Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18418)
Joskus seksi ei ole ihmeellistä. Silti se on usein parempi kuin ei ollenkaan sen suhteen kannalta. Aina ei voi odottaa optimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä on ystävä niin mikä olisi sitten se "poikaystävä", kun on aikuinen mies kyseessä?
Poikaystävä eli poikkis on parikymppinen. Miesystävä on mitä vaan 30+ yli.
Mutta vähän typerältä nuo kaikki nimitykset tuntuu, samoin "seurustelu" ja oikeastaan kaikki tuollaiset. Ainoastaan "kumppani" tai "puoliso" tuntuu normaalilta. Poikaystävä toki myös, mutta sen liitän vahvasti (varhais)nuoruuteen ja sellaiseen 15-25v ikävaiheen söpöyteen.
Poika- ja tyttöystävä on vakiintuneita käsitteitä ilman ikärajoitteita. Ethän säkään lakkaa olemasta vanhempiesi tytär tai lapsi, vaikka olet kuinka aikuinen.
Miesystävät, kumppanit yms kuulostaa väkisin väännetyiltä ja puolisot kuuluu vain liittoihin.
Se, että olen vanhempieni lapsi ja heidän tytär ei liity romanttisiin suhteisiini mitenkään tai tee miesystävästä mulle poikaa, koska hän on vanhempiensa poika. Mutta joo, käyttäkää muut mitä termejä haluatte, ei kiinnosta muiden puolesta nää.
Kumppani ei kuulosta mulle ollenkaan väkisin väännetyltä, eikä myöskään miesystävä, partneri tms.
Kaikki noi käsitteet kertoo ihmissuhteisiin asemoimisesta. Aivan samalla lailla kuin olet vanhempiesi nelikymppinen lapsi, voi sinulla olla nelikymppinen poikaystävä.
No ei mulla voi. Sulla toki voi, ihan oman maun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta olisi katsella rakkaudelisesti kun kaivattu imuttaa mun kullia ensin niin että tekee ihan liian hyvää ja sitten istuisi sen päälle ja ohjaisi sen sisäänsä,
Ei se siltä tuntunut.
Ei oo koettu
Perus äijä, laittaa naisen tekemään kaiken duunin. Miehet on just noin lahnoja
Minut on ainakin hoideltu tuota ennen
Vierailija kirjoitti:
Joskus seksi ei ole ihmeellistä. Silti se on usein parempi kuin ei ollenkaan sen suhteen kannalta. Aina ei voi odottaa optimia.
En mä ainakaan vaivaudu panemaan kovin montaa kertaa, jos seksi ei tyydytä muakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä on ystävä niin mikä olisi sitten se "poikaystävä", kun on aikuinen mies kyseessä?
Poikaystävä eli poikkis on parikymppinen. Miesystävä on mitä vaan 30+ yli.
Mutta vähän typerältä nuo kaikki nimitykset tuntuu, samoin "seurustelu" ja oikeastaan kaikki tuollaiset. Ainoastaan "kumppani" tai "puoliso" tuntuu normaalilta. Poikaystävä toki myös, mutta sen liitän vahvasti (varhais)nuoruuteen ja sellaiseen 15-25v ikävaiheen söpöyteen.
Poika- ja tyttöystävä on vakiintuneita käsitteitä ilman ikärajoitteita. Ethän säkään lakkaa olemasta vanhempiesi tytär tai lapsi, vaikka olet kuinka aikuinen.
Miesystävät, kumppanit yms kuulostaa väkisin väännetyiltä ja puolisot kuuluu vain liittoihin.
Se, että olen vanhempieni lapsi ja heidän tytär ei liity romanttisiin suhteisiini mitenkään tai tee miesystävästä mulle poikaa, koska hän on vanhempiensa poika. Mutta joo, käyttäkää muut mitä termejä haluatte, ei kiinnosta muiden puolesta nää.
Kumppani ei kuulosta mulle ollenkaan väkisin väännetyltä, eikä myöskään miesystävä, partneri tms.
Kaikki noi käsitteet kertoo ihmissuhteisiin asemoimisesta. Aivan samalla lailla kuin olet vanhempiesi nelikymppinen lapsi, voi sinulla olla nelikymppinen poikaystävä.
No ei mulla voi. Sulla toki voi, ihan oman maun mukaan.
Aloitukseen vastasinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta olisi katsella rakkaudelisesti kun kaivattu imuttaa mun kullia ensin niin että tekee ihan liian hyvää ja sitten istuisi sen päälle ja ohjaisi sen sisäänsä,
Ei se siltä tuntunut.
Ei oo koettu
Perus äijä, laittaa naisen tekemään kaiken duunin. Miehet on just noin lahnoja
Minut on ainakin hoideltu tuota ennen
Ok, ei olis mun makuuni tuollainen seksi kyllä, että vuorotellen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Asteikolla 1-10, kuinka todennäköistä on pariutua kaipaamansa kanssa, jos on kaivannut ketjussa vuosia?
