Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (15406)

Vierailija
15361/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään tosirakkaus ei kompastu kömpelöyteen tai muihinkaan alkuongelmiin.

Ei pitäisi kaatua aikuisilta ihmisiltä.

Ei se tuollaiseen kaadukaan. Mutta valehteluun, peittämiseen, epärehellisyyteen, puhumattomuuteen yms. luottamuksen rikkoutumisen se sitten kaatuukin.

Vierailija
15362/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedän pidätkö musta yhtään. 

Pidän paljon ja haluaisin näyttää sen jotenkin. Enemmänkin, jos tuntisin paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15363/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kaipaan miestä, terveiset 💓

Vierailija
15364/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi annoit tunteesi näkyä, vaikka et halunnut mitään."

On muuten vaikeaa elää itsensä kanssa, jos täytyy piilottaa itselle luontainen tapa ilmaista välittämistään. Sivu

Vierailija
15365/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saa tilaisuuden rakastamansa naiseen, sitä tilaisuutta ei voi sössiä. Harvoinpa saa uutta tilaisuutta. Toinen näkee nimittäin sinut jo eri silmin. 

Saitko tilaisuuden?

Sain tilaisuuden, jonka sössein. Menetin hänet 😭 Ymmärrän häntä ja sitä millaisena hän minut nyt näkee. En ollut hänen arvoisensa. Elämä pilalla, hän oli minulle se oikea. Ei voi tulla ketään yhtä tärkeää 😭 Itse pilasi elämäni.

Oletko noin varma? Oletko yrittänyt korjata tilannetta?

Ihmiset ovat usein paljon kivempia kuin alkuun luulee. Mä olen saanut monesti anteeksi, kun olen pyytänyt. Olen kertonut miksi olin kohtuuton ja inhottava. Asia on sovittu, paiskattu kättä ja jätetty asia taakse.

Ehkä teistä ei tule paria, mutta voihan asiat silti selvittää. Sekin varmasti helpottaa oloa.

En usko että tekojani voi antaa anteeksi. Sössein pahasti 😭. Pilasin elämäni. Jos olisi mahdollista, tarttuisin joka ainoaan oljenkorteen, jonka näkisin. 

Vierailija
15366/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saa tilaisuuden rakastamansa naiseen, sitä tilaisuutta ei voi sössiä. Harvoinpa saa uutta tilaisuutta. Toinen näkee nimittäin sinut jo eri silmin. 

Saitko tilaisuuden?

Sain tilaisuuden, jonka sössein. Menetin hänet 😭 Ymmärrän häntä ja sitä millaisena hän minut nyt näkee. En ollut hänen arvoisensa. Elämä pilalla, hän oli minulle se oikea. Ei voi tulla ketään yhtä tärkeää 😭 Itse pilasi elämäni.

Mistä tiedät että sössit lopullisesti? Onko hän sanonut niin? 🥺

Ei ole sanonut, häpeän niin etten ole kehdannut ottaa puheeksi. Hän kuitenkin käyttäytyy minua kohtaan eri tavalla kun ennen niin siitä olen vetänyt johtopäätökseni. Kukaan muu ei tule merkitsemään minulle lähellekään sitä mitä hän. Hän on se oikea. Pilasin itse elämäni 😭

Olitteko molemmat vapaita, kun tapasitte

Emme olleet. Enempää en kerro. Mutta jo se että hän antoi tilaisuuden oli enemmän kuin paljon ja enemmän kuin voisin koskaan kuvitella ansaitsevani. En sitä ymmärtänyt silloin. En ymmättä itsekään, miten sain pilattua näin tärkeän asian 😭 

Jos hän ei anna tilaisuutta puhua asioista ja anteeksi, hän ei taida olla sinua varten. Sivu

Ihan psykopaattinen ajatus. Haet tällä sitä, että toiselle saa tehdä mitä vain koska on tosirakkautta. Sairas ajatus. Kaikkea ei pidä eikä kannata antaa anteeksi. Väärät teot on väärin. Ei sellainen ole mikään hyvä suhde, missä vain annetaan anteeksi, vaan toisen kynnysmattona olemista. Tuollainen suhde on hyväksikäyttöä. Tosirakkaudenkin menettää tekemällä väärin.

