Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15852)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💕 Sovitaanko treffipäivä? Miehelle.
Tiistai?
Torstai
Sunnuntaina pääsen
Pitihän se arvata! Kiitti nyt riitti! Miehelle menee!
Miika, jätä se vosu. Ethän sinä edes tykkää naisista. Älä petä itseäsi. Vain artifisiaalit naiset kelpaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💕 Sovitaanko treffipäivä? Miehelle.
Tiistai?
Torstai
Sunnuntaina pääsen
Pitihän se arvata! Kiitti nyt riitti! Miehelle menee!
Tuu huomenna mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miehet pienellä kullilla. Ei siitäkään mihinkään pääse.
Messu H. tunnistettu
Ei naisen tarvitse olla mikään messuhalli nauttiakseen isosta kullista. Tajuatko miten upean näköinenkin sellainen on? Pikkupili ei innosta samalla lailla ottamaan suuhunkaan, ison haluaa heti kaikkialle.
Sulla lienee ollut surkea seksielämä, jos luulet seksin olevan pelkkä penetraatio. :( Ja jos oot mies, niin selvästi surkea sängyssä.
Messuhalli 😭🤣 miten missasin tän aamulla? Sivusta
Kyl tossa pitää ainakin aika elastiset holet ja semi tunnottomuus olla, että sitä kovin isoa haluaa "heti kaikkialle" xD
that was the most terrifying chapter
-from somewhere underground
Naiset jää paljosta paitsi kun eivät pysty nauttimaan kaikenkokoisista. Minä nautin 😜😍
Rakastan sua. Kivat lauantai-illat sinne.
Tutut paikat aiheuttivat tunteiden kuohun. Kai sellaiset menevät ohi ajan kuluessa, mutta et varmaan ymmärtänyt, miten eri vaiheessa olin. Syvällä sinussa.
Antti on toistuvasti pyytänyt ex-tyttöystäväänsä palaamaan yhteen; tästä hankalasta naisesta on mahdotonta päästä eroon.😍😛
Vierailija kirjoitti:
Yritän jatkaa matkaa.
Niin minäkin. Sydän täynnä rakkautta onneksi. 💖
en saa mielestä sinua, en saa en saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta miehet pienellä kullilla. Ei siitäkään mihinkään pääse.
Messu H. tunnistettu
Ei naisen tarvitse olla mikään messuhalli nauttiakseen isosta kullista. Tajuatko miten upean näköinenkin sellainen on? Pikkupili ei innosta samalla lailla ottamaan suuhunkaan, ison haluaa heti kaikkialle.
Sulla lienee ollut surkea seksielämä, jos luulet seksin olevan pelkkä penetraatio. :( Ja jos oot mies, niin selvästi surkea sängyssä.
Messuhalli 😭🤣 miten missasin tän aamulla? Sivusta
Kyl tossa pitää ainakin aika elastiset holet ja semi tunnottomuus olla, että sitä kovin isoa haluaa "heti kaikkialle" xD
that was the most terrifying chapter
-from somewhere underground
Naiset jää paljosta paitsi kun eivät pysty nauttimaan kaikenkokoisista. Minä nautin 😜😍
Pystyyhän sitä varmaan, mutta on eri kokoisia ihmisiä ja eri kokoiset elimet toisille käytännöllisempiä. Toisen sopiva on toisen "sattuu", ja toisen sopiva on toisen "ei tunnu missään". Sopivat elimet on tietysti kiva juttu! Ja varmaan useimmiten ne elimet sopii ihan tarpeeksi hyvin yhteen.
Kerran olin ts. yritin hetken olla miehen kanssa jolla oli minun makuuni aivan liian iso culli, ja tasan kerran yritimme yhdyntää joka päättyi näin: hän laukesi ennen kuin oli edes sisällä, ja juoksi sen jälkeen sängystä kylpyhuoneeseen huutaen hätäisen oloisena matkalla "KELLE TAHANSA VOI KÄYDÄ NÄIN"
Vierailija kirjoitti:
Tutut paikat aiheuttivat tunteiden kuohun. Kai sellaiset menevät ohi ajan kuluessa, mutta et varmaan ymmärtänyt, miten eri vaiheessa olin. Syvällä sinussa.
Olen kokenut tuon - siis että jokin aiemmin tärkeä paikka tuntuu myöhemmin vieraillessa niin liikuttavalta, että meinaa purskahtaa itkuun. Mutta olen kokenut myös sen, kun sellainen paikka ei enää aiheutakaan mitään, vaan tuntuu täysin vieraalta, ja ne vanhat muistot ovat kuin jonkun toisen elämästä. Niin kaukaisia, että on vaikea uskoa, että on edes kokenut ne. Silloin tuntuu kuin ihmisen elämä ei olisikaan mitään eteenpäin menevää ja lineaarista aikaa vaan kuin elämä koostuisi monesta sarjasta eri elämiä, jotka menevät limittäin ja lomittain niin ja näin, välillä kummallisesti toisiinsa leikaten niin, että ei oikein edes tiedä, mitä elämää nyt elää - vai katseleeko sitä ikään kuin ulkopuolisena katsojana, omalle itselleenkin vieraana. Joskus sitä pääsee vierailemaan jonkun läheisen entisessä kodissa, jossa nykyään on aivan eri asukkaat. Silloin sitä tietää, että ihmisiin sitä kiintyy ja heitä kaipaa, ei niinkään paikkoihin.
Naisen sielu on puolet miehen sielusta.
olit unessani viime yönä, lämpönä ajatuksissani koko päivän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän jatkaa matkaa.
Niin minäkin. Sydän täynnä rakkautta onneksi. 💖
Minä yritän nyt heittää oman rakkauteni vaikka viidakon leijonille. Ehkä niillä on sille käyttöä.
Raadeltavaksi joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko valkeat pörröiset villasukat?
Punapäät on aina ollu mun heikko kohta
Nyt on lauantai ja monet eivät työskentele lauantaina
Lisäksi sellaset työt joissa pidetään pausseja, päivystetään tai on 8h vuoro joista työn tekoon menee puolet