Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20256)
Ketju uuteen nousuun ja tuhat rikki. Sitten vain se tonnin seteli ilme.
Terveiset eräälle henkilölle jota en ole koskaan nähnyt livenä mutta seurannut jo somessa monta vuotta ja joka on poistanut minut snäpissä. Aina kun näen tissisi niin viisari värähtää.
Vierailija kirjoitti:
Keitä paikalla?
Emilian kaipaaja tuli minuutiksi.
Jos tulisinluo me varmaa vaa pussailtas toisemme puhki 😘😘😘😘
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa enää yrittää. Oon läski ja rasittava ihminen. Oon hakenut sun hyväksyntää niin paljon että en jaksa enää hakea. En jaksa enää olla se nainen josta sä viehättyisit kun täytän sun kaikki kriteerit. Minä oon ihan vaan minä tästå lähtien. En jaksa enää jahdata sun hymyä ja iloa kuin koira. En jaksa. Sä vihaat luusereita ja minä en jaksa enää esittää muuta. Sun silmissä luuseri, mun silmissä inhimillinen.
Rasittava , tyhmä, miten mä en tajua, manipuloiva, syyttävä.. mitäs muuta. Minä oon kaikkea sitä sinun mielestä. Ja minä vaan jahtaan ja jahtaan sitä sun hymyä, että vielä näkisin sen sun hymyn, et vielä tekisin sut onnelliseksi. En jaksa enää.. kohta tulee seuraavat haukut kun en jaksa tai sitten hyvittelyt kun ei se sulle käy etten jaksa..
Et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa enää yrittää. Oon läski ja rasittava ihminen. Oon hakenut sun hyväksyntää niin paljon että en jaksa enää hakea. En jaksa enää olla se nainen josta sä viehättyisit kun täytän sun kaikki kriteerit. Minä oon ihan vaan minä tästå lähtien. En jaksa enää jahdata sun hymyä ja iloa kuin koira. En jaksa. Sä vihaat luusereita ja minä en jaksa enää esittää muuta. Sun silmissä luuseri, mun silmissä inhimillinen.
Rasittava , tyhmä, miten mä en tajua, manipuloiva, syyttävä.. mitäs muuta. Minä oon kaikkea sitä sinun mielestä. Ja minä vaan jahtaan ja jahtaan sitä sun hymyä, että vielä näkisin sen sun hymyn, et vielä tekisin sut onnelliseksi. En jaksa enää.. kohta tulee seuraavat haukut kun en jaksa tai sitten hyvittelyt kun ei se sulle käy etten jaksa..Et ole.
Nää on
sosiópaattitróllin
jargonia.
Ohittakkee.
Oon nähnyt saman
kopsattuna aiemmin.
x
Vierailija kirjoitti:
Jos tulisinluo me varmaa vaa pussailtas toisemme puhki 😘😘😘😘
Niin pussailtaskin. Ei me voitu olla pussaamatta. Ei edes unissaan
Lauloi rastas tiellä, lähellä siellä. Kolahdit kovaa ja jäin kaipaamaan. Buenas noches.
Kaipaan sua yläkerran mies.
Vierailija kirjoitti:
Mihin ovat kaikki kadonneet? Kaikki vanhat kunnon kaipaajat?
Täällä ilmottautuu yks vanhan liiton superkaipaaja.😉 Veikkaan, että mun kaivattu valmistautuu huomista aamua varten. Terveisiä silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ilmottautuu yks vanhan liiton superkaipaaja.😉 Veikkaan, että mun kaivattu valmistautuu huomista aamua varten. Terveisiä silti.
Pillua silmää iskemällä netisä vuosi kymmeniä 😉