Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (18418)

Vierailija
18261/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta olisi katsella rakkaudelisesti kun kaivattu imuttaa mun kullia ensin niin että tekee ihan liian hyvää ja sitten istuisi sen päälle ja ohjaisi sen sisäänsä, 

Voisin..

Vierailija
18262/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18263/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta olisi katsella rakkaudelisesti kun kaivattu imuttaa mun kullia ensin niin että tekee ihan liian hyvää ja sitten istuisi sen päälle ja ohjaisi sen sisäänsä, 

Ei se siltä tuntunut.

Ei oo koettu

Vierailija
18264/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni kolmella sanalla:

bro hell no

Vierailija
18265/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin seksi on mahtavaa jos sitä saa aina odottaa vuoden. 

Itse asiassa ei välttämättä ole. Useasti siitä vasta lähdetään ja meno vain paranee.

Vierailija
18266/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18267/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🍌🥒🍄‍🥕🌶🌽🥖

🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮

Vierailija
18268/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saisinpa katsella sua silmiin😍nyt, sulan pelkästä ajatuksesta. 

;)

Heti siellä flirttaamassa😉

En edes usein...

Joka kerta.

Vierailija
18269/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kuumia suudelmia.

Vierailija
18270/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tuossa se realistinen polku jo onkin. 

Vierailija
18271/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka puoliso kiukuttelisi ja pihtaisi, se ei tarkoita, etteikö voisi olla hyvä muutoin. Vai onko seksi ainut asia, jolla miestä voi huomioida?

Selityksen makua. Huonot naiset pihtaavat, ei ole älykästä.

Vierailija
18272/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vain ketjussa, kun voisi tehdä jotakin ihanampaa.

Vierailija
18273/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä yksi tuollainen ystävä, joka ei todellakaan saa "parhaita puolia esiin". Pitäisi hankkiutua eroon siitä. Ystävien kanssa jotenkin hankalaa se eroon hankkiutuminen, parisuhdeasioissahan ihmisillä on helpompi ns. erota ja sanoa ettei kiinnosta enää.

Miksei ystävyyssuhteissa muka voi sanoa? Mä ainakin olen lopettanut ystävyyksiä ihan ilmoitusasiana. 

Vierailija
18274/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, tuossa se realistinen polku jo onkin. 

Suoraan yhteyteen.

Vierailija
18275/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka puoliso kiukuttelisi ja pihtaisi, se ei tarkoita, etteikö voisi olla hyvä muutoin. Vai onko seksi ainut asia, jolla miestä voi huomioida?

Pihtaamisen lopettaminen tekee ihmeitä suhteelle. Kokeile

Ei kannata pihdata, kävi se itsellänikin mielessä edellisessä suhteessa mutta sitten ajattelin että parempi keskittyä omaan hyvinvointiin, saattaahan siitä toinenkin hyötyä mutta eipä tuossa ainakaan pitäisi olla sitten valittamisen aihetta. Päätin muutenkin olla täydellinen jotta valittamiselle ei ole perusteita. Tämä oli hyvä ratkaisu ja tietenkin itselleni sisäistä hyvää.

Vierailija
18276/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöä. Muistan eräänkin hellyttävän parin. Nainen oli sairastunut psyykkisesti vuosikymmeniä sitten ja oli miltei zombi, mutta mies puhui hänestä kauniisti ja sanoi häntä rakkaaksi.

Vierailija
18277/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin kummallinen asetelma. Mikä on tämän päämäärä? Minulla oli oikeasti suuria unelmia ja tunne kohtalosta. Mitä sen käy? Jääkö se vain tunteeksi? Mikä on meidän rooli tässä? En ole ohjaaja ja en pidä tästä.

Samaistun kirjoitukseesi. On se suuri vaara et Puf kaikki vaan katoaa. Mikä oli tän kaiken tarkoitus? Miksi tunne kohtalosta ja miksi kaikki ne unelmat? Jos mitään ei koskaan tulekaan eikä tapahdukaan. 

Vierailija
18278/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesystävä on ystävä niin mikä olisi sitten se  "poikaystävä", kun on aikuinen mies kyseessä?

