Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15686)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko paistaa, puuttuu enää Säde.
Mistä tunnet Säteen? Tunteeko Säde nimensä?
Tunnetaan jo pidemmän ajan takaa. Eiköhän Säde tunnista itsensä.
T?
Anteeksi Ihana Riikka etten riittänyt sinulle! Olin riivatun rietas riitelijä. Epäluotettava eläimellinen epeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan anteeksi antaminen vähentää vihaisuutta, loukkaantumisen tunnetta, masennusta ja stressiä sekä johtaa lisääntyneisiin toivon, rauhan, myötätunnon ja itsevarmuuden tunteisiin. Se parantaa ihmissuhteita sekä fyysistä terveyttä. On tärkeää muistaa, että anteeksiantaminen ei tarkoita vääryyden hyväksymistä vaan ihmisen vajavuuden tunnustamista. Kyky antaa anteeksi kasvaa tutkimusten mukaan iän myötä. Aikuiset ovat valmiimpia siihen kuin nuoret, ja vanhukset tekevät sitä enemmän kuin aikuiset.
Lähde: Terveyskirjasto
🖕
Terveyskirjastolle voi tulla paha mieli, jos sille näyttää keskaria 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakulla menee nyt asian käsittely ja anteeksi antaminen sekaisin. Asiat pitää käsitellä, ettei ne jää painamaan tai katkeroita. Anteeksi ei tarvitse antaa.
Anteeksi ei tarvitse antaa pahoja tekoja vaan anteeksianto tulee asioiden selvittelyn ja käsittelyn kautta eli ihminen saa itse rauhan asioilta ja katkeruuden tunteelta.
Anteeksiantoa ei tule, vaikka uhri saakin rauhan asioilta ja katkeruuden tunteilta.
Tulee anteeksianto uhrille sisäisesti. Hän saa rauhan. Tiedän ihan itse asian todeksi.
Anteeksianto vapauttaa elämää ihmisessä itsessään ja lisää elämästä nauttimisen kokemusta sekä kokonaisvaltaista hyvinvointia ja onnellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: sinun ja kaivattusi etu- ja sukunimen viimeinen vapaassa järjestyksessä?
Iani
Iina
Täytyy myös muistaa suhteuttaa asioita ja on oikeuskin katkeroitua, joskus se on ihan väistämätöntäkin. Monille tapahtuu pahoja asioita tai paljon pahaa muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakulla menee nyt asian käsittely ja anteeksi antaminen sekaisin. Asiat pitää käsitellä, ettei ne jää painamaan tai katkeroita. Anteeksi ei tarvitse antaa.
Anteeksi ei tarvitse antaa pahoja tekoja vaan anteeksianto tulee asioiden selvittelyn ja käsittelyn kautta eli ihminen saa itse rauhan asioilta ja katkeruuden tunteelta.
Anteeksiantoa ei tule, vaikka uhri saakin rauhan asioilta ja katkeruuden tunteilta.
Tulee anteeksianto uhrille sisäisesti. Hän saa rauhan. Tiedän ihan itse asian todeksi.
Anteeksianto vapauttaa elämää ihmisessä itsessään ja lisää elämästä nauttimisen kokemusta sekä kokonaisvaltaista hyvinvointia ja onnellisuutta.
Ikinä mä en hänelle anteeksi anna. Terapiassa olen asiat jo käsitellyt vuosia sitten ja päässyt eteenpäin. Mutta ei puhettakaan, että hän saisi multa enää yhtään mitään. En räpäytä silmäänikään kun joskus kuulen kuolleen.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myös muistaa suhteuttaa asioita ja on oikeuskin katkeroitua, joskus se on ihan väistämätöntäkin. Monille tapahtuu pahoja asioita tai paljon pahaa muutenkin.
Kyllä siitä katkeruudesta kannattaa kasvaa myös yli. Voit tuhlata siihen elämästäsi satunnaisesti vuoden tai kaksi, jos se tosiaan on luonnollinen seuraus jostain, mutta sitten siitä pitää osata kyllä jo kasvaa pois eikä jäädä siihen muhimaan.
Olisihan se aivan naurettavaa olla tässä päivässä katkera vaikkapa jostain 10 vuotta sitten tapahtuneista, tai 15 vuotta sitten tapahtuneista tai sitä vanhemmista asioista. Esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi antaminen ei tarkoita, että sinun pitäisi ottaa sitä ihmistä elämääsi, vaikka annat anteeksi hänen sanomiset, teot tai tekemättä jättämiset.
Olen esimerkiksi itse pystynyt antamaan anteeksi käsittelemällä asiat ja tunteeni mutta kyllä pahat teot jättävät jälkensä. Hyvä asia on jälkien tuoma viisaus ja älyllinen kasvu. En myöskään halua itse olla lainkaan paha ihminen joten se lienee hyvä asia. Olen tehnyt kaiken työn ollakseni mahdollisimman onnellinen. Tätä suosittelen kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedän pidätkö musta yhtään.
Lähtökohtaisesti en inhoa ketään, joten heti on jo plussan puolella. Olen ehdottanut sulle yhteistyötä, joten se on vahva osoitus kiinnostuksesta. Ja on siitä muitakin osoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä mä en hänelle anteeksi anna. Terapiassa olen asiat jo käsitellyt vuosia sitten ja päässyt eteenpäin. Mutta ei puhettakaan, että hän saisi multa enää yhtään mitään. En räpäytä silmäänikään kun joskus kuulen kuolleen.
Ymmärrän, ajattelen samoin eräästä henkilöstä. Ei se haittaa, näin saa olla tälläisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä katkeruudesta kannattaa kasvaa myös yli. Voit tuhlata siihen elämästäsi satunnaisesti vuoden tai kaksi, jos se tosiaan on luonnollinen seuraus jostain, mutta sitten siitä pitää osata kyllä jo kasvaa pois eikä jäädä siihen muhimaan.
Olisihan se aivan naurettavaa olla tässä päivässä katkera vaikkapa jostain 10 vuotta sitten tapahtuneista, tai 15 vuotta sitten tapahtuneista tai sitä vanhemmista asioista. Esimerkiksi.
Et tainnut ymmärtää, on asioita jotka jättävät jälkensä mutta hyvästä syystä joka on älyllistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi antaminen ei tarkoita, että sinun pitäisi ottaa sitä ihmistä elämääsi, vaikka annat anteeksi hänen sanomiset, teot tai tekemättä jättämiset.
Väittikö joku muuta? 🤦🏻
Kyllä, olet oikeassa: anteeksi anto ei tarkoita tosiaan mitään tuollaista. Mutta ei se muuta mitään siitä, mitä siinä edellä luki. Anteeksi anto ja asian käsittely ovat ihan eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakas monta lasta kanssasi, mutta se taitaa olla myöhäistä? Olisi pitänyt nuorena ymmärtää yhdistää meidän geenit.
Jos olet oikein nopea, saattaa vielä onnistua. 😃
Mitäpä jos lounaskyyti olisikin tulevaisuudessa T?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi ei silti edelleenkään tarvitse antaa, jos ei halua. Asiat voi silti käsitellä. Kukaan ei sanallakaan ole sanonut, että missään tekemisissä pitäisikään olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakas monta lasta kanssasi, mutta se taitaa olla myöhäistä? Olisi pitänyt nuorena ymmärtää yhdistää meidän geenit.
Jos olet oikein nopea, saattaa vielä onnistua. 😃
Et taida ymmärtää riskejä?
Olen pitkään sikiävästä suvusta.