Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauantain ihana, hidas aamu. Muistakaahan, että aamupala voi rakentaa myös terveelliseksi🤔

Vierailija
21.02.2026 |

Monilla on ikävä tapa herkutella viikonloppuina. Tähän on harmittavaisesti totutettu itsensä. Koko viikko odotetaan, että voi kunpa tulisi viikonloppu kun saa nukkua pitkään ja tehdä herkkuaamiaisen. Sitten paistellaan munia ja pekonia, juodaan tuoremehua ja kahvia kerman kera. Vaaleaa höttöleipää rasvaisen juuston kera. Ei oikein ymmärretä, että tällaisella aamupalalla saadaan pahimmassa tapauksessa koko päivän kaloritarve ja ylikin. Siihen sitten päälle päivälliset ja iltaherkut. Monilla on vielä paha tapa pötkötellä ja köllötellä koko viikonloppu. Ulkoilu ja liikunnan ilot ovat monelta unohtuneet tykkänään. Näin kevään kynnyksellä onkin vihdoin aika ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä. On sitten kesällä mukavampi olla. 

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainausmerkit eivät näy; lainasin jotain, mitä AP sanoi aiemmin. Hän sanoi toiselle tyhmä ja kömpelö

Joku ilmoitti kommentistani eikä halua minun puhuvan enää. Hienoa.

Kuulehan nyt. En ole kenellekään niin sanonut. Muistahan tämä. Sotket nyt johonkin toiseen.

-Ap

Tämä miettijähymiömies taas trollaamassa :D

Eikö se oo nainen? 😅

Ap on mies. Suurimmassa osassa ketjujaan targetoi nimenomaan naisia, "muistakaahan naiset tehdä sitä, tätä ja tuota, että laihdutte/ettette liho!". Tai koska "miehet tykkää". Tätä aloitusta ei jostain syystä sukupuolittanut - siinä varmaan syy, miksi on pysynyt poistumatta näinkin pitkään.

Vierailija
82/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön joka aamu juustomunakkaan, pari hapankorppua ja kahvia. Viikonloppuisin sitten sitä pekonia ja korppujen tilalla vaaleaa höttöleipää, nam.

Olen ollut hoikka koko elämäni.

Aamiainen ei lihota ketään. Iltasyöminen lihottaa, ihan tutkitusti.

T, N44 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmissäni näen ap:n oravannäköisenä nälkäkurkena joka on vetänyt harmaan nutturansa niin kireälle että silmät on kiukkuisesti vinossa. Edessään on lasi puristettua lanttumehua ja on juuri palannut uimahallista klo 0600 uinnilta, ja paha mieli on alkanut siitä, että on uimahallille mennessään ohittanut iloisen juhlista palaajajoukon snagarilta, jossa  ovat ottamassa vähän huikopalaa hauskan illan jäljiltä. Ihanat nakin ja hampurilaisen leijuvat tuoksut ovat pahoittaneet lanttumehu aamiaiselle aikovan ap:n.

No sellaista  se on ap, toisilla on kivaa, toisilla elämä vähän kuivakkaampaa. Itse heräilin juuri, lorautin kermaa tummapaahtoiseen kahviini ja suunnittelen brunssille lähtöä ystävien kanssa tossa vähän myöhemmin. Ja kunnon brunssiin kuuluu tietysti vähän kuohuvaa. Kiva päivä tulossa , mukavaa päivää sinullekin .

Ei kukaan palaa juhlista klo 6 erityisen iloisena :D

Kyllä me vaan useinkin kavereiden kanssa, jos ilta on jatkunut aamuun asti porukassa. Aina löytyy muutama, jotka eivät haluaisi vielä kotiin vaikka kello käy jo kymmentä. "Illan" vikat kotikaraoket otetaan yleensä klo 5-7, moni vielä ihan tuhannen tuiterissa siihen aikaan (laskuhumalan sijaan).

Vierailija
84/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä aloitinkin aamun parilla laskiaispullalla. 😁

Vierailija
85/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yli 40- vuotiaat, jotka syövät aamupalan, ovat ylipainoisia. Aamupalaa ei tarvitse mihinkään tuossa iässä ja vanhempana.

86/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki yli 40- vuotiaat, jotka syövät aamupalan, ovat ylipainoisia. Aamupalaa ei tarvitse mihinkään tuossa iässä ja vanhempana.

Usein on nälkä aamulla, ku edellisen kerran on syöny jonku leivän joskus 16 mais 😅

Vierailija
87/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Mä söin aamulla pari paahtoleipää, mandariinin ja kiivin 😄'

//

Moikka sinä 🌞

Ethän vain erehtynyt minun tekemäksi 

postaukseksi luulemaan?

Minulla ei ole mtn tekemistä

Ap:n kanssa, olemme kaksi eri henkilöä.

Hän ilmeisesti haluaa mànipuloida lukijakunnan uskomaan minun olevan hassujen terkkavinkkiensä kirjoittaja. 

