Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18536)
Vierailija kirjoitti:
Mä haaveilen seksistä kaivatun kanssa. Huh, olen ihan täpinöissä pelkästä ajatuksesta.
Mulla on jo menny vähän ohi toi vaihe. Toissa kesänä kävin ihan kuumana
" Let's talk about sex baby, let's talk about you and me"
😘sun siniselle katseelle mies💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka puoliso kiukuttelisi ja pihtaisi, se ei tarkoita, etteikö voisi olla hyvä muutoin. Vai onko seksi ainut asia, jolla miestä voi huomioida?
Selityksen makua. Huonot naiset pihtaavat, ei ole älykästä.
Saako sitten turpaan vai miksi pitäisi olla aina älyä antaa?
Sellaista horinaa tänään "kaipaajilta" 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka puoliso kiukuttelisi ja pihtaisi, se ei tarkoita, etteikö voisi olla hyvä muutoin. Vai onko seksi ainut asia, jolla miestä voi huomioida?
Höpöä. Muistan eräänkin hellyttävän parin. Nainen oli sairastunut psyykkisesti vuosikymmeniä sitten ja oli miltei zombi, mutta mies puhui hänestä kauniisti ja sanoi häntä rakkaaksi.
No oliko kyseessä siis pihtaaminen?
Ei ole tapana tiedustella ihmisten intiimielämästä. Pointtini oli, että puolisossa voi nähdä rakkaan ihmisen ihan ihmisenä, ei seksiobjektina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli kaiken tarkoitus? Muu kuin särkeä sydämeni? 💔
Taisit rikkoa itse eka.
Juicen sanoin:
En surusta itke, en ilosta , jos itken niin itken muuten vaan. Muualla oon ennen kuin huomaatkaan.
Häntä rakastin paljon, sua rakastan vielä enemmän.
Ole mulle vähän aikaa hän.
K
Te juicen lainaajat olette täällä ihan oma alalajinne. Epäseksikkäintä ulinaa mitä voi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olla samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöä. Muistan eräänkin hellyttävän parin. Nainen oli sairastunut psyykkisesti vuosikymmeniä sitten ja oli miltei zombi, mutta mies puhui hänestä kauniisti ja sanoi häntä rakkaaksi.
No oliko kyseessä siis pihtaaminen?
Ei ole tapana tiedustella ihmisten intiimielämästä. Pointtini oli, että puolisossa voi nähdä rakkaan ihmisen ihan ihmisenä, ei seksiobjektina.
Minun pointtini oli pihtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli kaiken tarkoitus? Muu kuin särkeä sydämeni? 💔
Taisit rikkoa itse eka.
Juicen sanoin:
En surusta itke, en ilosta , jos itken niin itken muuten vaan. Muualla oon ennen kuin huomaatkaan.
Häntä rakastin paljon, sua rakastan vielä enemmän.
Ole mulle vähän aikaa hän.
K
Te juicen lainaajat olette täällä ihan oma alalajinne. Epäseksikkäintä ulinaa mitä voi olla
Kukas sinä olet arvostelemaan. Pöh!
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun sohvalle saa muuttaa
Olen tulossa.
😍🙂
Mulla ei oo sohvaa. Parivuode on. sivusta
Mulla ei ole sänkyä, joten nuo kun yhdistää niin ois sopivasti sohva ja sänky ;)
En kaipaa ketään sellaista.
En mäkään oikeasti varmaan edea halua asua kenenkään kanssa yhdessä, ainakaan tällä hetkellä
En minäkään, mutta mulla on sentään sänky 🙄
Kaivatun seksitaudit mietityttävät. Siksi ei kiinnostais nuolla. Lezbo
Vierailija kirjoitti:
Mä haaveilen seksistä kaivatun kanssa. Huh, olen ihan täpinöissä pelkästä ajatuksesta.
Varo ettet saa palstanunnaa kimppuus 😜😍 tuossa edellis sivulla oli jo mun kimpussa, seksi ja siitä nauttiminen oikean ihmisen kanssa on synti ja alapäällä pärjäämistä 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni sopii vähemmän mieluummin kuin enemmän, vaikka kirjoitinkin huonekalujen hyödyllisyydestä. Olin myös yllättynyt kun jossain ketjussa ei ollenkaan ymmärretty tällaista elämäntyyliä vaan epäiltiin deittikumppania prostituutiosta, huumeiden käytöstä, aviorikoksesta ja vaikka mistä. Ei se tosin minua liikuta kun mitä pidemmälle pääsen sitä pienemmäksi pooli ihmisiä, joita deittailisin kutistuu.
Loputon valikoima supistuu lopulta olemattomaksi ajatukseksi.
Tämä! Tai itse olin kyllä syntymänirso, mulle kelpasi ehkä aluksi yksi miljoonasta ja nykyään ei kelpaa yhtään kukaan enää. Eri
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta olisi katsella rakkaudelisesti kun kaivattu imuttaa mun kullia ensin niin että tekee ihan liian hyvää ja sitten istuisi sen päälle ja ohjaisi sen sisäänsä,
Ei käy kun on kireä kallonpohja
Vierailija kirjoitti:
En halua nussia vaan hellää rakastelua kaipaamani kanssa. Mut (toistaiseksi) e tapahtuu vaan unelmissani.
Mä taas haluisin nimenomaan nussia ja rajusti, mutta luulen, että hän olis just tuollaista herkkää lempijätyyppiä. Parempaa siis pelkissä haaveissa.
Haluaisin sun takin alle suojaan.
🐥