Jos on sössinyt väkivaltaisuudella niin tuskin saa anteeksi ja toista tilaisuutta.

Ihmisellä on oikeus psyykkiseen ja fyysiseen turvallisuuteen lähisuhteissa.

Vierailija
15367/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilin sulle siellä, koska oon kiinnostunu susta ja haluan tutustua suhun. Jos siis jäi jotenkin epäselväks.

Vierailija
15368/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile, miten kiinnostuneisuus näkyy kaivatussasi ja miten osoitat kiinnostustasi hänelle?

Vierailija
15369/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile, miten kiinnostuneisuus näkyy kaivatussasi ja miten osoitat kiinnostustasi hänelle?

Tosi semmonen kiinnostunut on. 

Vierailija
15370/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko tilaisuuden?

Ihmiset ovat usein paljon kivempia kuin alkuun luulee. Mä olen saanut monesti anteeksi, kun olen pyytänyt. Olen kertonut miksi olin kohtuuton ja inhottava. Asia on sovittu, paiskattu kättä ja jätetty asia taakse.

Ehkä teistä ei tule paria, mutta voihan asiat silti selvittää. Sekin varmasti helpottaa oloa.

En usko että tekojani voi antaa anteeksi. Sössein pahasti 😭. Pilasin elämäni. Jos olisi mahdollista, tarttuisin joka ainoaan oljenkorteen, jonka näkisin. 

Lisään vielä että myös häpeä on valtava.

Vierailija
15371/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Jos käytät naisista tuollaisia halventavia nimityksiä älä ihmettele, ettei sun kaivattu ole lämmennyt sulle. Kutsut naisia varmaan myös kinkuiksi ja kissoiksi? 

Mitä jos kokeilisit pitää heitä joskus ihan vaan ihmisinä?

Jopas, satuin just paikalle.😀 Tipu on hellittelynimi, ei halventava😊

Luuletko että hän itse kokee asian noin? Tietää edes ns. hellittelynimeään? Henk. koht. loukkaantuisin moisesta nimittelystä.

Sivusta. Minä pitäisin liian pinnallisena ja tunteettomana jos joku sanoos tipuks tai kissaksi. Se olisi toiselle tottumiskysymys puhua naisista kissoina tai tipuina. 

Toi tipun kaipaaja vaikuttaisi olevan nainen, joten ehkä se naisnaiskaipaajissa voi olla eri. En tiedä. Mun kohdalla olis kuitenkin karkottava nimitys. Mutta meitä on erilaisia. 

Mistä alapeukut. Olen tottunut, että kissaksi sanovat ovat odottaneet vain seksiä. Minulla ei muuta väliä. En hae seksiä.

Tässä syy sille miksi olet kaipausketjussa.

Minua seksin aikana kissaksi sanonut roikkui perässä monta vuotta, ja pommitteli soitoillaan niin, että kaverini joutui soittamaan hänelle ja puhumaan tiukasti siitä, että jättää minut nyt oikeasti rauhaan. 

Mutta varmaan se oli seksin perässä kuitenkin, ei se minusta mitään muuta edes tiennyt. Oli vaan pahan päähänpinttymän ja pakkomielteen kourissa. 

Skitsofreenikko, joka haaveilee siitä, että häntä kutsutaan kissaksi

:D :D Oli niin lollero juttu, että naurahdin ääneen.

Aurinkoista päivää sullekin, jolla palstajutut menee noin ihon alle!

Katsoin sinua kuin idioottia, katselin naurettavia yrityksiäsi syyttää ja arvostella toisia ylimielisellä sävyllä, ja muuten vain kiusoitellakseni sinua, tekopyhä hullu. Miksi yritän jatkuvasti provosoida ja suututtaa muita? Sinä säälittävä kurja, joka peittelet katkeran vihasi naurulla.