100%.
Onko kokemusta tai tietoa?
Ei kumpaakaan. Kunhan unelmoin turhaan että kohtaisin rehellisen ihmisen.
Mä en ainakaan halua bulldoggi naamasen kans mitään.
Enkä mä sellasen kans, joka ei osaa yhdyssanoja.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sun takin alle suojaan.
🐥
Tuu vaan lämmitän sua mun daisareilla ihana mies😍
Vierailija kirjoitti:
Saisit edes nussia muutaman kerran kunnolla.
No sitä odotellessa.
They, in fact, haven't really love a woman. Or a man.
Vierailija kirjoitti:
Palstamammojen "homssuinen" on usein vaan luonnollinen, ja sitten sellainen "otettu muut huomioon, laittauduttu siistiksi" = sexless auntie.
Tuliko paha mieli kun naiset ei aina pukeudu seksikkäästi.
Olikohan tänään siellä minne minunkin piti tulla, mutta unohdin 👩🏻😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka puoliso kiukuttelisi ja pihtaisi, se ei tarkoita, etteikö voisi olla hyvä muutoin. Vai onko seksi ainut asia, jolla miestä voi huomioida?
Pihtaamisen lopettaminen tekee ihmeitä suhteelle. Kokeile
En ole koskaan pihdannut vaan aina pidin huolen, että mies on tyytyväinen.
Pihtasit siis itseltäsi, jos seksi oli pelkkää miestä varten..
Jaahas, pääsit aasta suoraan koohon. En sellaista sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka puoliso kiukuttelisi ja pihtaisi, se ei tarkoita, etteikö voisi olla hyvä muutoin. Vai onko seksi ainut asia, jolla miestä voi huomioida?
Miksi pitää pihdata?
Mistä minä tiedän? En harrasta.
No ei sellainen ole hyvä joka pihtaa ellei siihen ole jonkin järkevä, esim fysiologinen syy.
Yleensä syy on huono seksi tai muuten epämiellyttävä kumppani.
Voi olla täysin uupunut, esim mies ei koskaan hoitanut pikkulapsi-aikaan mitään kotitöitä eikä lapsiin liittyviä asioita esim. yöheräilyjä ja hänellä oma päivärytmi (heräilee myöhään ja menee myöhään nukkumaan). Muistan erityisesti kerran kun lapsi aina heräsi klo 03-04aikaan, olin päässyt nukkumaan klo 24 ja herätys töihin klo 6 ja kun mies klo 02 tuli itse sänkyyn ja herätti koska toivoi suuseksiä niin vaan itkin ja vihastui hirveästi tietenkin haluttomuuteeni. Tuollaiset kokemukset kun tosiaan on olo yhtä seksikäs kuin olisi vessaa siivoamassa suullaan ja kokee olevansa vain palvelija vaikuttavat inhottavan pitkään. Vaikka tilanteeni ei ole enää yhtä paha niin harvat asiat elämässä ovat yhtä epämiellyttäviä noin lähtökohtaisesti kuin seksi. Kai se tilanne oli ihan OK ennen lapsia, nyt olen vähän vinoon kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selityksen makua. Huonot naiset pihtaavat, ei ole älykästä.
Höpöä. Muistan eräänkin hellyttävän parin. Nainen oli sairastunut psyykkisesti vuosikymmeniä sitten ja oli miltei zombi, mutta mies puhui hänestä kauniisti ja sanoi häntä rakkaaksi.
Mies selvästi tyydytti tarpeensa muualla. Saahan sitä rakastaa ja kertoa sen.
Ootte raskaita, kun teette ihan älyttömiä päätelmiä parista sanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selityksen makua. Huonot naiset pihtaavat, ei ole älykästä.
Jos seksi on huonoa, kukaan fiksu ei harrasta sitä
No kuka fiksu sellaisen kanssa sitten edes olisi. Joku huono ihminen joka pelkää yksin jäämistä?
Niin ja yhteisvelallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin seksi on mahtavaa jos sitä saa aina odottaa vuoden.
Eletään hyvin seksikeskeisiä aikoja. Todellinen rakkaus unohtuu siinä pyörityksessä. Seksi pyörittää ihmisiä, rikkoo ihmisiä, parisuhteita, luottamusta. Seksi on ihanaa, mutta se ei ole kaikki. Rakkaus on kaikki. Itse olen elänyt enemmän tai vähemmän etäsuhteessa noin 15 vuotta. Usein seksiä on sen muutaman kerran vuodessa kun nähdään. Rakkaus pysyy. Kun siihen (rakkauteen) uskoo, se on suurempi voima kuin mikään seksi. Sivusta miettien
Jos on todellista rakkautta niin on taatusti seksiäkin.
Mies selvästi tyydytti tarpeensa muualla. Saahan sitä rakastaa ja kertoa sen.