Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (15862)

Vierailija
15761/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaivatulleni !

Vierailija
15762/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti on toistuvasti pyytänyt ex-tyttöystäväänsä palaamaan yhteen; tästä hankalasta naisesta on mahdotonta päästä eroon.😍😛

Saatatpa puhua tottakin, mistäpä minä Antin ex tyttöystävistä tiedän. Ja onko hankala vai ei 😜😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15763/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on luotu äidiksi ja alamaiseksi, opetti Martti Luther.

Vierailija
15764/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusitko tietää mitä kerrottavaa? Oot kyllä rautainen kun et ole vieläkään ottanut selvää 

Vierailija
15765/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusitko tietää mitä kerrottavaa? Oot kyllä rautainen kun et ole vieläkään ottanut selvää 

Otitko sinä? 🔔

Vierailija
15766/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko valkeat pörröiset villasukat? 

Punapäät on aina ollu mun heikko kohta

Mistä tiedät et mulla on punaiset hiukset🤯 creepyä tietää mun villasukat ja hiusten väri. Mitä muuta saat osumaan? Kerro lisää.

Vierailija
15767/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luther kirjoitti varsin osuvasti. ”Naisilla on leveä takapuoli, jotta he istuisivat hiljaa.” 

Siinä missä mies on henkeä, nainen edustaa lihaa. Mies on järki, nainen tunne. Mies on aktiivinen ja nainen passiivinen – ja niin edelleen.

Vierailija
15768/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otitko sinä? 🔔

Laitoin alulle 

Vierailija
15769/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raadeltavaksi joka tapauksessa.

On todella koomista, kun nuori tyttö yrittää esittää negatiivisen kommentin sovinistiseen tyyliin käyttäen ylimielistä ja määräilevää lähestymistapaa. Hän on vasta raapaissut näyttelijäntyön pintaa; hän tarvitsee lisäkoulutusta. Se on kuin pyykkilautanainen, jolla on jättimäinen fallus.

Vierailija
15770/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen sielu on puolet miehen sielusta.

Se on kuvainnollista että sielu on yhteinen, tehtävä on oikeasti yhteinen. Vaatii myös samankaltaisuutta. Siksi kaunis ilmaus yhteisestä sielusta. Fakta.

Tätä voi toki jokainen soveltaa itselleen, sehän ei ole kiellettyä.

Vierailija
15771/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät et mulla on punaiset hiukset🤯 creepyä tietää mun villasukat ja hiusten väri. Mitä muuta saat osumaan? Kerro lisää.

nii kerro,on varmaa että osuu joka kerta

sivusta

Vierailija
15772/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luther kirjoitti varsin osuvasti. ”Naisilla on leveä takapuoli, jotta he istuisivat hiljaa.” 

Siinä missä mies on henkeä, nainen edustaa lihaa. Mies on järki, nainen tunne. Mies on aktiivinen ja nainen passiivinen – ja niin edelleen.

Ja sinä makaat sohvalla ja odotat aktiivisesti, kun nainen siivoaa ja tekee ruoat. On kyllä suuri ihme, että olet naiseton.

Vierailija
15773/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Allu- tyypin alter ego tämäkin. Tällaista siellä sisällä on.

Vierailija
15774/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: sinun ja kaivattusi etu- ja sukunimen viimeinen vapaassa järjestyksessä?

kapp

Vierailija
15775/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä creepympää että mä just ajattelin samaa että villasukat nähnyt ei vois tietää hiusten värii ja kirjoitit sitten sellaisen viestin. 

Vierailija
15776/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä makaat sohvalla ja odotat aktiivisesti, kun nainen siivoaa ja tekee ruoat. On kyllä suuri ihme, että olet naiseton.

Tämmöinen voimamies on naiseton vain omasta halustaan. Muuten tuo on mahdotonta.

Vierailija
15777/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää suurempaa

Vierailija
15778/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on Allu- tyypin alter ego tämäkin. Tällaista siellä sisällä on.

Meitä alluja on paljon.

Vierailija
15779/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti on toistuvasti pyytänyt ex-tyttöystäväänsä palaamaan yhteen; tästä hankalasta naisesta on mahdotonta päästä eroon.😍😛

Saatatpa puhua tottakin, mistäpä minä Antin ex tyttöystävistä tiedän. Ja onko hankala vai ei 😜😍

Antin ex-tyttöystävä, joka vihdoin muutti pois ja asui omillaan, koki myös monia dramaattisia hetkiä.😛😍

Vierailija
15780/15862 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raadeltavaksi joka tapauksessa.

Tarkoittaako tämä ensi viikon lounasmuilutusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän