Häiritseekö jotain oikeasti, että hänen veroeuroista menee muutama hassu euro jollekkin työttömälle?
Eihän se kivaa ole, että menee iso osa palkasta veroihin, mutta kuka tuollaisia oikeasti miettii? Eikö teitä harmita enemmän että maksatte itsenne kipeäksi, eikä terveydenhuolto toimi ja tiet ovat reikiä täynnä, ettekä tiedä pääsettekö edes eläkkeelle? Lisäksi rahaa syydetään uskomattomia summia ulkomaille.
Kommentit (244)
"Ihmisillä maksuvaikeuksia. Taloyhtiöitä voi mennä konkurssiin."
Vierailija kirjoitti:
"Raportti paljastaa: Iso osa yksityislääkäreistä välttelee veroja."
Välttelee veroja = pitää isomman siivun ansioistaan itsellään. Vasemmiston tuttua vääristelyä. Verosuunnittelu on ihan laillista ja järkevää toimintaa.
Kuinka paljon sinä olet laittanut vapaaehtoistalletuksia Valtiokonttorin tilille? Miten paljon sinä olet paisuttanut yhteistä lompakkoamme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInua häiritsee ideologisesti työttömät ja ne, joiden mielestä paras ratkaisu kaikkeen on aina verottaa hyvätuloisia enemmän, enemmän ja vielä kerran enemmän.
Oletko ollut työkkärin listoilla? Tiedätkö mikä on työkokeilu esim kaupassa tavaroita hyllyttämässä työttömyyskorvauksella?
Olen eri, mutta työkokeilussa ei tehdä mitään yksin, ohjaaja on koko ajan vierellä ja kun on ollut mukana hyllyttämässä päivän, voi ilmoittaa, että nyt on aika tutustua seuraavaan kaupan alan tehtävään. Työkokeilussa ei olla töissä, joten ei tarvitse tehdä töitä eikä tule karenssia, vaikka ilmoittaa, että tulee noudattaa työkokeilusopimusta.
Vain tyhmä kuvittelee, että pitää tehdä töitä. Fiksumpi lukee, mitä työkokeilusopimukseen on kirjattu ja noudattaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
"Ihmisillä maksuvaikeuksia. Taloyhtiöitä voi mennä konkurssiin."
Taloyhtiön konkurssissa asunto lähtee, mutta asuntovelka pitää silti maksaa pankille.
Vierailija kirjoitti:
Pankki haluaa jatkossa nähdä osakaslistan, jos taloyhtiö hakee putkiremonttilainaa.
No, sittenhän suomalaiset ovat fiksuja kerätessään puskurirahaa pankkitileille. Sitä lainaa ei tarvitse, jos osakkailta löytyy pätäkkää teettää se putkiremontti ilman lainaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MInua häiritsee ideologisesti työttömät ja ne, joiden mielestä paras ratkaisu kaikkeen on aina verottaa hyvätuloisia enemmän, enemmän ja vielä kerran enemmän.
Oletko ollut työkkärin listoilla? Tiedätkö mikä on työkokeilu esim kaupassa tavaroita hyllyttämässä työttömyyskorvauksella?
Olen eri, mutta työkokeilussa ei tehdä mitään yksin, ohjaaja on koko ajan vierellä ja kun on ollut mukana hyllyttämässä päivän, voi ilmoittaa, että nyt on aika tutustua seuraavaan kaupan alan tehtävään. Työkokeilussa ei olla töissä, joten ei tarvitse tehdä töitä eikä tule karenssia, vaikka ilmoittaa, että tulee noudattaa työkokeilusopimusta.
Vain tyhmä kuvittelee, että pitää tehdä töitä. Fiksumpi lukee, mitä työkokeilusopimukseen on k
Kyllä työkokeilussa tehdään myös yksin, koska ohjaaja voi olla sairaslomalla tai koulutuksessa tai kokouksessa ja toimistotöissä saa tunnukset ohjelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eläkkeitä maksetaan 40,2 miljardia vuodessa."
https://www.etk.fi/tutkimus-tilastot-ja-ennusteet/tilastot/kokonaiselak…
Ansiosidonnaista maksetaan 2 miljardia https://www.tyj.fi/tilastot
Ja eläkkeistä maksetaan veroja yli 10 mrd/v. Mietipä sitä! Eläkeläisten verovaroilla mahdollistetaan työttömien mukava elämä.
Työttömyyskorvauksesta maksetaan veroa 20%. Eläkeläinen saa takuueläkkeen verottomana.
Suurin osaosan eläkkeistä maksaa yksityiseltä puolelta vain pieni osa tulee valtiolta, kuin taas valtio maksaa kaikki ja kaikkien työttömyyskorvauksen eli me maksamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankki haluaa jatkossa nähdä osakaslistan, jos taloyhtiö hakee putkiremonttilainaa.
No, sittenhän suomalaiset ovat fiksuja kerätessään puskurirahaa pankkitileille. Sitä lainaa ei tarvitse, jos osakkailta löytyy pätäkkää teettää se putkiremontti ilman lainaa.
Tai jos ei löydy pätäkkää niin sitten remonttia ei voi tehdä esim putkiremonttia. Talo menee purettavaksi, kun tulee vesivahinko.