Tein analyysiemojista trendin, nyt sitä käyttävät kaikki. En kuitenkaan ole Ap.. 

Olen Cis Female, en mies, en muunsukupuolinen. En trans.

Analyyttinen ja looginen, Ehta Nainen. 

E/OgE

88/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Mä söin aamulla pari paahtoleipää, mandariinin ja kiivin 😄'

//

Moikka sinä 🌞

Ethän vain erehtynyt minun tekemäksi 

postaukseksi luulemaan?

Minulla ei ole mtn tekemistä

Ap:n kanssa, olemme kaksi eri henkilöä.

Hän ilmeisesti haluaa mànipuloida lukijakunnan uskomaan minun olevan hassujen terkkavinkkiensä kirjoittaja. 

Tein analyysiemojista trendin, nyt sitä käyttävät kaikki. En kuitenkaan ole Ap.. 

Olen Cis Female, en mies, en muunsukupuolinen. En trans.

Analyyttinen ja looginen, Ehta Nainen. 

E/OgE

Mitä?? En mä oo AP, en tee koskaan aloituksia 😃 ja tuo 😄 on kaivattuni ja mun eniten käyttämä emoji, häneltä mulle tarttunut 😎

Vierailija
89/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whatever. Aivan sama. Kunhan

ette mun postauksena näitä pidä. 👋

[Niin tai näin, aina väärinpäin,

jos ja kun olet: lahjakas, älykäs, hoikka, 

luomunätti, miesten silmin highly ranked/

arvostama nainen - ja kun puhut totuutta].

...

Jos päätän vielä julkaista, niin siinä 

tapauksessa >  vain ja ainoastaan:

omalla alustalla.

En täällä piilopäänaukomisen

toksisella pilailufoorumilla, jossa

piérukàkkahuumori on korkeakulttuurin

ylin ilmentymä. Adios!

x

Vierailija
90/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainausmerkit eivät näy; lainasin alun perin sanaa 'ap' aiemmin.

Sitten kiellät kaiken.

Kyllä, olen käyttänyt näitä temppuja kuolemaan asti.

En ymmärrä ollenkaan sinun viestejä. Mitä yrität sanoa, onko kaikki ok?

Syöttöohjelmistossa oli ongelma; lainausmerkit eivät näkyneet. Lainatut sanat olivat sekaisin omien sanojeni kanssa. Sitten sovellus esti minua kommentoimasta asiaankuuluvia termejä täällä. Mutta olen kunnossa. En käyttäydy kuin joku lapsellinen mies tai nainen, joka yrittää löytää täältä jonkinlaista läsnäolon ja auktoriteetin tunnetta.

Vierailija
91/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:kin voisi näin kevään kynnyksellä ottaa itseään niskasta kiinni, ryhdistäytyä, ja lopettaa jatkuvan palstaspämmin. 🤔

Tuskin on sama ihminen mitä luulet, haloo. Nainen selkeästi.

Vierailija
92/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?😅

Vierailija
93/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies ja älkää maalitelko kirjoittajia muutenkaan, ärsyttäviin ei ole pakko vastailla ollenkaan. Tuli virhe tohon edelliseen.

Vierailija
94/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on nyt ap:n lisäksi eksynyt joku toinenkin sekopää.

Vierailija
95/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2h on aivojen toiminta-aika aktiivisimmillaan per vuorokausi. Vähän pirteyttä päivään d vitamiineilla, vähän protskua ja hyvä laatuisia täysjyvähiilaria, kalsiumia ja marjoja sekä pakollinen loraus coffeiinia.

Vierailija
96/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön joka aamu juustomunakkaan, pari hapankorppua ja kahvia. Viikonloppuisin sitten sitä pekonia ja korppujen tilalla vaaleaa höttöleipää, nam.

Olen ollut hoikka koko elämäni.

Aamiainen ei lihota ketään. Iltasyöminen lihottaa, ihan tutkitusti.

T, N44 

Jaa no minua vaalea leipä ja pasta lihottaa kyllä, meillä ei syödä kuin ruisleipää ja täysjyvämakaroni, kaurapuuro ja tattari ok vielä. Mutta tosiaan leipänä vain ruis.

Vierailija
97/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap parka fantasioi herkkuaamupaloista ja epäterveellisestä elämästä. Kannattaisi kehitellä mielenkiintoisempia fantasioita.

Vierailija
98/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap parka fantasioi herkkuaamupaloista ja epäterveellisestä elämästä. Kannattaisi kehitellä mielenkiintoisempia fantasioita.

Otatkohan nyt vähän vakavasti nää jutut, ja lisäks toiset ihmiset on helposti lihovia kuten minä, ei vaan voi vaaleeta leipää ja herkkuja vetää.

Vierailija
99/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää lauantaipäivää sentään.

ap provoilee tai on terapian tarpeessa. 

Vierailija
100/100 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin typerä aloitus, ettei ole vastauksen väärti. Tämäkin on jo liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan