Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (15715)

Vierailija
15441/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suudellanko S-mies kun seuraavan kerran nähdän? Haluaisin.

Vierailija
15442/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakulla menee nyt asian käsittely ja anteeksi antaminen sekaisin. Asiat pitää käsitellä, ettei ne jää painamaan tai katkeroita. Anteeksi ei tarvitse antaa. 

Anteeksi ei tarvitse antaa pahoja tekoja vaan anteeksianto tulee asioiden selvittelyn ja käsittelyn kautta eli ihminen saa itse rauhan asioilta ja katkeruuden tunteelta.

Anteeksiantoa ei tule, vaikka uhri saakin rauhan asioilta ja katkeruuden tunteilta.

Tulee anteeksianto uhrille sisäisesti. Hän saa rauhan. Tiedän ihan itse asian todeksi.

Anteeksianto vapauttaa elämää ihmisessä itsessään ja lisää elämästä nauttimisen kokemusta sekä kokonaisvaltaista hyvinvointia ja onnellisuutta.

Kyllä, anteeksianto vapauttaa anteeksiantamattomuuden tunteista ja seurauksista. Viha, kauna, katkeruus ym. Toiset antaa anteeks vaikka ei ole edes pyydetty anteeks, ja teko olisi vakava. Koska he tietävät sen merkityksen omaan itseen. Siitä seuraa vapautuminen. 

Lisäys, anteeks anto on epäitsekäs teko; antaa anteeks vakkei toinen ansaitse sitä. Ja toiseks itsekäs teko; koska itse vapautuu anteeksantamattomuuden tunteista ja kuormasta. Mut mitä teille mitään selittämään. Ette ymmärrä kuitenkaan pointtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15443/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä halunnut nähdä yhteisen jälkikasvun, mutta olisin paljon muutakin. Esimerkiksi yhteisen elämän.

Yhteinen jälkikasvuhan on parhaimmillaan kahden ihmisen rakkauden huipentuma ja neutraaleimmillaankin kumppanuuden luonnollinen jatkumo, mutta nykyään saa olla varpaillaan jo pelkästä ajatuksesta, kun eroaminen on niin yleistä ja moni pikkulapsi ja koululainen elää eroperheessä!

Vierailija
15444/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellasta taas täällä. 

Joo jep joku minimuna flippas 🤣 tähän nyt se michael jackson syömässä poppareita -giffi 😁

Tai minimunia, osuvammin? :P

Vierailija
15445/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suudellanko S-mies kun seuraavan kerran nähdän? Haluaisin.

Tuplavokaalit näköjään unohtui.  Mutta varmaan ymmärrät. Haluan sua. Ja sut.

Vierailija
15446/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö nainen vauva tai useampi? Olisi ihanaa vaikka ikä alkaakin tulla vastaan. Juuri nyt haluaisin laueta sun sisälle.

Pera, korkki kiinni. 

Jos otat, et aja... etkä palstaile 😂

Vierailija
15447/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadotuksessa ei paljon silmiä räpäytellä 😅😅😅

Vierailija
15448/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakulla menee nyt asian käsittely ja anteeksi antaminen sekaisin. Asiat pitää käsitellä, ettei ne jää painamaan tai katkeroita. Anteeksi ei tarvitse antaa. 

Anteeksi ei tarvitse antaa pahoja tekoja vaan anteeksianto tulee asioiden selvittelyn ja käsittelyn kautta eli ihminen saa itse rauhan asioilta ja katkeruuden tunteelta.

Anteeksiantoa ei tule, vaikka uhri saakin rauhan asioilta ja katkeruuden tunteilta.

Tulee anteeksianto uhrille sisäisesti. Hän saa rauhan. Tiedän ihan itse asian todeksi.

Anteeksianto vapauttaa elämää ihmisessä itsessään ja lisää elämästä nauttimisen kokemusta sekä kokonaisvaltaista hyvinvointia ja onnellisuutta.

Kyllä, anteeksianto vapauttaa anteeksiantamattomuuden tunteista ja seurauksista. Viha, kauna, katkeruus ym. Toiset antaa anteeks vaikka ei ole edes pyydetty anteeks, ja teko olisi vakava. Koska he tietävät sen merkityksen omaan itseen. Siitä seuraa vapautuminen. 

