Lauantain ihana, hidas aamu. Muistakaahan, että aamupala voi rakentaa myös terveelliseksi🤔
Monilla on ikävä tapa herkutella viikonloppuina. Tähän on harmittavaisesti totutettu itsensä. Koko viikko odotetaan, että voi kunpa tulisi viikonloppu kun saa nukkua pitkään ja tehdä herkkuaamiaisen. Sitten paistellaan munia ja pekonia, juodaan tuoremehua ja kahvia kerman kera. Vaaleaa höttöleipää rasvaisen juuston kera. Ei oikein ymmärretä, että tällaisella aamupalalla saadaan pahimmassa tapauksessa koko päivän kaloritarve ja ylikin. Siihen sitten päälle päivälliset ja iltaherkut. Monilla on vielä paha tapa pötkötellä ja köllötellä koko viikonloppu. Ulkoilu ja liikunnan ilot ovat monelta unohtuneet tykkänään. Näin kevään kynnyksellä onkin vihdoin aika ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä. On sitten kesällä mukavampi olla.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Ok. 🤔🤨😄
Taas jaossa uusi 'terkkaneuvo'?
Minulta jatkossa 0 kommenttia näihin
> saman hlön tekemiin hassuihin mukanikseihin. Signeeraan aina omani.
Ap näyttää ilmeisen selvästi tekevän
aloitukset täysin prøvona, huvikseen naisia kiusátákseen ja mollatakseen.
Älkää noteeratko tosissaan.
Hän vain pumppaa reaktioenergiaanne.
Ei vaikuta kovin kivalta tyypiltä.
Hyvää viikonloppua Vaavi-poppoolle
Savon postikorttimaisemista!
🌿🧡💕🍀
E
Eihän aloituksessa puhuttu mitään naisista.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt sitä virhettä menkö tekemään, että siideristä ja sipseistä rakentelette aamupalan. Tiukkaa viinaa ja lenkkimakkaraa niillä se aamu lähtee käyntiin. Jou.
Kyllä! Tiukka viina ja lenkkimakkara on se aamiainen joka autata jaksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joka kerta, kun tämä kehitysvammainen henkilö yrittää järkeillä, mutta ei saa yliotetta, hän turvautuu henkilökohtaisiin hyökkäyksiin. Sillä hetkellä AP:n silmissä olet vain idiootti, typerys ja mielisairas. Mutta hän itse on todellinen idiootti."
Nyt täytyy kyllä täältä sivusta näin kehitysvammaisen vanhempana kommentoida, että kirjoituksesi kehitysvammaisuudesta on todella asiatonta ja loukkaavaa.
Olet sekä tyhmä että hölmö. AP aloitti tämän. Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä? Vai onko sinulla jonkinlainen havaintokykyongelma?
Puhut kyllä todella törkeästi kehitysvammaisista.
-Eri
Mä syön tänä aamuna kevyemmin koska olen menossa kummipojan 17v synttäreille iltapäivällä, heillä hyvät tarjoilut vaikka on vegaanisia. Jotkut osaa tehdä taitavasti kaikkea.
Minulla Asperger - ilman kehitysvammaa -
sekä huomattavan korkea äo.
En koskaan laske täällä leikkiä kenenkään ulkonäöllä tai vammalla.
...
Jopa húúmausáineen hlökohtainen käyttö on minulle itseasiassa yhdentekevä asia naapurustossa, mikäli hlö ei toimi diilâajana ja esimerkiksi asunnottomien nárkòmaanien majatalona.
Ei haittaa, ei häiritse. Ei kuulu minulle, kunhan hän ei toiminnallaan aiheuta turvattomuutta, huolta ja virkávallan käyntejä asunnollaan. Nykyään kaikissa 'prameimmissakin yläluokan kertsareissa'
on huumausaineen käyttäjäkuntaa, jopa työssäkäyvissä vanhemmissa on øpiaattien
> viihdekäyttäjiä. Näin jopa tällaisen (alaikäisten huoltajien) haastattelukimaran mediassa taannoin.
...
Näin Suomi ja muu maailma vuonna 2026.
Hyväksykäämme tyynesti realiteetit..
E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joka kerta, kun tämä kehitysvammainen henkilö yrittää järkeillä, mutta ei saa yliotetta, hän turvautuu henkilökohtaisiin hyökkäyksiin. Sillä hetkellä AP:n silmissä olet vain idiootti, typerys ja mielisairas. Mutta hän itse on todellinen idiootti."
