Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus bypias-kaupasta?

Vierailija
19.02.2026 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011825183.html

Itse en kyllä koskisi kepilläkään. Enkä usko, että ihan keksittyjä juttujakaan nämä on.

Kommentit (1782)

Vierailija
1761/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö nää mammat jaksaa täällä märistä kuinka maksoivat satasia logosta jossain lippulappusessa, ja luulivat pitävänsä päällä "vähän parempaa Seppälää" 

Ihan oikein teille. Opetelkaa tunnistamaan millainen vaate on laadukkaasti tehty, kankaan ja saumojen laatua myöten. Sellaisesta tuotteesta ei harmita maksaa!

Jos poliisi katsoo, ettei bypias ole syyllistynyt liiketoiminnassaan mihinkään rikolliseen eikä täten ole aihetta aloittaa esitutkintaa, niin lopputuloksena on lähinnä satu joka muistuttaa siitä keisarista ja hänen uudesta vaatteista. Live and learn. 

ps. palstan keski-iän täytyy nykyisin olla jo kuudenkympin luokkaa, en muistanutkaan jotain mummojen Eeva-lehden olemassaoloa. 

Vierailija
1762/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hän toimii mallina jalat levällään ja hatustaan kiinni pitäen. Karmea emäntä, joka viilannut heimoaan 100% linssiin, itse nauttien heimojen tuomasta varallisuudesta ympäri Eurooppaa Aperolia aina siemaillen ja liihotellen mekoissaan, joiden saumoja ei ole edes viimeistelty! 

Itse olet sitten muuten vain jalat levällään milloin missäkin.

Uuuh.. -Nyt osui ja sattui ..

Joo, toi pisti kyllä pahan...kalpenee piian mokat nyt...suorastaan haipuvat ilmaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika yllättynyt ettei hänen miljoonabisneksensä näy suomalaisessa katukuvassa kesäisin, sillä kesähepeneitähän nuo ovat. En tunnista brändiä lainkaan katukuvasta ja olen mielestäni jokseenkin perillä mikä myy ja liikkuu ihmisten päällä ja mikä ei. Hänen myyntinsä täytyy mennä suurimmaksi osaksi ulkomaille, en Suomessa näihin pellavakledjuihin juurikaan törmää ja ihmettelen materiaalin valintaa menestykseen, pellava, tuo järkyttävän rypistyvä kangas jota en ainakaan juhlavaatteen materiaali edes soveltuvana pidä, lisäksi hänen hepeneensä ovat liian vuodenaikasidottuja, joten ulkomaanmyynti on ainoa selitys. Hänen johtamistyylinsä on perseestä, oikeestaan kehotan kaikkia työntekijöitä olla menemättä edistämään sellaista bisnestä jossa johtamistyyli on suolesta, itse otan loparit aina välittömästi, minulle ei koputeta nokkaa mikäli hoidan hommani hyvin ja niin yleensä teen.

Vierailija
1764/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/a/3-10744026

Lukekaas tämä. ByPias sijoittui Nansoa paremmin.

Niin, viestinnässä, ei liity tuotantoon.

Vierailija
1765/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihahti pellavahattuun ja tanakasti, jälki yleensä rumaa !

Vierailija
1766/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä Vauva-palstalla ole mitään moderointia? Vaikuttaa siltä, että samat mammat on äänessä joka puolella ja moneen kertaan jauhamassa samoja juttuja. Kamalan katkeraa ja pahansuopaista kirjoittelua. Ei mitkään vaatteet voi olla kenellekään elämän keskiössä ja saada aikaan tällaista myllyä. Kyllä täällä huokuu keski-ikäinen katkeruus ja puhdas kateus - anonyyminä on näköjään hyvä huudella. Toivottavasti vielä joku päivä maksatte nämä oksennuksenne kalliisti. 

Vierailija
1767/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä Vauva-palstalla ole mitään moderointia? Vaikuttaa siltä, että samat mammat on äänessä joka puolella ja moneen kertaan jauhamassa samoja juttuja. Kamalan katkeraa ja pahansuopaista kirjoittelua. Ei mitkään vaatteet voi olla kenellekään elämän keskiössä ja saada aikaan tällaista myllyä. Kyllä täällä huokuu keski-ikäinen katkeruus ja puhdas kateus - anonyyminä on näköjään hyvä huudella. Toivottavasti vielä joku päivä maksatte nämä oksennuksenne kalliisti. 

Kuule, meitä silmään kus tu ja on paljon.

Vierailija
1768/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, meitä silmään kus tu ja on paljon.

Ja Temussa on hyvää tavaraa...

Vierailija
1769/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään ole, kaikki tekemään ilmiantoja tästä ketjusta sivuston ylläpitäjälle. Keskustelun laatu menee jo kunnianloukkauksen puolelle. Onneksi IP osoitteet saa selville ja kaikki joiden kommentit ylittää kunnianloukkauksen merkit saavat ansionsa mukaan. Yrittäjäkin on ihminen eikä oikeuta herjaamaan julkisesti .

