Minulla todettiin mahasyöpä, eikä mitään tehtävissä!
Avattiin vatsa ja oli levinnyt tosi pahasti, nyt vaan odotellaan patologin vastausta kuinka agressiivinen tämä tauti on, eli paljonko on elinaikaa! On niin epätodellinen olo kuin olla vain voi! Epätoivonen ja kauhuissaan!
Kommentit (69)
mutta ilmeisesti et ole kovin kokenut av-mamma vielä. Kenen tahansa tänne kirjoittavan täytyy valitettavasti kestää juttujensa kyseenalaistaminen - ja siitä yksinkertaisesta syystä, että täällä on niin älyttömän paljon provoja!
En ole missään vaiheessa sanonut, ettei ap voi olla aito. Jos näin on, niin olen hyvin pahoillani hänen puolestaan ja toivotan hänelle voimia. Silti, ja nimenomaan tämän palstan tuntien, on huomattavasti todennäköisempää, että tällainen aloitus on provo.
Minun henkisesssä terveydessäni ei ole mitään vikaa, mutta sen verran on tätä touhua tullut nähtyä, etten todellakaan niele yhtään mitään purematta.
24
Vierailija:
Läheinen on tutkimuksissa vatsakipujen takia ja olen todella huolissani :' (
Ja tämän jälkeen mä en enää vastaa, kun ette kerta usko, niin en voi asialle mitään.
Kiitos kaikille hyvistä sanoistanne, nähdään joskus ylhäällä!
ap
multa on kolme lähisukulaista kuollut syöpään ja hyvä ystäväni sairastanut kaksi kertaa.
Nykyään on olemassa kantasoluhoitoa vaikeisiin tapauksiin.
Jos ne, joilla on oikeasti jotain sanottavaa vastaisivat vain, tämä palsta olisi paljon siistimpi.
Ap:lle ja hänen perheelleen voimia ja rutistus!
olen hoitanut leikkurissa muutamaa mahasyöpäpotilasta, joita on lähdetty leikkaamaan ja vasta leikkauspöydällä todettu ettei mitään ole tehtävissä. Syöpä voi tosiaan olla niin levinnyt ettei muuta tehdä, kuin suljeta leikkaushaava. Mahalaukunsyöpä voi olla todella agressiivinen ja levitä nopeasti kudosten läpi muihin elimiin ja ruokatorveen.
Vierailija:
olen hoitanut leikkurissa muutamaa mahasyöpäpotilasta, joita on lähdetty leikkaamaan ja vasta leikkauspöydällä todettu ettei mitään ole tehtävissä. Syöpä voi tosiaan olla niin levinnyt ettei muuta tehdä, kuin suljeta leikkaushaava. Mahalaukunsyöpä voi olla todella agressiivinen ja levitä nopeasti kudosten läpi muihin elimiin ja ruokatorveen.
Täällä kyllä tulee niin voimaton olo, ja koko ajan täytyisi omia asioitaan perustella ja sekään ei riitä, millaisia ihmisiä te oikein olette, aika kylmäsydämisiä sanoisin!!
ap
kehottaisin etsimään tukea jostain muualta. Tämä EI OLE oikea paikka siihen.
Siltikin ihmettelen, ettei sinulla ollut väsymystä eikä ruokahaluttomuutta jos syöpä oli jo todella pitkällä....
Että ap kertoi aiemmin sairastavansa anemiaa, että oli ruokahaluttomuutta ja väsymystä yllin kyllin ennenkin!
toisessa viestissä kertoi, että ei ollut muita oireita kuin verta ulosteessa....tsori vaan hei...onkohan mun vai sittenkin sun sisälukutaidossa jotain vikaa?
oikeasti inttäis jossain av:lla syöpäsairautensa totuudenmukaisuudesta, jos oikeasti ois asiat noin. EI KUKAAN!
Vierailija:
oikeasti inttäis jossain av:lla syöpäsairautensa totuudenmukaisuudesta, jos oikeasti ois asiat noin. EI KUKAAN!
Ja ei kukaan voi sanoa ettei kukaan tekisi jotakin mitä ei itse tekisi! Kaikenlaisiin tekoihin kyllä löytyy tekijänsä, ja mitä pahaa siinä on jos ap tänne purkaa omaa ahdistustaan, on hänellä varmaan muitakin kohteita mutta tämä on hyvä paikka kuitenkin, joskus sa ihan asiallistakin kohtelua!
Hävetkää kaikki epäilijät!
Tädilläni todettiin munasarjasyöpä. Joutui leikkaukseen. Leikkauksessa todettiin et on levinnyt vatsaan ja koko kehoon. Laitettiin haava kiinni ja mitään ei ollut enää tehtävissä. Kävi hoidoissa, mutta eivät auttaneet.
Miksi täällä epäillään aina kaikkea. Ehkä AP on oikeasti onneton ja olisi halunnut jakaa tuskaansa muiden kanssa.
Isäni kuoli 40-vuotiaana mahasyöpään noin puolen vuoden sairastamisen jälkeen. Olin itse silloin vielä niin nuori, etten ollut täysin perillä syövän etenemisestä. Isä leikattiin useita kertoja, ja jossain vaiheessa sitten sanottiin, ettei mitään ole enää tehtävissä.
Äitini jäi kolmen ala-asteikäisen yksinhuoltajaksi. Kyllä syöpä on paska tauti.
paksusuolesta. Silloin kyseessä paksusuolen syöpä joka metastasoinut.
Kun levinnyt noin ei varmaan mitään todella tehtävissä.
Jos tähystyksessä todettu, että vatsassa jotain, leikattu vatsa auki, todettu että pahasti levinnyt, silloin varmaankin ommeltu kiinni ja jääty miettimään sytostaattien mahdollisuutta.
-hoitsu
Mutta jos puhut totta niin muista nauttia vielä niistä hetkistä mistä voit, puhu läheistesi ja tarvittaessa papin tms kanssa, RAKASTA=)
On se " kiva" lukea teidän kirjoituksia! Epäilette kaikkea, jopa ikääni! Ja sitä etten tulisi tänne tätä itkemään, jos olisin todella sairas. NIINPÄ!
Milloin se valkenee joillekin, että ihmiset ovat erilaisia, toimivat eri tavalla kuin sinä?
Huomenna saan patologilta ennusteen mm. odotettavissa olevasta eliniästä. Nuorin lapseni sanoi minulle eilen, että älä äiti huolehdi, me tullaan sitten siihen samaan hautaan, jossa sinäkin olet, sitten ollaan yhdessä! Meinasi tulla itku tai tulikin kyynel silmään, riipaisi sydäntäni.
Ja sille joka meinasi että minun pitäisi olla sairaalassa letkuissa, eihän keisarinleikkauspotillatkaan jää sairaalaan ja nousevat ylös ja leikkaushaavat paranevat pikkuhiljaa. Ja totta hemmetissä haluan olla kotona, en missään sairaalassa.
kyllä ainakin v. 2001 vielä tehtiin ihan suoraan laparotomia mm. munasarjasyövän yhteydessä. Ainoastaan verikokeista saadut tulokset näyttivät syöpämahdollisuuden + askites, yleisvointi jne. Salissa avattiin ja todettiin, että oli kauttaaltaan koko vatsa syöpäkasvainta täynnä.
T. silloin sh-opiskelija, joka oli salissa mukana seuraamassa tapahtumia
Toivon sydämestäni voimia Sinulle ja perheellesi!
T: colitista sairastava
Vierailija:
ap