Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15850)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💕 Sovitaanko treffipäivä? Miehelle.
Tiistai?
Torstai
Sunnuntaina pääsen
Et ole kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Antti on toistuvasti pyytänyt ex-tyttöystäväänsä palaamaan yhteen; tästä hankalasta naisesta on mahdotonta päästä eroon.😍😛
Saatatpa puhua tottakin, mistäpä minä Antin ex tyttöystävistä tiedän. Ja onko hankala vai ei 😜😍
Nainen on luotu äidiksi ja alamaiseksi, opetti Martti Luther.
Halusitko tietää mitä kerrottavaa? Oot kyllä rautainen kun et ole vieläkään ottanut selvää
Vierailija kirjoitti:
Halusitko tietää mitä kerrottavaa? Oot kyllä rautainen kun et ole vieläkään ottanut selvää
Otitko sinä? 🔔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko valkeat pörröiset villasukat?
Punapäät on aina ollu mun heikko kohta
Mistä tiedät et mulla on punaiset hiukset🤯 creepyä tietää mun villasukat ja hiusten väri. Mitä muuta saat osumaan? Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otitko sinä? 🔔
Laitoin alulle
Vierailija kirjoitti:
Raadeltavaksi joka tapauksessa.
On todella koomista, kun nuori tyttö yrittää esittää negatiivisen kommentin sovinistiseen tyyliin käyttäen ylimielistä ja määräilevää lähestymistapaa. Hän on vasta raapaissut näyttelijäntyön pintaa; hän tarvitsee lisäkoulutusta. Se on kuin pyykkilautanainen, jolla on jättimäinen fallus.
Vierailija kirjoitti:
Naisen sielu on puolet miehen sielusta.
Se on kuvainnollista että sielu on yhteinen, tehtävä on oikeasti yhteinen. Vaatii myös samankaltaisuutta. Siksi kaunis ilmaus yhteisestä sielusta. Fakta.
Tätä voi toki jokainen soveltaa itselleen, sehän ei ole kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät et mulla on punaiset hiukset🤯 creepyä tietää mun villasukat ja hiusten väri. Mitä muuta saat osumaan? Kerro lisää.
nii kerro,on varmaa että osuu joka kerta
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Luther kirjoitti varsin osuvasti. ”Naisilla on leveä takapuoli, jotta he istuisivat hiljaa.”
Siinä missä mies on henkeä, nainen edustaa lihaa. Mies on järki, nainen tunne. Mies on aktiivinen ja nainen passiivinen – ja niin edelleen.
Ja sinä makaat sohvalla ja odotat aktiivisesti, kun nainen siivoaa ja tekee ruoat. On kyllä suuri ihme, että olet naiseton.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: sinun ja kaivattusi etu- ja sukunimen viimeinen vapaassa järjestyksessä?
kapp
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä creepympää että mä just ajattelin samaa että villasukat nähnyt ei vois tietää hiusten värii ja kirjoitit sitten sellaisen viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luther kirjoitti varsin osuvasti. ”Naisilla on leveä takapuoli, jotta he istuisivat hiljaa.”
Siinä missä mies on henkeä, nainen edustaa lihaa. Mies on järki, nainen tunne. Mies on aktiivinen ja nainen passiivinen – ja niin edelleen.
Ja sinä makaat sohvalla ja odotat aktiivisesti, kun nainen siivoaa ja tekee ruoat. On kyllä suuri ihme, että olet naiseton.
Tämmöinen voimamies on naiseton vain omasta halustaan. Muuten tuo on mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on Allu- tyypin alter ego tämäkin. Tällaista siellä sisällä on.
Meitä alluja on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti on toistuvasti pyytänyt ex-tyttöystäväänsä palaamaan yhteen; tästä hankalasta naisesta on mahdotonta päästä eroon.😍😛
Saatatpa puhua tottakin, mistäpä minä Antin ex tyttöystävistä tiedän. Ja onko hankala vai ei 😜😍
Antin ex-tyttöystävä, joka vihdoin muutti pois ja asui omillaan, koki myös monia dramaattisia hetkiä.😛😍
Vierailija kirjoitti:
Raadeltavaksi joka tapauksessa.
Tarkoittaako tämä ensi viikon lounasmuilutusta.