouden ja sääntöjen tiukentuessa kaikilla ei ole mahdollisuutta hakea tai opiskella. 

 

Oletko menossa AMK:hon vai yliopistoon? Onko ala selvä? Haetko osallistuaksesi palstan suosittuun ketjuun vai oletko oikeasti menossa opiskelemaan?

 

Entä mitä kuuluu aiemmille hakijoille, oletko ollut tyytyväinen opintoihin? Monesko korkeakoulututkinto jo meneillään?

 

Kevään toisen yhteishaun hakuaika on 10.3.2026 klo 8.00-24.3.2026 klo 15.00. Kevään toisessa yhteishaussa haet syksyllä alkaviin ammattikorkeakoulujen ja yliopistojen suomen- ja ruotsinkielisiin koulutuksiin.

Kommentit (3336)

Vierailija
2561/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen erillishakujen tuloksia odotellaan... tulisi jo

Vierailija
2562/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankenille vissiin tullut palkit ruotsinkieliselle linjalle ainakin. En päässyt oikiksiin, kun pisteitä kokeesta G vain 35. Sitten odottelemaan tuota ja taloustieteellisiä Tku/Hki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä odottelen I-kokeen tuloksia. Jännä juttu, että se koko koe koostui vain valintakysymyksistä - ei mitään esseitä. Eli nämä meidän vastaukset vois kone tarkistaa parissa sekunnissa, mutta silti kestää forever… 

Vierailija
2564/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täällä odottelen I-kokeen tuloksia. Jännä juttu, että se koko koe koostui vain valintakysymyksistä - ei mitään esseitä. Eli nämä meidän vastaukset vois kone tarkistaa parissa sekunnissa, mutta silti kestää forever… 

Niistä haarukoidaan virheellisiä kysymyksiä, huijauksia, lunttauksia yms. Siksi kestää.

Vierailija
2565/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tämä jännittävää! Tämänhetkinen varasijani Treen hallintotieteisiin on 17. Ja eiliseen verrattuna varasijani nousi 14 pykälää. Toivottavasti liike pysyy yhtä hyvänä, niin olisi vielä mahdollisuuksia :)

Vierailija
2566/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tämä jännittävää! Tämänhetkinen varasijani Treen hallintotieteisiin on 17. Ja eiliseen verrattuna varasijani nousi 14 pykälää. Toivottavasti liike pysyy yhtä hyvänä, niin olisi vielä mahdollisuuksia :)

Mahdollisesti pääset tällä viikolla sisään, kun Helsinki, Joensuu ja Rovaniemi julkaisevat oikeustieteen tulokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2567/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakorkeakouluista ainakin Ouluun on ilmestynyt kokeelle palkit, mutta Aaltoon ei vielä. 

Pisteet puuttuu vielä tosin Oulusta, mutta eiköhän nekin tule pian ja samoin muidenkin kauppisten koetulokset :)   

Vierailija
2568/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkuun ei kans vielä palkkeja. Toivottavasti lähipäivinä tulis tulokset kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2569/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä täällä odottelen I-kokeen tuloksia. Jännä juttu, että se koko koe koostui vain valintakysymyksistä - ei mitään esseitä. Eli nämä meidän vastaukset vois kone tarkistaa parissa sekunnissa, mutta silti kestää forever… 

Todellakin! 

Vierailija
2570/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun biokemian palkit tuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2571/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan palkkien tulon jälkeen yleensä kestää, että tulee tulokset?

Vierailija
2572/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan palkkien tulon jälkeen yleensä kestää, että tulee tulokset?

Voivat tulla jo samana päivänä mutta viimeistään seuraavana päivänä. Joku tietävämpi voi toki korjata jos olen väärässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2573/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan palkkien tulon jälkeen yleensä kestää, että tulee tulokset?

Minulla meni 6 tuntia. Palkit tulivat 6 aamulla ja tulokset klo 12.

Vierailija
2574/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä täällä odottelen I-kokeen tuloksia. Jännä juttu, että se koko koe koostui vain valintakysymyksistä - ei mitään esseitä. Eli nämä meidän vastaukset vois kone tarkistaa parissa sekunnissa, mutta silti kestää forever… 

Niistä haarukoidaan virheellisiä kysymyksiä, huijauksia, lunttauksia yms. Siksi kestää.

Huijaukset ja lunttaukset voidaan saada selville vain itse koetilanteessa. Monivalintavastauksista ei sellaisia voi nähdä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2575/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä täällä odottelen I-kokeen tuloksia. Jännä juttu, että se koko koe koostui vain valintakysymyksistä - ei mitään esseitä. Eli nämä meidän vastaukset vois kone tarkistaa parissa sekunnissa, mutta silti kestää forever… 

Niistä haarukoidaan virheellisiä kysymyksiä, huijauksia, lunttauksia yms. Siksi kestää.

Huijaukset ja lunttaukset voidaan saada selville vain itse koetilanteessa. Monivalintavastauksista ei sellaisia voi nähdä. 

Niinhän sitä luulisi.

Vierailija
2576/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä täällä odottelen I-kokeen tuloksia. Jännä juttu, että se koko koe koostui vain valintakysymyksistä - ei mitään esseitä. Eli nämä meidän vastaukset vois kone tarkistaa parissa sekunnissa, mutta silti kestää forever… 

Niistä haarukoidaan virheellisiä kysymyksiä, huijauksia, lunttauksia yms. Siksi kestää.

Huijaukset ja lunttaukset voidaan saada selville vain itse koetilanteessa. Monivalintavastauksista ei sellaisia voi nähdä. 

Niinhän sitä luulisi.

No sä voit sitten avata asiaa tarkemmin täällä. Verrataanko siellä onko samoja kokeita tehneillä liian samanlaiset vastaukset 🤪

Vierailija
2577/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä täällä odottelen I-kokeen tuloksia. Jännä juttu, että se koko koe koostui vain valintakysymyksistä - ei mitään esseitä. Eli nämä meidän vastaukset vois kone tarkistaa parissa sekunnissa, mutta silti kestää forever… 

Niistä haarukoidaan virheellisiä kysymyksiä, huijauksia, lunttauksia yms. Siksi kestää.

Huijaukset ja lunttaukset voidaan saada selville vain itse koetilanteessa. Monivalintavastauksista ei sellaisia voi nähdä. 

Niinhän sitä luulisi.

Tuhansien ihmisten monivalintavastauksista ei voi millään tavalla nähdä. Ehkä jossain peruskoululuokassa vierekkäin istuvien sama vastausrivi samoin virheineen herättäisi epäilyjä. 

Vierailija
2578/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vieläkään tullut tuloksis, palkit on kyllä ilmestynyt.

Vierailija
2579/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä odottaminen on niin sairasta! Mut hyväksyttiin amk, mutta en voi ottaa vastaan koska ekana on jyväskylän yliopisto. 

Vierailija
2580/3336 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vieläkään tullut tuloksis, palkit on kyllä ilmestynyt.

Mihin hakukohteeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi