Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:' ( Olen hirmuisen ihastunut mieheen, jota en voi koskaan saada.

Vierailija
02.05.2007 |

Nyyh. Miten tästä pääsee yli?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yrittänyt sitä konstia että muistelisin minun ja mieheni suhteen alkuaikoja ja sitä ihanaa tunnetta kun vaan halusi olla toisen kanssa. Se saa minut pikemminkin entistä surullisemmaksi, koska tiedän ettei meidän suhteemme koskaan enää ole sellainen.

Mies ei halua edes keskustella mistään suhteeseemme liittyvästä saati alkaa selvittelemään mitään keskinäisiä klikkejämme.

Terapiaan häntä en saa lähtemään, olen kysynyt.

Jos otan puheeksi suhteemme niin hän tuskastuu ja syyttää minua dramatisoinnista, helpompi vaan antaa asioiden mennä ja elää robottina ilman tunteita.

Viulisti

Vierailija
2/30 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä on kestänyt reilut puoli vuotta.

ap

eli varmaan vähän täytyy vielä odottaa;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kestänyt reilut puoli vuotta.

ap

Vierailija
4/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ' pahin' vaihe kesti noin vuoden, nyt kamppailen viimeisten tunteiden rippeiden kanssa... pian tätä vaihetta 6kk takana.

Vierailija
5/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin nuorena hirmuisen rakastunut mm. River Phoenixiin. Meni vuosi ennen kuin pääsin yli, nyyh. Ja toki River siinä kuolikin....

No joo, ap. Kyllä se siitä, voi mennä siis vuosikin. Riippuu miten reippaasti jatkat elämässä eteenpäin.

Vierailija
6/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unohtamiseen. Välillä tunteet käy tosi kuumina, välillä taas en muistakaan koko tyyppiä. Mutta sitten taas jos nään jonkun vaikka kävelevän samalla tavalla, ta jollain on samanlaiset hiukset, roihahtaa taas sydänalassa ja unohtaminen on TODELLA vaikeaa. Erityisen vaikeaksi unohtamisen tekee se että tää kyseinen ihminen on mieheni kaveri enkä voi aina välttää näkemistä. Ja näkemisestähän taas seuraa " uusi" ihastuminen jne. Ikuinen kierre... Raastavaa kun noin voimakkaat tunteet pitää pitää salassa ja yrittää unohtaa.

Vierailija
7/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän järjellä ajateltuna, ettei tässä ole saumaa mihinkään, mutta silti sattuu...

ap

Vierailija
8/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voi saada miestä? Onko hän naimisissa? oletko sinä naimisissa?

Minun tilanteessani molemmat ollaan naimisissa eikä haluta rikkoa perhettä.

Vierailija
9/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain, yleensä jopa päivittäin pyörii mielessä.

Vierailija
10/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi et voi saada miestä? Onko hän naimisissa? oletko sinä naimisissa?

Minun tilanteessani molemmat ollaan naimisissa eikä haluta rikkoa perhettä.

Ja en siis halua rikkoa omaa enkä toisen perhettä, kuten et sinäkään. En myöskään edes haluaisi vaihtaa omaa miestäni toiseen. En siis voi enkä halua (järjellä) saada miestä omakseni, mutta silti tunne raastaa. Kunpa voisin edes kertoa hänelle, mitä tunnen. Mutta eihän siinä taas olisi järjen hiventäkään.

ap

Vierailija
11/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikassa?

Vierailija
12/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
13/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/30 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen myös ihastunut työkaveriini ja hän minuun. meilläkin pelissä hänen perhe ja minu perhe joten salassa pidettävä...ahdistaa NIIIN paljon kun hän on jotain ihanaa..

mutta kohtalotoverit koitetaan kestää, emme ole yksin tän asiasn kanssa..

Vierailija
15/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritämme olla pitämättä yhteyttä, mutta vaikeaahan se on. Eikä se onnistukaan. Onneksi asumme kaukana toisistamme emmekä siis näe toisiamme. Puhutaan puhelimessa tai mesessä lähes joka päivä. Rakastamme toisiamme tosi paljon! Mutta emme voi saada toisiamme kun pelissä on yhteensä seitsemän lapsen perheet.

Minkäkin odotan, että rakkaus muuttuu ystävyydeksi ja voisin keskittyä täysillä omaan parisuhteeseeni ja perheeseeni...

10

Vierailija
16/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa jamassa olen minäkin. Välillä kaikki on ok ja tunteet hallinnassa, sitten ne taas ryöpsähtävät. Olimme pitkään eri paikkakunnilla, mutta nyt näemme taas joka päivä, mikä ei helpota asioita mitenkään. Erehdyimme talvella suhteeseen asti, ja vaikka minä itse tein siitä lopun, kaipaan häntä niin kipeästi. :(

Vierailija
17/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin myös työkaveriini ja hän minuun ja myönsimme tämän toisillemme kun olin työpaikasta pois lähdössä ja muuttamassa 200 km päähän. Itse olin juuri mennyt naimisiin pitkäaikaisen poikaystävän kanssa (ollaan yhä kimpassa) ja hän kahden lapsen isä. Kohta kahdeksaan vuoteen en ole häntä nähnyt, mutta aina silloin tällöin kaipaus on suuri, yhteyttäkään en ole uskaltanut ottaa vaikka mieli tekisi (enhän edes tiedä hänen tunteistaan)

Ihastumista kesti vajaan vuoden ja nyt kaipausta ollu jo yli 8 vuotta, unohtuukohan tuo ikinä... Tuskaa välillä kun ajattelee asiaa!

Vierailija
18/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneisyyden henkilöihin...mitäs jos!?!? mitä jos?!! mutta ei...

Vierailija
19/30 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //blogit. hernekeppi. fi/index. php?itemid=569

Lukekaa ajatuksella.. monta kertaa. Kolahtaako yhtään? Minuun kolahti ja löysin itsestäni " käytetyn auton syndrooman" ..

Vierailija
20/30 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs_Starlight:

Samassa jamassa olen minäkin. Välillä kaikki on ok ja tunteet hallinnassa, sitten ne taas ryöpsähtävät. Olimme pitkään eri paikkakunnilla, mutta nyt näemme taas joka päivä, mikä ei helpota asioita mitenkään. Erehdyimme talvella suhteeseen asti, ja vaikka minä itse tein siitä lopun, kaipaan häntä niin kipeästi. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi