Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15850)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kesken iso juttu, joten siitäkin tiedän, että toivon turhaan.
Nämä ovat vähän turhia valituksia. Toivo ei ole milloinkaan turha. Kukaan ei tiedä, mitä ehkä jo huomenna tai lähiaikana tapahtuu. Elämä on arvaamatonta. Siksi kaivatun saaminenkaan ei ole ikinä mahdotonta. Mikäli et ole loukannut hänen tunteitaan.
Vierailija kirjoitti:
Poistuisitko mun elämästäni, veisitkö mennessä ruman naamasi.
En käy kuin palauttamassa lainakipot järjestölle. Sitten en enää tule sinne! Täältä palstalta myös häivyn piakkoin, jotta ei tarvitsisi tukeutua bentsoihin. Siirryn deittisovellukseen ja karistan egomaanikoiden kiusat pois!
Ps. Jos stalkkaat digitaalisesti tai livenä mua, niin oma on häpeäsi, jos näet naamani. Rakkautta kaikille! Ja anteeksi 🙏🏻💓🙏🏻 Rauhaa 🕊🏻
💕 Sovitaanko treffipäivä? Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, helliä haleja ja pusuja sulle. Vietetään joskus vkl yhdessä jos saat sumplittua. Saisit nautintoa kaikkien näiden vuosikymmenien edestä. Nyt haluaisin hitaasti ja pitkään suudella sun kaulaa.
But you remember The cool down after shagging lika rabbit 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin ruma naama kuin ruma sydän ja kieli.
Oikeesti teille on apulanta tuntematonta? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa nainen täällä nyt.
Mitäpä siellä?
Halaisin, suutelisin, riisuisin...
Onhan sulla vaimo sitä varten?
No selvästi se ei halua sit halailla, suudella ja riisua just sitä vaan tätä toista. Onhan sullakin naapuri, mikset mene halaamaan, suutelemaan ja riisumaan sitä?
Taidat olla vähän pihalla. Jos tuo sun vertaus menee omasta mielestäsi niinku jotenki edes pakettiin, niin kuulostat kyllä melko vajaalta.
Tää sun oma pakkomielteinen jankutus vaimoista kaikkien muiden viesteissä se vasta vajaalta kuulostaakin, usko ihmeessä
Vierailija kirjoitti:
Kunniaksesi täytyy sanoa, että et ole ulkonäkökeskeinen ja katsot vain sydämeen.
Vierailija kirjoitti:
Tiistai?
Oliko valkeat pörröiset villasukat?
Vierailija kirjoitti:
1.4.2027
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiistai?
Torstai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat vähän turhia valituksia. Toivo ei ole milloinkaan turha. Kukaan ei tiedä, mitä ehkä jo huomenna tai lähiaikana tapahtuu. Elämä on arvaamatonta. Siksi kaivatun saaminenkaan ei ole ikinä mahdotonta. Mikäli et ole loukannut hänen tunteitaan.
Tämä. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Kaivattuni minulle, kiitos! 😄
Ikävä. Ihan kovasti. Rakas olet sinä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa nainen täällä nyt.
Mitäpä siellä?
Halaisin, suutelisin, riisuisin...
Onhan sulla vaimo sitä varten?
No selvästi se ei halua sit halailla, suudella ja riisua just sitä vaan tätä toista. Onhan sullakin naapuri, mikset mene halaamaan, suutelemaan ja riisumaan sitä?
Taidat olla vähän pihalla. Jos tuo sun vertaus menee omasta mielestäsi niinku jotenki edes pakettiin, niin kuulostat kyllä melko vajaalta.
Tää sun oma pakkomielteinen jankutus vaimoista kaikkien muiden viesteissä se vasta vajaalta kuulostaakin, usko ihmeessä
Tuossa ei ole mitään muuta kuin tätä kuuluisaa pakkomielteistä mustasukkaisuuteen taipuvaa kalastelua. Antakaa toisen kirjoitella, jos saa paremman mielen. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Kaivattuni minulle, kiitos! 😄
Sivusta edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiistai?
Torstai
Välistä keskiviikko?
Vierailija kirjoitti:
Rumia ihmisiä ei ole olemassakaan. Jokaisessa on jotain kaunista ulkoisesti ja sisäisesti.
Sivusta naiselta
Ajatteleekohan hän mun juoksevan perässään. 🥳🥳🕺💃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rumia ihmisiä ei ole olemassakaan. Jokaisessa on jotain kaunista ulkoisesti ja sisäisesti.
Sivusta naiselta
On hiton rumia ihmisiä sisäisesti. Ajattelehan edes ihan vähän.
Tapahtuiko se rullaportaissa?