Lauantain ihana, hidas aamu. Muistakaahan, että aamupala voi rakentaa myös terveelliseksi🤔
Monilla on ikävä tapa herkutella viikonloppuina. Tähän on harmittavaisesti totutettu itsensä. Koko viikko odotetaan, että voi kunpa tulisi viikonloppu kun saa nukkua pitkään ja tehdä herkkuaamiaisen. Sitten paistellaan munia ja pekonia, juodaan tuoremehua ja kahvia kerman kera. Vaaleaa höttöleipää rasvaisen juuston kera. Ei oikein ymmärretä, että tällaisella aamupalalla saadaan pahimmassa tapauksessa koko päivän kaloritarve ja ylikin. Siihen sitten päälle päivälliset ja iltaherkut. Monilla on vielä paha tapa pötkötellä ja köllötellä koko viikonloppu. Ulkoilu ja liikunnan ilot ovat monelta unohtuneet tykkänään. Näin kevään kynnyksellä onkin vihdoin aika ottaa itseään niskasta kiinni ja ryhdistäytyä. On sitten kesällä mukavampi olla.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Lainausmerkit eivät näy; lainasin jotain, mitä AP sanoi aiemmin. Hän sanoi toiselle tyhmä ja kömpelö
Joku ilmoitti kommentistani eikä halua minun puhuvan enää. Hienoa.
Kuulehan nyt. En ole kenellekään niin sanonut. Muistahan tämä. Sotket nyt johonkin toiseen.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainausmerkit eivät näy; lainasin jotain, mitä AP sanoi aiemmin. Hän sanoi toiselle tyhmä ja kömpelö
Kuulehan nyt. En ole kenellekään niin sanonut. Muistahan tämä. Sotket nyt johonkin toiseen.
-Ap
Tämä miettijähymiömies taas trollaamassa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti jokainen aikuinen ymmärtää mitä syö.
Se miten sä rakennat elämäsi ja uskomuksesi, on sinun juttu ja toinen tekee erityyliin ja se on siinä.
Ei se, miten sä vietät vapaa-aikaasi ole se ainoa miten eletään.
Sä et määritä sitä miten ja milloin ihmisillä on hyvä olo.
Jotkut osaa olla vaan, täysin olla ilman SUORITTAMISTA tekoja joilla uskottelee tulevan hyvän olon.
Joillekkin lötköttely ja pötkötteky antaa saman kuin toisille lumiukon kasaaminen.
Tehkäö jokainen kukn tykkäätte niin AINA on mukava olo, HETKESSÄ, eikä vain kesällä.
🤭😅Oletpas sinä tomera ja täpäkkä!😅
Kyllä, osaan ottaa jokaisen ihmisen yksilönä.
Älä kyseenalaista AP:tä. Et saa tehdä niin.
Nyt on kyllä niin selvästi kieli poskella tehty aloitus että ei mitään rajaa.
Vierailija kirjoitti:
AP on se, joka on sekä tyhmä että mykkä. Vaikka hän jatkuvasti syyttää muita normaaleja ihmisiä erilaisista oireista, kuten autismista, kehitysvammasta jne., hän itse on se, joka on todella tyhmä.
Huhhuh! Oletpas sinä omituinen valehtelija.😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Eikö se oo nainen? 😅
Vierailija kirjoitti:
Silmissäni näen ap:n oravannäköisenä nälkäkurkena joka on vetänyt harmaan nutturansa niin kireälle että silmät on kiukkuisesti vinossa. Edessään on lasi puristettua lanttumehua ja on juuri palannut uimahallista klo 0600 uinnilta, ja paha mieli on alkanut siitä, että on uimahallille mennessään ohittanut iloisen juhlista palaajajoukon snagarilta, jossa ovat ottamassa vähän huikopalaa hauskan illan jäljiltä. Ihanat nakin ja hampurilaisen leijuvat tuoksut ovat pahoittaneet lanttumehu aamiaiselle aikovan ap:n.
No sellaista se on ap, toisilla on kivaa, toisilla elämä vähän kuivakkaampaa. Itse heräilin juuri, lorautin kermaa tummapaahtoiseen kahviini ja suunnittelen brunssille lähtöä ystävien kanssa tossa vähän myöhemmin. Ja kunnon brunssiin kuuluu tietysti vähän kuohuvaa. Kiva päivä tulossa , mukavaa päivää sinullekin .
Ei kukaan palaa juhlista klo 6 erityisen iloisena :D
Syön aina aamupalaksi vasullisen yughurttensia, ou jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vanhempaa ikäpolvea, kun luulet, että ihmiset noin yleisesti käyttää kermaa kahviin :D
Kukaan ei taida vanhoja ukkoja lukuun ottamatta käyttää kahvissa kermaa.
Nykyään juodaan kahvi mustana tai lorautetaan kahviin kauramaitoa.
Ja pekonia aamulla yök.
Kyllä ne menee arki-ja viikonloppuaamut samalla kaavalla, eli kahvi kauramaidolla ja ruisleipäviipaleella.
Ja liikuttua tulee sekä arkena , että viikonloppuisin ihan samalla tavalla, eli paljon.
Kannatta sun olla ap huolissasi vain omista tavoistasi istua vauvalla trollaamassa 7 päivää viikossa klo 7-23.
Kaurajuomassa (ei maito) on korkea glykeeminen indeksi, eipä kannata käyttää.
