Häiritseekö jotain oikeasti, että hänen veroeuroista menee muutama hassu euro jollekkin työttömälle?
Eihän se kivaa ole, että menee iso osa palkasta veroihin, mutta kuka tuollaisia oikeasti miettii? Eikö teitä harmita enemmän että maksatte itsenne kipeäksi, eikä terveydenhuolto toimi ja tiet ovat reikiä täynnä, ettekä tiedä pääsettekö edes eläkkeelle? Lisäksi rahaa syydetään uskomattomia summia ulkomaille.
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
MInua häiritsee ideologisesti työttömät ja ne, joiden mielestä paras ratkaisu kaikkeen on aina verottaa hyvätuloisia enemmän, enemmän ja vielä kerran enemmän.
Oletko ollut työkkärin listoilla? Tiedätkö mikä on työkokeilu esim kaupassa tavaroita hyllyttämässä työttömyyskorvauksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä ei riitä kaikille ja työpaikat hankitaan usein suhteilla. Kaikilla ei sellaisia ole.
Laita vaikka Tokmannille tai Prismaan myymäläpäällikölle suoraan työpaikkahakemus. Ei se työpaikan hankkiminen sen enempää suhteita tarvitse. Sähköpostiosoite löytyy julkisista sivustoista.
Sorry, mutta potkulaki on voimassa ja työkkäri laittaa kaikki työnhakukurssille myös 30 vuotta töitä tehneet.
Yksi viidesosa maksaa yli kolme viidesosaa tuloveroista. Vaikka toisin on väitetty, he siis osallistuvat talkoisiin. Toivottavasti heitä muistetaan kiittää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInua häiritsee ideologisesti työttömät ja ne, joiden mielestä paras ratkaisu kaikkeen on aina verottaa hyvätuloisia enemmän, enemmän ja vielä kerran enemmän.
Oletko ollut työkkärin listoilla? Tiedätkö mikä on työkokeilu esim kaupassa tavaroita hyllyttämässä työttömyyskorvauksella?
Jankuta mulkku jankuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä ei riitä kaikille ja työpaikat hankitaan usein suhteilla. Kaikilla ei sellaisia ole.
Laita vaikka Tokmannille tai Prismaan myymäläpäällikölle suoraan työpaikkahakemus. Ei se työpaikan hankkiminen sen enempää suhteita tarvitse. Sähköpostiosoite löytyy julkisista sivustoista.
Olen laittanut kaikkiin isoihin kauppaketjuihin ja vieläpä 2 eri kaupungissa. Sieltä tuli kaikilta vastaus, että heillä on tietyin väliajoin hakuja, joissa voin hakea.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Yksi viidesosa maksaa yli kolme viidesosaa tuloveroista. Vaikka toisin on väitetty, he siis osallistuvat talkoisiin. Toivottavasti heitä muistetaan kiittää siitä.
Jos vertaa osallistumista pihatalkoisiin, niin ylin viidesosa aloittanut 06.00, toinen viidesosa 10.00 ja puolenpäivän jälkeen tulee loput paikalle vittuileen, että voisitte tehdä osanne yhteiseen hyvään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se häiritsee että minun tuloista menee enemmän veroja ja veroluonteisia maksuja kuin se mitä minulle jää käteen ja kun katsoo että kiistä kerätyistä verosta suurin osa menee sos. maksuihin
Paskat menee suurinta osaa yhtään mihinkään.
Hän ei ota huomioon ollenkaan sitä, mitä yhteiskunnan palveluita myös itse saa maksamillaan ja toisten maksamilla verorahoilla. Kuvittelee, että ne hänen maksamansa verorahat menevät vain toisten sos. maksuihin. Niillä hänetkin on kuitenkin hoidettu, kasvatettu, turvattu ja koulutettu aikuiseksi Samasta nauttivat hänen lapsensakin ikääntyvät vanhempansa. . Rakennettua infraa hän käyttää myös muiden lailla.
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotukea ei saa, jos omistaa kesämökin tai asuntovaunun, ne pitää myydä.