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläiset yllättyy vielä kun troikka saapuu Suomeen. Loppuu se ylimielisyys.
Saattaa loppua myös syöminen.
Teepä yksinkertainen laskutoimitus kuinka monen ihmisen verotulot tarvitaan, että maksetaan asunto eläminen. Helsingissä vuokra yksinasuvalle 600e, siihen toinen 600e menoihin + sähköt, vedet yms. Jos lasket kaikkineen työttömän saavan kuussa etuina 1300e, niin keskituloisen palkan verot ei tuota edes kata.
Tuohon päälle kun lasketaan muut kaupungin kustannukset infrasta lähtien, joka sekin katetaan kunnalle kertyneistä tuloista, niin päästään asukasta kohden ihan eri summiin.
Toki yhteisöveroa maksetaan yritystenkin puolesta, mutta muutama hassu euro, on ihan pörypuhetta. Jos maksettaisiin vain muutama hassu euro, niin työttömät asuisi siltojen alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä ei riitä kaikille ja työpaikat hankitaan usein suhteilla. Kaikilla ei sellaisia ole.
Laita vaikka Tokmannille tai Prismaan myymäläpäällikölle suoraan työpaikkahakemus. Ei se työpaikan hankkiminen sen enempää suhteita tarvitse. Sähköpostiosoite löytyy julkisista sivustoista.
Vitsailetko, vai oletko noin pihalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eläkkeitä maksetaan 40,2 miljardia vuodessa."
https://www.etk.fi/tutkimus-tilastot-ja-ennusteet/tilastot/kokonaiselak…
Ansiosidonnaista maksetaan 2 miljardia https://www.tyj.fi/tilastot
Ja eläkkeistä maksetaan veroja yli 10 mrd/v. Mietipä sitä! Eläkeläisten verovaroilla mahdollistetaan työttömien mukava elämä.
Työttömyyskorvauksesta maksetaan veroa 20%. Eläkeläinen saa takuueläkkeen verottomana.
Suurin osaosan eläkkeistä maksaa yksityiseltä puolelta vain pieni osa tulee valtiolta, kuin taas valtio maksaa kaikki ja kaikkien työttömyyskorvauksen eli me maksamme.
Eläkkeet maksetaan nyt työssäkäyvien eläkemaksuilla.
Omaa eläkettä sulle kertyy 1,5 % vuosipalkasta https://www.tyoelake.fi/paljonko-saan-elaketta
Asumistukeen vaikuttavat ruokakunnan tulot ja omaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Asumistukeen vaikuttavat ruokakunnan tulot ja omaisuus.
Älkää huolehtiko. Potkulaki on voimassa. Ette te asumistukea vuokra-asuntoon, jos on pääomatuloja tai tilillä liikaa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksaahan työtönkin veroja
Ei edelleenkään maksa .
Mun työttömyystuesta menee väh 20% veroja.
Entä enintään kuinka paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Raportti paljastaa: Iso osa yksityislääkäreistä välttelee veroja."
Välttelee veroja = pitää isomman siivun ansioistaan itsellään. Vasemmiston tuttua vääristelyä. Verosuunnittelu on ihan laillista ja järkevää toimintaa.
Kuinka paljon sinä olet laittanut vapaaehtoistalletuksia Valtiokonttorin tilille? Miten paljon sinä olet paisuttanut yhteistä lompakkoamme?
Raportti paljastaa: 350 000 Suomessa asuvaa on onnistunut keplottelemaan tulonsa verottomiksi.
Niinpä, toimeentulotuesta ei veroja maksella, siinä meillä on verosuunnittelua ja verojen välttelyä kerrakseen.
Työmarkkinatuki on 595 netto kuukaudessa.
Omistusasuntoon ei saa yleistä asumistukea.
Toimeentulotukea ei saa, jos omistaa kesämökin tai asuntovaunun, ne pitää myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta ideologisesti työtöntä tunnet? Minä en tunne yhtään. Olen kyllä lukenut niitä provojuttuja, joissa aina ennen vaaleja nostetaan otsikoihin joku huuhaa Toimi Toimihaluton.. Vähän aikaa sitten jäi joku pohjanmaalainen märisijä kiinni, että ei hänellä ollutkaan tarjota niitä työpaikkoja olemassakaan, mihin niitä kuvitteellisia työttömiä ei ollut saanut töihin.
Olen töissä työllisyysalueella. 80% asiakkaistani on ideologisesti työttömiä. En tosin tunne heistä ainuttakaan, he ovat vain asiakkaitani, mutta ainakin pääkaupunkiseudulla on täysin selvää, että työnteko ei kannata, elämä on muualla. Rikkaat voi maksaa veroja.
Paikallinen sopiminen on voimassa.
Kuinka monta ideologisesti työtöntä tunnet? Minä en tunne yhtään. Olen kyllä lukenut niitä provojuttuja, joissa aina ennen vaaleja nostetaan otsikoihin joku huuhaa Toimi Toimihaluton.. Vähän aikaa sitten jäi joku pohjanmaalainen märisijä kiinni, että ei hänellä ollutkaan tarjota niitä työpaikkoja olemassakaan, mihin niitä kuvitteellisia työttömiä ei ollut saanut töihin.