Mulla on laktoosi-intoleranssi ja maito muutenkin maistuu nyt jo pahalle, kun ei sitä ole käyttänyt. Ihmiset tunkee sisäänsä niin paljon pahempia terveysriskejä, kuin kauramaito kahvissa, joten en takuulla lopeta kättöä. Salt caramen on ihan huippua kahvissa.
Ja tuo "glykeeminen indeksi" on hyvin pieni paha koska tuollaisilla tilkoilla ei ole mitään merkitystä siihen miten nopeasti hiilihydraatteja sisältävä ruoka-aine nostaa verensokeria verrattuna glukoosiin tai vaaleaan leipään.
Sitähän tuo arvo tarkoittaa.
Käytännössä noilla määrillä ei mitään merkitystä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on se, joka on sekä tyhmä että mykkä. Vaikka hän jatkuvasti syyttää muita normaaleja ihmisiä erilaisista oireista, kuten autismista, kehitysvammasta jne., hän itse on se, joka on todella tyhmä.
Huhhuh! Oletpas sinä omituinen valehtelija.😲
Tuleeko mieleesi muita sanoja, jotka sopisivat sinulle, mutta käyttäisitkö niitä loukataksesi muita?
Mies tarjosi aamupalaksi teetä ja paahtoleipää ja sanoi että rakastaa minua. Riittääkö se? Onko tarpeeksi terveellistä?
#55, 57, 59.. ei OgE. En heitä
kommentteja nimettömänä.
...
En saa kiksejä riitelystä, kuten
Ellen Jokikunnas totesi haastattelussa
saavansa.
[Ellen on hyvä tyyppi, ei pahaa sanottavaa.
Mutta tuo jatkuvan verbaalikaraten parisuhdekonsepti ei minuun uponnut].
Uuvun riitèlystä, samoin anonaljailusta.
Piéruhuumorikaan ei yliannoksena toimi.
...
Ei tarvitse rakastaa eikä edes kaveerata,
mutta tarvitseeko anonakaan nimitellä
persujà, demàreita, vammàisia, velòja, yyhoo-äitejä, 🌈sk-porukkaa, nepsyjä,
savolaisia, pohjalaisia, uusimaalaisia..
Loputon lista erilaisia
> itsestämme eriäviä elämäntapoja
ja kulttuurimaastoja.
Kaikista vähiten kenenkään tuntemattoman
ruokamaneerit, arkiliikunnan skippaukset tai sipapussin rohmuamiset minua kiinnostaa. 💁 For f*ck's sake!
Voi valita seuransa ja viitekehyksensä
täysin ilman angstià. Miten näppärää.
...
Jaloillaan voi äänestää, ääneti. 🏃
E
Ap:kin voisi näin kevään kynnyksellä ottaa itseään niskasta kiinni, ryhdistäytyä, ja lopettaa jatkuvan palstaspämmin. 🤔
Tämä muistakaahan-täti on ihan feikki! Pelkkä provo. Hihittelee kaffetta ryystämään ja pullaa syöden, kun provosoidutte 😊
Vierailija kirjoitti:
Ap:kin voisi näin kevään kynnyksellä ottaa itseään niskasta kiinni, ryhdistäytyä, ja lopettaa jatkuvan palstaspämmin. 🤔
🤔Enpä taida viitsiä.🤔
#62, 64.. ei minun, vaikka hlö y käyttää soololainausmerkkejä, kuten minäkin.
🤔: Tätä pohtijaemojia käyttää
muutkin kuin minä,
vaikka saatoin tehdä siitä
nousevan trendin.
En voi varmaksi sanoa..
Yhtäkkiä analyytikkopää kuitenkin
alkoi näkyä kaikkialla. 🥳
...
Täällä on joku, joka yrittää saada PuppaMummat ja ties mitkä pilàiluotsikot näyttämään minun tekemiltäni. Puppa rokkaa, kuten Konalakin, mutta muut tekevät ne. En minä, ainuttakaan!
kerran vielä:
🔴En koskaan luo otsikoita
Vauva/Kaksplus.fi-alustoille.
Dear users:
Tuliko tämä nyt viimein selväksi..?
Joku yrittää saada näyttämään tietyt
muiden kirjoittamat minun teksteiltäni,
vaikka ne eivät todellakaan ole.
En tuputa hengellisyyttä, raittiutta tai terveystekoja. Ei ole lainkaan
minun tapani päällépäsmätä vàkisin.
+
Olen poliittisesti sitoutumaton.
E
Vierailija kirjoitti:
#62, 64.. ei minun, vaikka hlö y käyttää soololainausmerkkejä, kuten minäkin.
🤔: Tätä pohtijaemojia käyttää
muutkin kuin minä,
vaikka saatoin tehdä siitä
nousevan trendin.
En voi varmaksi sanoa..
Yhtäkkiä analyytikkopää kuitenkin
alkoi näkyä kaikkialla. 🥳
...
Täällä on joku, joka yrittää saada PuppaMummat ja ties mitkä pilàiluotsikot näyttämään minun tekemiltäni. Puppa rokkaa, kuten Konalakin, mutta muut tekevät ne. En minä, ainuttakaan!
kerran vielä:
🔴En koskaan luo otsikoita
Vauva/Kaksplus.fi-alustoille.
Dear users:
Tuliko tämä nyt viimein selväksi..?
Joku yrittää saada näyttämään tietyt
muiden kirjoittamat minun teksteiltäni,
vaikka ne eivät todellakaan ole.
En tuputa hengellisyyttä, raittiutta tai terveystekoja. Ei ole laink
Tiedätkö kuule, kun ketään ei ihan oikeasti kiinnosta.😅