Ja taas naurahdin. Enkä ole yrittänyt ketään provosoida tai suututtaa, tulkitset aivan totaalisen väärin - jos nyt edes tosissasi olisit! Mutta pura vaan nyt ärsytystäsi vaikka noin, ei tosiaan haittaa vaan tuntuu lähinnä vähän huvittavalta.

Heh, vain kärsivä tietää sydämensä katkeruuden. Jokainen näkee selvästi, ketä iso mulkku ei rakasta. En ole se nainen, joka teeskentelee olevansa vahva ja itsenäinen muiden edessä, mutta itkee yksin koiransa kanssa joka ilta.😍😛😍😛😍😛

Selvä pyy :D Onneksi ei tarvi itse iltaisin itkeä koiran kanssa tai muutenkaan, eikä kaivata kenenkään mulkkua - ei sen enempää isoa, pientä kuin keskikokoistakaan.

Voi, miksei mies, joka kaipaa naista? Esimerkiksi nainen, joka itkee joka yö ja kaipaa miestä, jolla on iso penis, saattaakin kaipata toista naista?

Vierailija
15372/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelut ennen ja jälkeen töiden. Viestittely päivisin.

Vierailija
15373/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinpa tossa kerran itsekin kaupungilla liikkeellä silmittömien viljatuote-orgioiden jälkeen, kun liukuportaissa tuntui suolen tietämiltä epämiellyttävä rapäisy. Lähdin siltä seisomalta ryntäämään kohti saniteettitiloja, ja jo matkalla laskin housuja, kun ymmärsin, että nyt roiskahtaa ja kovaa. WC:t olivat minulle kuitenkin liian kalliita, joten singahdin läheiseen Dressmaniin, ja kahmiaisin rekistä molempiin käsiin vaatteita ja siitä suorinta tietä sovituskoppiin.

Enää en pystyntyt pidättämään vaan perseestäni roiskui pitkin koppia verta, paskaa ja visvaa. Yritin peitellä aukkoani mukaan nappamillani vaatekappaleilla, mutta paska poltti paidat ja bleiserit karrelle, eikä käsiini jäänyt kuin henkarit. Tilanne näytti hetken toivottomalta, kunnes huomasin jonkun unohtaneen koppiin putkikassinsa. Töräytin kassin vetoketjua myöten täyteen, ja samalla tunsin peräaukkoni repeävän lisää. Tässä vaiheessa kiinteä tavara oli onneksi jo loppu, joten toimitus jatkui silmittömällä piereskelyllä samalla kun suljin kassia.

Nostin housut ylös, nappasin todistusaineiston (kassin) olalleni, ja kurkistin varovaisesti sovituskopin verhon välistä, että kuinka pääsisin livahtamaan paikalta ilman suurempaa julkisuutta. Haju oli kuvottava, ja siitä johtuen liikekin oli tyhjentynyt kaikista muista asiakkaista, ja kaksi myyjää oli menettänyt tajuntansa ilmeisesti hajun vuoksi.

Lähdin suorinta tietä kotiin, ja matka sujui yllättävän joutuisasti remakoiden pierujen tahdittamana. Kotona jossa löysin veltoksi revenneeseen peräsuoleeni tulpan. Airamin termospullon korkki oli juuri sopivan kokoinen. Lisäksi siinä oleva kierre pitää korkin persessä, ja kumitiiviste estää tällaisten tapahtumien toistumisen. Suosittelen.

Vierailija
15374/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu myös, miten sössii.  Mutta kyllä, se aikaikkuna kun menee kiinni, kiinni se pysyy. 

Se mahdollisuus on ainutkertainen.

Vierailija
15375/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sössinyt, mutta niin ovat muutkin. Minkäs sille mahtaa. 

Vierailija
15376/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu myös, miten sössii.  Mutta kyllä, se aikaikkuna kun menee kiinni, kiinni se pysyy. 

Se mahdollisuus on ainutkertainen.

Aikaikkunaa ei ole.

