Mulla ei ole vieläkään hampaita
Kommentit (724)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt sinne elokuviin, jos kerran haluat pois kotoa.
Täytyy joku päivä taas mennä kokeilemaan, että pysyykö pystyssä liukkaalla vai ei. Toki laitettava nastat ja otettava keppi matkaan.ap
Laita nastat, meillä on liukasta vielä pihassa. Jalkakäytävät alkaa olla sulat onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit mennyt sinne elokuviin, jos kerran haluat pois kotoa.
Täytyy joku päivä taas mennä kokeilemaan, että pysyykö pystyssä liukkaalla vai ei. Toki laitettava nastat ja otettava keppi matkaan.ap
Laita nastat, meillä on liukasta vielä pihassa. Jalkakäytävät alkaa olla sulat onneksi.
Näin se on.ap
Ei jestas näitä Valiksen latteuksia🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Aurinko paistaa, tartutaan hetkeen🌞
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun liukkaus loppuisi.ap
Ylioppilaskirjoitukset alkoivat. Niin minäkin luulin että kun kovasti opiskelen, niin saan valkolakin.ap
Juu, juu...Oliko tässäkään mitään uutta? Samaa lätinää, vuodesta toiseen!!
Vierailija kirjoitti:
Juu, juu...Oliko tässäkään mitään uutta? Samaa lätinää, vuodesta toiseen!!
Ei kai. Mutta onneksi tulee kesä ja häivyn yksin mökille.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun liukkaus loppuisi.ap
Kyllä se loppuu. Mutta opettele nyt hitto soikoon nauttimaan siitä, mitä JO on!!!! Aina sitten kun/ vasta- asenne ei tuo onnea.
Ovatko siskosi ylioppilaita vai miksi se on sinulle niin hemmetin tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Ovatko siskosi ylioppilaita vai miksi se on sinulle niin hemmetin tärkeää?
Ei ole. No mä halusin eka ylioppilaaksi ja sitten jatkamaan opintoja.ap
Eli nyt haluat olla yksin, etkä parantaa avioliittoasi? Mitäs mies siihen sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt haluat olla yksin, etkä parantaa avioliittoasi? Mitäs mies siihen sanoo?
Vaikea sitä avioliittoa on yksin parantaa. Mieshän ei sitä halua. Työkavereita olemme.ap
Miksi sitten täällä kerran kyselit, että miten voisit saada normaalin/ tavallisen ja hyvän avioliiton? Etkö osaa sitäkään päättää, että haluatko vai et? Oliko se taas joku hetken huuma?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten täällä kerran kyselit, että miten voisit saada normaalin/ tavallisen ja hyvän avioliiton? Etkö osaa sitäkään päättää, että haluatko vai et? Oliko se taas joku hetken huuma?
No mä ajattelin, että jos mä voisin sitä jotenkin parantaa. Kyllä minäkin kaipaan rakkautta. Mutta sitten ymmärsin, että mies ei halua parantaa avioliittoa.ap
Mieskö huolehtii teinistä, kun sinä mökkeilet?
Vierailija kirjoitti:
Mieskö huolehtii teinistä, kun sinä mökkeilet?
Teini osaa kyllä jo tosi hyvin itse huolehtia itsestään. Ja joo, mies on sitten kotona teinin kanssa.ap
Eli kaikkien näiden vuosien jälkeen sulle tuli vielä jotenkin "yllätyksenä", ettei se ukko muka halua parantaa sitä liittoa? Eihän siitä ole niin kauan, kun sitä parantamista täältä kyselit...
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikkien näiden vuosien jälkeen sulle tuli vielä jotenkin "yllätyksenä", ettei se ukko muka halua parantaa sitä liittoa? Eihän siitä ole niin kauan, kun sitä parantamista täältä kyselit...
No joo, niin tuli.ap
En ole nähnyt sitä. Hyvät näyttelijät on kyllä. Harvoin käyn leffassa.