Vierailija
1770/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua yrittäjänä v**uttaa, kun tälläiset tädit on vuosia vedättäneet asiakkaita muka-kotimaisuudella! Itse kun suunnittelen ja tuotan tasan tarkkaan kaiken myymäni designin itse, niin onpa kivaa kun nämä mätämunat pilaavat kaikkien mainetta rahanahneudella ja vedätyksellä!

Vierailija
1771/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänestä tehty VÄHEMMÄN YLENTÄVÄ kirjoitus ja työntekijöiden tilitys on varmaan sitten myös jonkun katkeran ja kitkerän toimittajan tekaisema juttu eikä totta ollenkaan ?

Vierailija
1772/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näköjään ole, kaikki tekemään ilmiantoja tästä ketjusta sivuston ylläpitäjälle. Keskustelun laatu menee jo kunnianloukkauksen puolelle. Onneksi IP osoitteet saa selville ja kaikki joiden kommentit ylittää kunnianloukkauksen merkit saavat ansionsa mukaan. Yrittäjäkin on ihminen eikä oikeuta herjaamaan julkisesti .

Yrittäjä näyttää kirjoittelun perusteella loukanneet henkilökunnan kunniaa, se on vähän kuin Kelassa, jos alkaa sättimään tekijöitään voi joutua vastuuseen sanoistaan vaikka kuinka Kukkokuningatar kuvittelee olevansa.

Vierailija
1773/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on tarua ihmeellisempää !

Vierailija
1774/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse hän toimii mallina jalat levällään ja hatustaan kiinni pitäen. Karmea emäntä, joka viilannut heimoaan 100% linssiin, itse nauttien heimojen tuomasta varallisuudesta ympäri Eurooppaa Aperolia aina siemaillen ja liihotellen mekoissaan, joiden saumoja ei ole edes viimeistelty! 

Itse olet sitten muuten vain jalat levällään milloin missäkin.

Voi Pia-hyvä, lopettaisit jo itsesi nolaamisen. Bisneksesi meni jo alta ja kohta menee loppukin henkilökohrainen maine. 

Vierailija
1775/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksen pyörittäminen on näemmä vaatinut myös viestien ja postien lähettelyä myös yö-aikaan, lisäksi on vaadittu olemaan kuulolla vapaa-aikana. En voi tajuta edes sellaisia työntekijöitä joiden on pakko tällaisessa työskennellä, ei tuollainen johtaminen ole nykyaikaa. Hän itse saa tehdä vaikka 24-tuntisia päiviä, mutta alaisten ei siihen tarvitse suostua, jos suostuu, korvaukset kohdilleen ja yrittäjän turpa tukkoon ylimääräiseltä lollotukselta, huutamiselta ja nöyryyttämiseltä, noh...tämä nyt sattuu olemaan culture by Finland vai oliko se Management by Perkele. En ihmettele että työkyvyttömyyseläkehakemukset huutaa Hoosiannaa.

Vierailija
1776/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun kommentointi taas sallittiin ByPiasin somekanavilla, niin en ole nähnyt ensimmäistäkään kommenttia. Eikö kellään ole mitään asiaa vai onko ne taas siivottu pois?

Vierailija
1777/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoulu.

Vierailija
1778/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kommentointi taas sallittiin ByPiasin somekanavilla, niin en ole nähnyt ensimmäistäkään kommenttia. Eikö kellään ole mitään asiaa vai onko ne taas siivottu pois?

Oletteko te onnettomat sinnekin menneet haukkumaan? Hankkikaa elämä.

Vierailija
1779/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi harmi, että en voi ostaa nyt Bypiakselta. Olin juuri aikeissa ostaa heiltä ensi kesäksi jotain kivaa, mutta tämä kohu ja se, ettei Bypias ole ilmaissut, että mitään muutoksia olisi tarpeen jatkossa tehdä tuotannon osalta, vaikuttaa nyt ostopäätökseen. 

Selvästi siellä päässä kokevat, että kaikki on Ok ja kohu on "syntynyt tyhjästä." 

Mun mielestä ne vaatteet on kivoja, vaikka kuka sanoisi mitä. Luottamus kyllä sai kolauksen tästä kohusta ja faktat on helppo nettisivuilta itse todeta. Korulauseita löytyy, kattavia sertifikaatteja ei löydy. 

Minäkin tykkään noista vaatteista, mallit on kivoja ja värimaailma kaunis. Mutta kun olen ostanut samoja pellavia Välimeren maista pikkurahalla niin eipä tulisi mieleenkään maksaa Pian hintoja. 

Vierailija
1780/1782 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea vastuullisuusvaikuttajan Outi Pyy:n kirjoitus asiasta. Ehkä teille vänkääjille ja puolustelijoille löytyy sitä kautta ihan faktaa missä mennään.