Poikaystävä eli poikkis on parikymppinen. Miesystävä on mitä vaan 30+ yli. 

Mutta vähän typerältä nuo kaikki nimitykset tuntuu, samoin "seurustelu" ja oikeastaan kaikki tuollaiset. Ainoastaan "kumppani" tai "puoliso" tuntuu normaalilta. Poikaystävä toki myös, mutta sen liitän vahvasti (varhais)nuoruuteen ja sellaiseen 15-25v ikävaiheen söpöyteen.

Poika- ja tyttöystävä on vakiintuneita käsitteitä ilman ikärajoitteita. Ethän säkään lakkaa olemasta vanhempiesi tytär tai lapsi, vaikka olet kuinka aikuinen.

Miesystävät, kumppanit yms kuulostaa väkisin väännetyiltä ja puolisot kuuluu vain liittoihin. 

Se, että olen vanhempieni lapsi ja heidän tytär ei liity romanttisiin suhteisiini mitenkään tai tee miesystävästä mulle poikaa, koska hän on vanhempiensa poika. Mutta joo, käyttäkää muut mitä termejä haluatte, ei kiinnosta muiden puolesta nää.

Kumppani ei kuulosta mulle ollenkaan väkisin väännetyltä, eikä myöskään miesystävä, partneri tms.

Vierailija
18279/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin omituista, että haluaa tavata, mutta ei halua. 🙃 Toki ymmärrän, että haluja voisi olla, mutta ei halua toteuttaa, koska haluaa jotakin muuta enemmän. Lopulta ei halua riittävästi.

Ei ole realistista tai järkevää tavata, jos asiat ovat siten kuin ne joillain ovat. Mitään hyvää ei siitä koituisi.

Ei mitään hyvää? No, kannattaako sitten kaipaillakaan tai antaa toiselle turhia toiveita?

Tossahan just ei anneta mitään toiveita kun ei kerta tavatakaan. Kaipaus on sitten kaipaajan oma henkkoht asia.

Eri

Paitsi että toinen haluaa, että kirjoitellaan täällä ja tarvitsee sitä ja se täyttää hänen tarpeensa. Minun tarpeillani ei ole väliä. Ota rippeet, joita pöydältä tippuu, tai ole ottamatta. Enempää ei tule. Se on tämän homman nimi.

Sitten etsit jostakin selkärangan ja alat katselemaan muuta, jos et kerran saa tältä henkilöltä mitä just sinäsinäsinä haluat. Ei kukaan ole sulle vastakaikua velkaa, sun pitää itse etsiä ihminen, jonka kanssa homma kohtaa. Kukaan ei pakota jumittamaan internetin keskustelupalstalla. 

Mitä asia sulle kuuluu?

Mitä sulle itsellesi aloittajan kaipausviesti kuuluu? Ei mitään, mutta silti jankutat vaatimassa ja uhriutumassa tässä alla. Saa sullekin siis kommentoida.

Aloitusviesti on minun, joten kuuluu, enkä vaadi siinä mitään. Keskity sinä vain omaan kaipaukseesi, vaikka et sinä täällä kaipaa vaan kuvittelet olevasi suurikin paimen.

Tarkoitin tota viestiä, johon sä jäit inttämään vastaan. Ei se sulle kirjoitellut.

Turhaan mun kaipauksia arvailet sen kummemmin myöskään. 

Sinähän täällä aina intät ja opastat. Taidat olla suurikin tietäjä. Ketjun otsikkoa et kuitenkaan pysty omaksumaan.

Kaipaavampia viestejä minä kirjoitan kuin sinä, joka roikut muiden kimpussa syyllistämässä näitä omasta epäonnestasi. Chill.

Vierailija
18280/18418 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöä. Muistan eräänkin hellyttävän parin. Nainen oli sairastunut psyykkisesti vuosikymmeniä sitten ja oli miltei zombi, mutta mies puhui hänestä kauniisti ja sanoi häntä rakkaaksi.

No oliko kyseessä siis pihtaaminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi