Minulla todettiin mahasyöpä, eikä mitään tehtävissä!
Avattiin vatsa ja oli levinnyt tosi pahasti, nyt vaan odotellaan patologin vastausta kuinka agressiivinen tämä tauti on, eli paljonko on elinaikaa! On niin epätodellinen olo kuin olla vain voi! Epätoivonen ja kauhuissaan!
Kommentit (69)
pahaa on kysyä, että miten syöpä todettiin?
Sinut halutaan nyt sinne, on sinun aikasi ja he ottavat sinut avosylin vastaan. Voimia perheellesi, ehdit vielä hyvästellä heidät, kaikki eivät.
jaksaa haistatella täällä toisille, ihan niikuin ois kyseesä joku pieni flunssanpoikanen.
Vierailija:
pahaa on kysyä, että miten syöpä todettiin?
Jos täällä haluaa oikeasti saada tukea, niin täytyy palstakulttuurin tuntien olla valmis kirjoittamaan eri lailla kuin tyypillinen provoaja. Ja kyllä, juuri tyypilliseltä provolta ap kuulostaa.
24
jos vaan pystyy olemaan tunteiden suhteen lapsista riippumaton. Lapset yrittää itsenäistyä, ja jos heidän täytyy tunteellisesti olla kyynärsauvana vanhemmalleen, heidän on vaikea koskaan itsenäistyä. Ihmissuhteet ei tunne ajan kulumista: jos lapsi on joutunut tukemaan vanhempansa olemista tämän kuollessa, hänen voi olla hyvin vaikeaa koskaan itsenäistyä tästä muistojensa vanhemmasta ja aloittaa omaa aikuisenelämäänsä jonkun puolisoehdokkaan kanssa.
22
Ja kaikki tämä on tapahtunut reippaasti tämän vuoden puolella
ap
palstan aikaisempaan kulttuuriin vedoten. Olet henkisesti vammainen.
käy Nokia mission tilaisuudessa joskus. Jumala on parantanut siellä ihmisiä kaikenlaisista sairauksista.
http://tampere. nokiamissio. fi
Koetan olla vanhempi lapsilleni.
Vanhin on jo onneksi omillaan, mutta nää pienet!
He ovat aina mulle pieniä vaikka olisivat kuinka isoja.
ap
Mikä Jumala on muka sellainen, että uhkailee kuolevia kadotuksella? Ei ainakaan kristinuskon Jumala.
" Olin keskussairaalassa paksusuolentähystyksessä, jossa otettiin koepala, jonka johdosta sitten jouduin leikkaukseen!
Ja kaikki tämä on tapahtunut reippaasti tämän vuoden puolella."
Anteeksi kun vielä tivaan, mutta voisitko kertoa vielä mitä kaikkia oireita sinulla oli?
En voi edes kuvitella kuinka kamalalta ja surulliselta tuntuu, kun tietää ettei elinaikaa ole paljon :(
Vierailija:
" Olin keskussairaalassa paksusuolentähystyksessä, jossa otettiin koepala, jonka johdosta sitten jouduin leikkaukseen!
Ja kaikki tämä on tapahtunut reippaasti tämän vuoden puolella."Anteeksi kun vielä tivaan, mutta voisitko kertoa vielä mitä kaikkia oireita sinulla oli?
Ei väsymystä?ruokahaluttomuutta?tms...
Läheinen on tutkimuksissa vatsakipujen takia ja olen todella huolissani :' (
Sai lapsen ja ajtteli laihtumisen ja väsymyksen johtuvan valvomisesta. Koulutukselttan oli terkkari. Sitten havaittiin syöpä joka oli ehtinyt liian pitkälle. Lapsi oli 1,5 vuotias äidin kuollessa.
Muita oireita ei ollut kuin että laihtui ja oli väsynyt. Mutta kun toisaalta melkein kaikki tuoreet äidit ovat väsyneitä.
Voimia ap:lle!
se syöpä ei ole paksunsuolen syöpä jos se on paksusuolessa?
Hän on 9v ja oikea äidin tyttö, ihana päivänsäde!
Mutt eihän sitä koskaan tiedä, solumyrkkyjä vielä toistaiseksi saan, vaikka ennusteet kovin huonot ja jos ois vaikka vuosikin jäljellä, sais aikaa sopeutua.
ap