Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15594)
Anteeksi en anna. Karma hoitaa ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkään sikiävästä suvusta.
Minäkin, valitettavasti. Alkaispa jo vaihdevuodet, pääsis menkoista eroon. Kakaroita en missään nimessä huoli.
Muutama päivä katseltiin varoen toisiamme. Muutama sana vaihdettiin. Mitään ei siis varsinaisesti tapahtunut ja silti kuin kirkon kellot päässäni moukuaisi, huutaen, että hei, huomasitkos sen, siinä vasta kiinnostava nainen.
Hurmaava Tmies:) Halauksia iltaasi. Olet jonkinlainen mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos lounaskyyti olisikin tulevaisuudessa T?
Pitäisi sopia kasvokkain.
Ei vaan oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakas monta lasta kanssasi, mutta se taitaa olla myöhäistä? Olisi pitänyt nuorena ymmärtää yhdistää meidän geenit.
Jos olet oikein nopea, saattaa vielä onnistua. 😃
Et taida ymmärtää riskejä?
Joku ei ymmärrä huumoria. Kukaan ei hyppää suhteesta toiseen ja hankkiudu raskaaksi ensitöikseen, ellei tule tilaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan anteeksi antaminen vähentää vihaisuutta, loukkaantumisen tunnetta, masennusta ja stressiä sekä johtaa lisääntyneisiin toivon, rauhan, myötätunnon ja itsevarmuuden tunteisiin. Se parantaa ihmissuhteita sekä fyysistä terveyttä. On tärkeää muistaa, että anteeksiantaminen ei tarkoita vääryyden hyväksymistä vaan ihmisen vajavuuden tunnustamista. Kyky antaa anteeksi kasvaa tutkimusten mukaan iän myötä. Aikuiset ovat valmiimpia siihen kuin nuoret, ja vanhukset tekevät sitä enemmän kuin aikuiset.
Lähde: Terveyskirjasto
🖕
Terveyskirjastolle voi tulla paha mieli, jos sille näyttää keskaria 😂
Sa antaa kyllä anteeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan oikeasti?
Sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile, miten kiinnostuneisuus näkyy kaivatussasi ja miten osoitat kiinnostustasi hänelle?
Puhelut ennen ja jälkeen töiden. Viestittely päivisin.
Miksi sitten vielä täälläkin, kun yhteydet toimii noin hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounaskyytiä😆
Olisin kyllä halunnut nähdä yhteisen jälkikasvun, mutta olisin paljon muutakin. Esimerkiksi yhteisen elämän.
Ensi viikosta alkaen uusi kyyti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounaskyytiä😆
Juujuu
Terveiset kaivattuni esinahalle. Kohta saat liikuntaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakulla menee nyt asian käsittely ja anteeksi antaminen sekaisin. Asiat pitää käsitellä, ettei ne jää painamaan tai katkeroita. Anteeksi ei tarvitse antaa.
Anteeksi ei tarvitse antaa pahoja tekoja vaan anteeksianto tulee asioiden selvittelyn ja käsittelyn kautta eli ihminen saa itse rauhan asioilta ja katkeruuden tunteelta.
Anteeksiantoa ei tule, vaikka uhri saakin rauhan asioilta ja katkeruuden tunteilta.
Tulee anteeksianto uhrille sisäisesti. Hän saa rauhan. Tiedän ihan itse asian todeksi.
Anteeksianto vapauttaa elämää ihmisessä itsessään ja lisää elämästä nauttimisen kokemusta sekä kokonaisvaltaista hyvinvointia ja onnellisuutta.
Kyllä, anteeksianto vapauttaa anteeksiantamattomuuden tunteista ja seurauksista. Viha, kauna, katkeruus ym. Toiset antaa anteeks vaikka ei ole edes pyydetty anteeks, ja teko olisi vakava. Koska he tietävät sen merkityksen omaan itseen. Siitä seuraa vapautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Hurmaava Tmies:) Halauksia iltaasi. Olet jonkinlainen mysteeri.
Tero?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi en anna. Karma hoitaa ennemmin tai myöhemmin.
Minä en toivo mitään karmaa niille, jotka ovat joskus minua jotenkin loukanneet/tehneet väärin/epäoikeudenmukaisesti ja joille olen joskus vaikka ollut katkera.
Minua ei aidosti kiinnosta.
Yks M ja N hyppäämässä suhteesta toiseen ja tekemässä lapsia? Samalla kun toisella muita suunnitelmia? Kyllä pitää ottaa isommat popparit.