Nyt täytyy kyllä täältä sivusta näin kehitysvammaisen vanhempana kommentoida, että kirjoituksesi kehitysvammaisuudesta on todella asiatonta ja loukkaavaa.
Olet sekä tyhmä että hölmö. AP aloitti tämän. Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä? Vai onko sinulla jonkinlainen havaintokykyongelma?
-Eri
Olet sekä tyhmä että hölmö ap:sta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
Olet sekä tyhmä että hölmö ap:sta
Mitä yrität kertoa? En ymmärtänyt.
Aamupala rakentuu vaihtelevasti siitä mitä dyykatessa olen löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
Pelkurimaiset ja epäpätevät ihmiset osaavat vain siepata toisten vastaukset hyökätäkseen heitä vastaan.
Minne katosi alussa oleva kommentti, jossa Ap haukkui muita tyhmiksi ja tyhmiksi?
Pelkuri ilman munia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla Asperger - ilman kehitysvammaa -
sekä huomattavan korkea äo.
En koskaan laske täällä leikkiä kenenkään ulkonäöllä tai vammalla.
...
Jopa húúmausáineen hlökohtainen käyttö on minulle itseasiassa yhdentekevä asia naapurustossa, mikäli hlö ei toimi diilâajana ja esimerkiksi asunnottomien nárkòmaanien majatalona.
Ei haittaa, ei häiritse. Ei kuulu minulle, kunhan hän ei toiminnallaan aiheuta turvattomuutta, huolta ja virkávallan käyntejä asunnollaan. Nykyään kaikissa 'prameimmissakin yläluokan kertsareissa'
on huumausaineen käyttäjäkuntaa, jopa työssäkäyvissä vanhemmissa on øpiaattien
> viihdekäyttäjiä. Näin jopa tällaisen (alaikäisten huoltajien) haastattelukimaran mediassa taannoin.
...
Näin Suomi ja muu maailma vuonna 2026.
Hyväksykäämme tyynesti realiteetit..
E
Ja mikäs hullu sinä olet?😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
Pelkurimaiset ja epäpätevät ihmiset osaavat vain siepata toisten v
Eihän täällä sellaista ole ollut.
Puuron marjoilla ja pellavansiemenrouheella söin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain .Itse syön parhaillaan aamupalaksi puuhellalla paistunutta naudanpihviä, voisulaa ja perunasalaattia.
Ja nyt jälkkäriksi kaneliässiä.
Lainausmerkit eivät näy; lainasin alun perin sanaa 'ap' aiemmin.
Sitten kiellät kaiken.
Kyllä, olen käyttänyt näitä temppuja kuolemaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh. Ei millään pahalla, mutta sinä vaikutat todella inhottavalta ja törkeältä.
Vierailija kirjoitti:
Lainausmerkit eivät näy; lainasin alun perin sanaa 'ap' aiemmin.
Sitten kiellät kaiken.
Kyllä, olen käyttänyt näitä temppuja kuolemaan asti.
En ymmärrä ollenkaan sinun viestejä. Mitä yrität sanoa, onko kaikki ok?
Sepä ei kuulu varsinaisesti kenellekään, että söin tänään aamiaisella kokojyväsämpylän juustolla, keitetyllä kananmunalla ja salaatilla, tuoremehua, kahvia, tomaatteja ja hedelmän.
Jos oikein herkutellaan ja ehdin ennen kuin mies tulee koiran kanssa lenkiltä, paistan croissantit. Munakas kuuluu hitaisiin viikonloppuaamuihin. Jos on vieraita, voimme myös paistaa pekonia.
Lainausmerkit eivät näy; lainasin jotain, mitä AP sanoi aiemmin. Hän sanoi toiselle tyhmä ja kömpelö
Joku ilmoitti kommentistani eikä halua minun puhuvan enää. Hienoa.
Mä söin aamulla pari paahtoleipää, mandariinin ja kiivin 😄
🍀 >>> #37 A I N O A
minulta. En noteeraa jatkossa
näitä kiusanhenkisiä truismeja lataavia
pilapostauksia ollenkaan.
...
Äitini totesi lapsuudessani näin:
'Ihmisen sydämen sivistys näyttäytyy siinä, mille hän nauraa.' 💞
E👋