Vierailija
15377/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien aikojen kaalokuningas on ehdottomasti Seppo Taigina, tuo tuhansien mainetekojen legenda ja rahnujen kauhu. Mutta kuka on toiseksi arvostetuin kaalo? Ketä sinä heistä kunnioitat Sepon jälkeen suurimmaksi kaaleeksi? Tässä ehdokkaat:

A) TYRNÄVÄN KYÖSTI. Reikäpatjan kehittäjä ja laadukkaiden reikäpatjojen valmistaja. Vieläkin käytössä olevista reikäpatjoista arvellaan joka viidennen olevan Kyöstin valmistama.

B) ORIMATTILAN LEIF. Imukuppipeelon keksijä. Kehitti omaksi ilokseen suuri kokoisen kumipeelon jonka saattoi asentaa imukupilla vaikkapa suihkuhuoneen seinään jos halusi muistella kivitalossa tapahtuneita suihkukoinintoja.

C) ALAVETELIN ALLANI. Ensimmäinen röijyn kanssa julkisesti esiintynyt jeeno. Röijyjeeno-kulttuurin esille tuojana oli kehittämässä jeenojen pukeutumista juulimaisempaan suuntaan. 

D) TENSTAN ROOKERI. Vellipyyn kaupan perustaja. Toi jeenotarvikkeet kaikkien saataville postimyyntikuvastoilla ja myöhemmin nettikaupalla. 

E) ROSENGÅRDIN TENHO. Goldmedal Homosexual lehden päätoimittaja ja kustantaja. Sai myös lukutaidottomat jeenot tarttumaan lehteen ja tutustumaan eri kulttuurista tuleviin jeenoihin.

F) FORSSAN RAINERI. Pökähystaudin löytäjä. Kehitti aistinvaraisen maistamalla toteutettavan testin rinsassa olevan pökähystaudin havaitsemiseksi. 

G) KÄPYLÄN GAAPRIEL. Vogue-saunan lauantaivuorojen perustaja. Vakiinnutti kaalojen perinteeksi ravien jälkeen kokoontumisen Vogue-saunan löylyihin. 

H) HOLLOLAN TINO JA RIKCHARTTI. Serkukset alkoivat nauhoittaa koinintojaan kaseteille jotka levisivät vahingossa muille jeenoille aiheuttaen vieläkin vahvana olevan koinukasettien äännittämis/kuuntelu villityksen. Lausuivat legendaariset "nai minnuu" ja "nyt sie saat sissääs" lauseet ensimmäisellä jeenojen homokasetilla.

I) VAMMALAN ISO-ALVARI. Työnsi ensimmäisenä peelon pölynimuriin kyllästyttyään serkkunsa heikko imuiseen mui-ottoon. Huomasi tutkimuksissaan että Hoover ja Dyson ovat parhaita imureita peelon imurointiin.

J) MALMIN FEIJA. Laajensi gloryholen käyttöä asettamalla rinsan ulos reiästä. Näin ulotti gloryholen käytön myös niihin jeenoihin jotka olivat kyllästyneet pelkkään mui tai eivät voineet ottaa mui esim. muipieliin levinneen hevostippurin takia. 

K) JOKU MUU. Kuka ja miksi? Nyt vaan reippaasti äänestämään omaa suosikkia ja kertomaan miksi hän on mielestäsi kakkoskaalo.

Vierailija
15378/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko tilaisuuden?

Vaikutat sympaattiselta ihmiseltä. 🧡 Toivon että pääset häpeästä yli ja voit jutella tuon asian toisen osapuolen kanssa. Jos kyseessä ei ole mikään väkivalta sinun puoleltasi, niin luulen että tuo häpeä on aivan ylimitoitettua olosuhteisiin nähden.

Vierailija
15379/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Tunnetko kaivattusi hyvin vai kaipaatko etäältä?

Tunnen hyvin

Vierailija
15380/15406 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saitko tilaisuuden?

Mitä olet sitten tehnyt että asia saa sinut häpeämään? Onko takana jotain josta kaivatun pitäis tietää? Jos se on jotain mikä painaa sinua, suosittelen avautumaan. Et välttämättä saa muuten koskaan mielen rauhaa. Kannattaa ihan senkin vuoksi selvittää. Sivusta 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi