Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20967)
Kukin katsoo toisia itsensä läpi. En edes viitsi vastata, kun tarkoituksellisesti yrittää provosoida.
Jäähyväisten jättäminen itkettää. Mutta ehkä se myös puhdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luther kirjoitti varsin osuvasti. ”Naisilla on leveä takapuoli, jotta he istuisivat hiljaa.”
Siinä missä mies on henkeä, nainen edustaa lihaa. Mies on järki, nainen tunne. Mies on aktiivinen ja nainen passiivinen – ja niin edelleen.
Ja sinä makaat sohvalla ja odotat aktiivisesti, kun nainen siivoaa ja tekee ruoat. On kyllä suuri ihme, että olet naiseton.
Tämmöinen voimamies on naiseton vain omasta halustaan. Muuten tuo on mahdotonta.
Vaatehenkarihan tuo on joka on nöyryyttänyt itsensä. Täällä hän vain pokkuroi pyhäpuvussa joka on käynyt liian pieneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on toistuvasti pyytänyt ex-tyttöystäväänsä palaamaan yhteen; tästä hankalasta naisesta on mahdotonta päästä eroon.😍😛
Saatatpa puhua tottakin, mistäpä minä Antin ex tyttöystävistä tiedän. Ja onko hankala vai ei 😜😍
Antin ex-tyttöystävä, joka vihdoin muutti pois ja asui omillaan, koki myös monia dramaattisia hetkiä.😛😍
Kerroppa lisää kun vauhtiin pääsit 😍😜
Käpertyn sängyssäni ilman sinua 🍆, kaipaan elämää, jonka kerran jaoimme.😍😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistuisitko mun elämästäni, veisitkö mennessä ruman naamasi.
Rumia ihmisiä ei ole olemassakaan. Jokaisessa on jotain kaunista ulkoisesti ja sisäisesti.
Sivusta naiselta
Siis ihan oikeasti te ette ole ikinä kuulleet tota biisiä? Kuinka nuirta porukkaa täällä käy, vauvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen joltakulta tuli minulta plagioitu viesti, lähetin pari viikkoa sitten. Eli joku/jotkut kopsii/kopsivat toisen/toisten viestejä ja vastaa niillä toisten kysymyksiin/kommentteihin.
"Kaipaan"?
Kyllä. Sitäpä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on toistuvasti pyytänyt ex-tyttöystäväänsä palaamaan yhteen; tästä hankalasta naisesta on mahdotonta päästä eroon.😍😛
Saatatpa puhua tottakin, mistäpä minä Antin ex tyttöystävistä tiedän. Ja onko hankala vai ei 😜😍
Antin ex-tyttöystävä, joka vihdoin muutti pois ja asui omillaan, koki myös monia dramaattisia hetkiä.😛😍
Kerroppa lisää kun vauhtiin pääsit 😍😜
Jos olisin yrittänyt vähän kovemmin, iso kullini ei olisi täällä kaipaamassa muita naisia, vaan harrastaisi seksiä kanssani.😛😍
Vierailija kirjoitti:
Voi kun täällä olis joskus jotain kaunista. Tämä oli kaunista: "Toivo ei ole milloinkaan turha. Kukaan ei tiedä, mitä ehkä jo huomenna tai lähiaikana tapahtuu. Elämä on arvaamatonta."
Koitan itse pitää yllä uskoa ja toivoa että rakkauskin sieltä vielä saapuu. En edes kaivannut ketään elämääni ennen kuin kohtasin hänet. Hän sai mut tajuamaan että kaipaan ihan valtavasti toista ihmistä ja kosketusta ja kaikkea.
Itse en enää toivo saavani kaivattuani. Tunteet on vain tunteita ja tiedän kun löydän sen oikean niin kaivattu unohtuu. Tällä hetkellä en vain näe ketään muuta kuin hänet. Ja mua sattuu ja ahdistaa ihan hemmetisti. Joku päivä tää kipu on ohi ja tilalla sellainen rakkaus että huhhuh. <3
Onpa harmi, että olet luopunut toivosta saada kaivattusi. Koska pystyt tekemään niin, et rakastanut häntä oikeasti. Mielestäni olet väärässä, tunteet eivät ole vain tunteita. Omasta mielestäni rakkaus on tärkeintä. Millään muulla ei ole niinkään väliä. Jos kaivattusi olisi ollut sinulle tärkeä, tietäisit sydämessäsi että hän se on. Rakkaus voi olla niin suuri, että ikäänkuin automaattisesti tajuaa, ettei kukaan muu voi olla kuin hän tai yllä samaan kuin hän. Ei sellaisen rakkauden tilalle voi tulla kukaan muu. En ymmärrä, miksi ylipäänsä päästi hänet pois luotasi? Olisiko virheesi ollut siinä? Onnea etsintään vaikka uskonkin, että petyt vielä ja silloin tajuat totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luther kirjoitti varsin osuvasti. ”Naisilla on leveä takapuoli, jotta he istuisivat hiljaa.”
Siinä missä mies on henkeä, nainen edustaa lihaa. Mies on järki, nainen tunne. Mies on aktiivinen ja nainen passiivinen – ja niin edelleen.
Tämä on Allu- tyypin alter ego tämäkin. Tällaista siellä sisällä on.
Meitä alluja on paljon.
Silti minä en tiedä kuin Allu Tuppuraisen (Rölli) sitten yhden allun (irl) ja sen räppäri puukkoallun. Aika harvinainen nimi on allu Alle 151 sanoo digi-ja Väestörekisterikeskus.
Vierailija kirjoitti:
Tätä paskaa tulee tänne niin tolkuttomasti ettei tässä mitenkään pysy perässä kun on muutakin.
Hyppää suoraan vikalle sivulle vaan, ei täällä ole ikinä mitään menetettävää. Mitä enemmän sivuja sen paskemmat jutut. Itsekin siirryn aina suoraan jonnekin kolmanneksi viimeiselle tms kun illalla tulen lueskelemaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ikävöi T-naista?
Varmaan se L niin kuin lez bo.
Se on nainen, joka kaipaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusitko tietää mitä kerrottavaa? Oot kyllä rautainen kun et ole vieläkään ottanut selvää
Otitko sinä? 🔔
Laitoin alulle
Ok, ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään voimakas tuntemus siusta.
Minullakin sinusta nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on luotu äidiksi ja alamaiseksi, opetti Martti Luther.
Väärässä oli, opetan minä
"Jos kaivattusi olisi ollut sinulle tärkeä, tietäisit sydämessäsi että hän se on. Rakkaus voi olla niin suuri, että ikäänkuin automaattisesti tajuaa, ettei kukaan muu voi olla kuin hän tai yllä samaan kuin hän. Ei sellaisen rakkauden tilalle voi tulla kukaan muu."
Mitä se auttaa, kun sille toiselle joku muu on The henkilö?
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen joltakulta tuli minulta plagioitu viesti, lähetin pari viikkoa sitten. Eli joku/jotkut kopsii/kopsivat toisen/toisten viestejä ja vastaa niillä toisten kysymyksiin/kommentteihin.
Joo, sitä on tehty aina. Joskus ne kopsaa tänne useita vuosia vanhoja juttuja, minunkin vanhoja viestejä on joku joskus kierrättänyt ominaan.
Jaa, ne on sitten niitä tosi köyhiä,kun sanatkin pitää varastaa.🤣
Sinä se jaksat pitää yllä samaa tyyliä ja HYMIÖTÄ!
Kaikki gen z käyttää huvittuessaan tota 🤣
Gen x ja y käyttää 😂
Alphat ja betat käyttää 😭 tai 💀
Et siis pysty tunnistamaan noista kyllä yhtään ketään
Sivusta käytän noita kaikkia ja olen juuri ja juuri Z
Taannoin minuu ei ole nähnyt villasukat jalassa kuin yks henkilö. Ja toinen näki mun villasukat mun kenkien päällä.