Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18418)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin seksi on mahtavaa jos sitä saa aina odottaa vuoden.
Eletään hyvin seksikeskeisiä aikoja. Todellinen rakkaus unohtuu siinä pyörityksessä. Seksi pyörittää ihmisiä, rikkoo ihmisiä, parisuhteita, luottamusta. Seksi on ihanaa, mutta se ei ole kaikki. Rakkaus on kaikki. Itse olen elänyt enemmän tai vähemmän etäsuhteessa noin 15 vuotta. Usein seksiä on sen muutaman kerran vuodessa kun nähdään. Rakkaus pysyy. Kun siihen (rakkauteen) uskoo, se on suurempi voima kuin mikään seksi. Sivusta miettien
Seksikeskeinen yhteiskunta ja parisuhdeseksi on kaksi eri asiaa. Usein hyvinvoivaan parisuhteeseen tarvitaan seksiä, se tuo ihmisiä yhteen toisin kuin erottaa.
Näin on. Mutta seksiä ei tarvitse parisuhteen liimaksi. Täytyy uskoa rakkauteen. Melkein yliluonnolliseen sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
saisinpa katsella sua silmiin😍nyt, sulan pelkästä ajatuksesta.
;)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin helliä ja huomioida kaipaamaani. Just niin kuin hän haluaa tulla huomioiduksi. 😍
Älä sano tuommosia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homssuisesta puheen ollen, pitäis varmaan mennä kampaajalle ennen kuin näkee kaivatun.
Ei sekään välttämättä aina auta, vaikka kuinka olisi laittautunut nätiksi. Silti voi tulla oharit.
Se olisikin sit mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eletään hyvin seksikeskeisiä aikoja. Todellinen rakkaus unohtuu siinä pyörityksessä. Seksi pyörittää ihmisiä, rikkoo ihmisiä, parisuhteita, luottamusta. Seksi on ihanaa, mutta se ei ole kaikki. Rakkaus on kaikki. Itse olen elänyt enemmän tai vähemmän etäsuhteessa noin 15 vuotta. Usein seksiä on sen muutaman kerran vuodessa kun nähdään. Rakkaus pysyy. Kun siihen (rakkauteen) uskoo, se on suurempi voima kuin mikään seksi. Sivusta miettien
Kaipaatko häntä täällä?
Yksi realistinen polku on poistua palstalta ja katsoa mitä tuleman pitää sen kaivatun kanssa😍🌞 täällä tämä hermeneuttinen kehä pyörii ja pyörii vaan ilman tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko häntä täällä?
Kaipaan häntä sydämessäni. Enkä enää tiedäkään, miksi olen ketjussa.
No kiva, kaikilla ei ole kaivattua irl. Mutta nyt menen metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;)
Heti siellä flirttaamassa😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;)
Heti siellä flirttaamassa😉
En edes usein...
Vierailija kirjoitti:
Yksi realistinen polku on poistua palstalta ja katsoa mitä tuleman pitää sen kaivatun kanssa😍🌞 täällä tämä hermeneuttinen kehä pyörii ja pyörii vaan ilman tulosta.
Ainoa tulos, joka palstailulla on saavutettavissa on ajatusprosessin eteneminen.
Rakkautta olisi katsella rakkaudelisesti kun kaivattu imuttaa mun kullia ensin niin että tekee ihan liian hyvää ja sitten istuisi sen päälle ja ohjaisi sen sisäänsä,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä on ystävä niin mikä olisi sitten se "poikaystävä", kun on aikuinen mies kyseessä?
Poikaystävä eli poikkis on parikymppinen. Miesystävä on mitä vaan 30+ yli.
Mutta vähän typerältä nuo kaikki nimitykset tuntuu, samoin "seurustelu" ja oikeastaan kaikki tuollaiset. Ainoastaan "kumppani" tai "puoliso" tuntuu normaalilta. Poikaystävä toki myös, mutta sen liitän vahvasti (varhais)nuoruuteen ja sellaiseen 15-25v ikävaiheen söpöyteen.
Poika- ja tyttöystävä on vakiintuneita käsitteitä ilman ikärajoitteita. Ethän säkään lakkaa olemasta vanhempiesi tytär tai lapsi, vaikka olet kuinka aikuinen.
Miesystävät, kumppanit yms kuulostaa väkisin väännetyiltä ja puolisot kuuluu vain liittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Asteikolla 1-10, kuinka todennäköistä on pariutua kaipaamansa kanssa, jos on kaivannut ketjussa vuosia?
Nolla
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko häntä täällä?
Tuo on totta. Omassakin ainoassa rakkaudellisessa suhteessa seksi ei ollut pääosassa, tulipa sitä harrastettua kerran viikossa milloin missäkin🙂monikaan ei uskois, jos kertois🙂
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta olisi katsella rakkaudelisesti kun kaivattu imuttaa mun kullia ensin niin että tekee ihan liian hyvää ja sitten istuisi sen päälle ja ohjaisi sen sisäänsä,
Ei se siltä tuntunut.
No ei sellainen ole hyvä joka pihtaa ellei siihen ole jonkin järkevä, esim fysiologinen syy.