Eikö se ole ihan reilua? Ensin syödään omaisuus ja vasta sitten yhteiskunnan leipää. Sama kohtelu saisi olla asumistukea Eiran kämppään nostaville diplimaattimummoille. Omaisuuden määrän pitäisi vaikuttaa kaikkiin tukiin. Ei lähtökohta voi olla, että perintöä saa jäädä miljoonakämpän verran, mutta erilaisia etuisuuksia on nostettu kymmenen vuotta.
"Raportti paljastaa: Iso osa yksityislääkäreistä välttelee veroja."
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tyytyväinen veronmaksaja, joka haluaa, että hyvinvointivaltio pysyy pystyssä ja että köyhätkin pärjäävät. Toki toivoisin sellaisia tuenmuotoja, joilla korjataan rakenteiden valuvirheitä. Ei jätettäisi ihmisiä kuoppaan, vaan autettaisiin sieltä omilleen.
Mitenkähän se onnistuisi? Olen saanut käsityksen, että työpaikat tulevat vain vähenemään tulevaisuudessa. Toki siinä välillä on jokin lyhyt parempi kausi, jolloin on enemmän työpaikkoja. Jotain apua toisi se, jos maahan saataisiin nykyisiin työttömiin kohdistuva TYÖHÖNOTTOPAKKO. Sen pitäisi koskea jokaista työpaikkaa. Ehkä voisi jättää ulkopuolelle yhden tai kahden hengen pienet yritykset.
Ei häiritse. Mm pitäisi lopettaa kokonaan. Kehitysmaista ei tarvita yhtään lisää porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitosta on turha odottaa, päin vastoin. Ne jotka elävät muiden siivellä Kelan vakioasiakkaina vaativat lisää. SDP:n ja vasemmiston retoriikassa sitä kutsutaan "oikeudenmukaisuudeksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se häiritsee että minun tuloista menee enemmän veroja ja veroluonteisia maksuja kuin se mitä minulle jää käteen ja kun katsoo että kiistä kerätyistä verosta suurin osa menee sos. maksuihin
Paskat menee suurinta osaa yhtään mihinkään.
Hän ei ota huomioon ollenkaan sitä, mitä yhteiskunnan palveluita myös itse saa maksamillaan ja toisten maksamilla verorahoilla. Kuvittelee, että ne hänen maksamansa verorahat menevät vain toisten sos. maksuihin. Niillä hänetkin on kuitenkin hoidettu, kasvatettu, turvattu ja koulutettu aikuiseksi Samasta nauttivat hänen lapsensakin ikääntyvät vanhempansa. . Rakennettua infraa hän käyttää myös muiden lailla.
Se kun joltain verotetaan yli puolet palkasta johtaa vain sellaiseen halveksuvaan tuhahdukseen Kyllä hänelle jää silti vähintäänkin tarpeeksi!
Tekoäly tekee tilintarkastajien työt 18 kuukauden päästä.
Tosi hienoa.
Suomalainen poliittinen noidankehä: Sosialismi tuottaa valtavaa suhteellista köyhyyttä, 60% ihmisistä tienaa alle 35 000€ /vuodessa. --> Köyhät äänestävät köyhyyden jatkumisen ja lisääntymisen puolesta äänestämällä sosialisteja.
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly tekee tilintarkastajien työt 18 kuukauden päästä.
Tosi hienoa.
Siivoustyötä voi ehkä olla, osa-aika.
Se on vihervassareiden propagandaa, etteivät rikkaat maksa yhteiskuntaan mitään. Mutta sitten he ovat kyllä halukkaita nostamaan hyvätuloisten ja yritysten vetoja tappiin. Ja he itse eivät tekisi mitään työtä.
Tavallisen keskituloisen veroeurot kyllä menee ihan hänen ja perheensä hyväksi. Julkinen terveydenhuolto, lasten päivähoito, koulutus, teiden ja infrastruktuurin hyödyntäminen jne
Onko niissa muutamassa hassussa kolikossa jonkun pellen kuva?