Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20256)
Hajota ja hallitse. Ei kovin terve tapa nähdä toinen ihminen.
Ei ainakaan tarkoittamassasi merkityksessä. Vain rakkaudesta käsin kaikki mitä teen. Älkää kääntäkö asioita koko ajan päälaelleen vain kiusataksenne.
Voi että. Onko nyt jotain hiusvinkkejä? Että miten laitan hiukset, kun pyörähtän siellä pakastealtaalla? Onko ponnari, nuttura vai joku muu staili. Ehkä kysyn oppailta.
Vierailija kirjoitti:
Pussailkaa enemmän, puhukaa vähemmän. Kaivattu vois tulla tänne..
Ensin kannattaa puhua ennenkö pussaa
Mä en jaksa enää yrittää. Oon läski ja rasittava ihminen. Oon hakenut sun hyväksyntää niin paljon että en jaksa enää hakea. En jaksa enää olla se nainen josta sä viehättyisit kun täytän sun kaikki kriteerit. Minä oon ihan vaan minä tästå lähtien. En jaksa enää jahdata sun hymyä ja iloa kuin koira. En jaksa. Sä vihaat luusereita ja minä en jaksa enää esittää muuta. Sun silmissä luuseri, mun silmissä inhimillinen.
Rasittava , tyhmä, miten mä en tajua, manipuloiva, syyttävä.. mitäs muuta. Minä oon kaikkea sitä sinun mielestä. Ja minä vaan jahtaan ja jahtaan sitä sun hymyä, että vielä näkisin sen sun hymyn, et vielä tekisin sut onnelliseksi. En jaksa enää.. kohta tulee seuraavat haukut kun en jaksa tai sitten hyvittelyt kun ei se sulle käy etten jaksa..
Oho, tämä vanha ketju on näköjään myös avattu.
Pistetääs poistoon vaikka heti
Hyvää vappua kaikille karvoihin katsomatta🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Oon nainen ja kaipaan miestä 🔼
Oon mies ja kaipaan naista 🔽
Hiphei. Palaan tänne. Tuolla toisessa onkin taas huono tunnelma.
Tervetuloa kotiin kaikki kaipaajat!
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa enää yrittää. Oon läski ja rasittava ihminen. Oon hakenut sun hyväksyntää niin paljon että en jaksa enää hakea. En jaksa enää olla se nainen josta sä viehättyisit kun täytän sun kaikki kriteerit. Minä oon ihan vaan minä tästå lähtien. En jaksa enää jahdata sun hymyä ja iloa kuin koira. En jaksa. Sä vihaat luusereita ja minä en jaksa enää esittää muuta. Sun silmissä luuseri, mun silmissä inhimillinen.
Rasittava , tyhmä, miten mä en tajua, manipuloiva, syyttävä.. mitäs muuta. Minä oon kaikkea sitä sinun mielestä. Ja minä vaan jahtaan ja jahtaan sitä sun hymyä, että vielä näkisin sen sun hymyn, et vielä tekisin sut onnelliseksi. En jaksa enää.. kohta tulee seuraavat haukut kun en jaksa tai sitten hyvittelyt kun ei se sulle käy etten jaksa..
Ei OgE.
Vaikuttaa tröllyn tekstiltä.
Mä en koskaan kirjoittaisi
tuolla tavalla > minun
tapailu/seukkausmiestäni agrena
kansanmanaloissa syyttäen.
Ei hän olisi minun mieheni
missään tapauksessa tuollaisine
nimittelyine ollutkaan. Hell, never.
Ei minun elämäni arvo ylipäätään
ole millään tavalla
kenenkään 'hyväksynnästä' kiinni.
Eämäni on ankkuroitu muualle
kuin puolituttujen mielipiteisiin. x
Tonit ei minun kaipuussani. x
Juteltiin asumisesta ja tein muuttoa. Ihana suhtautuminen ja oli kiva jutella. Kiitti. 💛 Viis vuotta aikaa, oispa tässä taikaa ja viel kohtaisin sut. Hmm. kurkkaatkohan tänne. Haluaisin näyttää sulle kivan kävelyreitin.
Katsot mua katson sua tahdon sulle antautua
Tiedän. En vain ymmärrä, miten voi kokea mielihyvää toisen rikkomisesta ja kontrolloinnista.