Kyllä juuri näin.

Lisäksi omakohtainen kokemus käsittää myös tietynlaisen ikuisen katkeruuden, myös kyynistymisen mutta se ei vaikuta negatiivisesti suhteeseeni muihin ihmisiin. Katkeruus ja kyynisyys liittyy koko elämääni mutta olen päättänyt jatkaa eteenpäin ja haluta nauttia juuri itseni vuoksi. Paljon se välillä on vaatinut mutta kyllä se voiton puoli sitten antaakin.

Vierailija
15449/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan edellistä, omakohtainen kokemukseni. 

Vierailija
15450/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä niin hyviä lapasyöttöjä koko ajan. Harmi vaan kun ei ole oma lapa. Mut parempi kaks palstalla kuin silmien edessä.

Vierailija
15451/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja minähän en anna anteeksi" 😁🔥😅

Vierailija
15452/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellasta taas täällä. 

Joo jep joku minimuna flippas 🤣 tähän nyt se michael jackson syömässä poppareita -giffi 😁

Tai minimunia, osuvammin? :P

Tekikö N paluun aiheeseen?🤣

Vierailija
15453/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi en anna. Karma hoitaa ennemmin tai myöhemmin. 

Minä en toivo mitään karmaa niille, jotka ovat joskus minua jotenkin loukanneet/tehneet väärin/epäoikeudenmukaisesti ja joille olen joskus vaikka ollut katkera.

Minua ei aidosti kiinnosta

En minäkään toivo muuten mutta on oikeus ajatella että joku todella paha ihminen kärsisi oppiaksensa. En kuitenkaan ole jäänyt ihmettelemään toisten elämiä, keskityn omaani lähinnä.

Vierailija
15454/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja minähän en anna anteeksi" 😁🔥😅

Et ole edes anteeksiannon arvoinen. 

Vierailija
15455/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin lounaalle, jos nainen hakisi kotiovelta. 

Vierailija
15456/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillähän on erilaisia lapsuustaustojakin, niihinkin voisi jäädä jumimaan ja vertailemaan, että toisella oli tuollaista ja meillä oli tällaista jne. 

Kautta aikojen on tapahtunut aivan hirveitä asioita, joista ihmiset on vaan jatkaneet elämäänsä. Ei se toki sitä tarkoita, etteikö nuo asiat olisi niihin ihmisiin vaikuttaneet, mutta ei niissä kannata määräänsä enemmän muhia ja jumia, vaan keskittyä elämän parempiin puoliin ja niihin asioihin joihin voi vaikuttaa.

Vierailija
15457/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lounas viittasi työpaikalle, ja alkaa ensi viikosta alkaen.

Vierailija
15458/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En anna anteeksi. Kitukoot tuskissaan  kuoliaiksi, kun karma kostaa. Silmiäni en räpäytä. 

Jos te ette anna toisille anteeksi, ei teidän taivaallinen isänne anna teille anteeksi 😁 siinä sulle karmaa, kidut itse kuoliaaks kuoleman jälkeen 🔥😅

Tuolla vaan viitataan siihen, ettei lähdetä kostamaan. Tai no, oikeastaan pitäisi katsoa alkukielestä mitä sanoja käytetään.

Vierailija
15459/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillähän on erilaisia lapsuustaustojakin, niihinkin voisi jäädä jumimaan ja vertailemaan, että toisella oli tuollaista ja meillä oli tällaista jne. 

Kautta aikojen on tapahtunut aivan hirveitä asioita, joista ihmiset on vaan jatkaneet elämäänsä. Ei se toki sitä tarkoita, etteikö nuo asiat olisi niihin ihmisiin vaikuttaneet, mutta ei niissä kannata määräänsä enemmän muhia ja jumia, vaan keskittyä elämän parempiin puoliin ja niihin asioihin joihin voi vaikuttaa.

Lässynlää. Karma kostaa sinullekin. Ennemmin tai myöhemmin. 

Vierailija
15460/15715 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässynlää. Karma kostaa sinullekin. Ennemmin tai myöhemmin. 

Kyllä se on kostanut jo sen mitä on :D Lisää en ole kerännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi