Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (15469)

Vierailija
15381/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö nainen vauva tai useampi? Olisi ihanaa vaikka ikä alkaakin tulla vastaan. Juuri nyt haluaisin laueta sun sisälle.

Vierailija
15382/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö nainen vauva tai useampi? Olisi ihanaa vaikka ikä alkaakin tulla vastaan. Juuri nyt haluaisin laueta sun sisälle.

Joo ei tehdä. Nykyisiinkin tarvitaan jo bussi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15383/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysitkö anteeksi sössimistä ja teit korjausliikkeen sen jälkeen?

Vierailija
15384/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen joltakulta tuli minulta plagioitu viesti, lähetin pari viikkoa sitten. Eli joku/jotkut kopsii/kopsivat toisen/toisten viestejä ja vastaa niillä toisten kysymyksiin/kommentteihin.

Joo, sitä on tehty aina. Joskus ne kopsaa tänne useita vuosia vanhoja juttuja, minunkin vanhoja viestejä on joku joskus kierrättänyt ominaan. 

Jaa, ne on sitten niitä tosi köyhiä,kun sanatkin pitää varastaa.🤣

Vierailija
15385/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saa tilaisuuden rakastamansa naiseen, sitä tilaisuutta ei voi sössiä. Harvoinpa saa uutta tilaisuutta. Toinen näkee nimittäin sinut jo eri silmin. 

Saitko tilaisuuden?

Sain tilaisuuden, jonka sössein. Menetin hänet 😭 Ymmärrän häntä ja sitä millaisena hän minut nyt näkee. En ollut hänen arvoisensa. Elämä pilalla, hän oli minulle se oikea. Ei voi tulla ketään yhtä tärkeää 😭 Itse pilasi elämäni.

Mistä tiedät että sössit lopullisesti? Onko hän sanonut niin? 🥺

Ei ole sanonut, häpeän niin etten ole kehdannut ottaa puheeksi. Hän kuitenkin käyttäytyy minua kohtaan eri tavalla kun ennen niin siitä olen vetänyt johtopäätökseni. Kukaan muu ei tule merkitsemään minulle lähellekään sitä mitä hän. Hän on se oikea. Pilasin itse elämäni 😭

Olitteko molemmat vapaita, kun tapasitte

Emme olleet. Enempää en kerro. Mutta jo se että hän antoi tilaisuuden oli enemmän kuin paljon ja enemmän kuin voisin koskaan kuvitella ansaitsevani. En sitä ymmärtänyt silloin. En ymmättä itsekään, miten sain pilattua näin tärkeän asian 😭 

Jos hän ei anna tilaisuutta puhua asioista ja anteeksi, hän ei taida olla sinua varten. Sivu

Ihan psykopaattinen ajatus. Haet tällä sitä, että toiselle saa tehdä mitä vain koska on tosirakkautta. Sairas ajatus. Kaikkea ei pidä eikä kannata antaa anteeksi. Väärät teot on väärin. Ei sellainen ole mikään hyvä suhde, missä vain annetaan anteeksi, vaan toisen kynnysmattona olemista. Tuollainen suhde on hyväksikäyttöä. Tosirakkaudenkin menettää tekemällä väärin.

Jos on sössinyt väkivaltaisuudella niin tuskin saa anteeksi ja toista tilaisuutta.

Ihmisellä on oikeus psyykkiseen ja fyysiseen turvallisuuteen lähisuhteissa.

Nämä kaksi edellistä niin paljon!!! Miksi hyvät, järkevät, muita suojelevat viestit poistetaan? Eri

Huomasin saman. Joku poistaa muiden viestit ja laittaa omat mielipiteensä tilalle,aika kätevää...kai.

Kätevää, mielisairastakin, mutta kätevää. Sivu.

Vierailija
15386/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen joltakulta tuli minulta plagioitu viesti, lähetin pari viikkoa sitten. Eli joku/jotkut kopsii/kopsivat toisen/toisten viestejä ja vastaa niillä toisten kysymyksiin/kommentteihin.

"Kaipaan"?

Vierailija
15387/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan anteeksi antaminen vähentää vihaisuutta, loukkaantumisen tunnetta, masennusta ja stressiä sekä johtaa lisääntyneisiin toivon, rauhan, myötätunnon ja itsevarmuuden tunteisiin. Se parantaa ihmissuhteita sekä fyysistä terveyttä. On tärkeää muistaa, että anteeksiantaminen ei tarkoita vääryyden hyväksymistä vaan ihmisen vajavuuden tunnustamista. Kyky antaa anteeksi kasvaa tutkimusten mukaan iän myötä. Aikuiset ovat valmiimpia siihen kuin nuoret, ja vanhukset tekevät sitä enemmän kuin aikuiset.

Lähde: Terveyskirjasto

Vierailija
15388/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tehdä, en halua lapsia.

Vierailija
15389/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan anteeksi antaminen vähentää vihaisuutta, loukkaantumisen tunnetta, masennusta ja stressiä sekä johtaa lisääntyneisiin toivon, rauhan, myötätunnon ja itsevarmuuden tunteisiin. Se parantaa ihmissuhteita sekä fyysistä terveyttä. On tärkeää muistaa, että anteeksiantaminen ei tarkoita vääryyden hyväksymistä vaan ihmisen vajavuuden tunnustamista. Kyky antaa anteeksi kasvaa tutkimusten mukaan iän myötä. Aikuiset ovat valmiimpia siihen kuin nuoret, ja vanhukset tekevät sitä enemmän kuin aikuiset.

🖕

Vierailija
15390/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🖕

Katkera?

Vierailija
15391/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltatilanteenkin voi antaa anteeksi, mutta se ei tietenkään tarkoita että pitäisi altistua uudelleen samalle tilanteelle. Kannattaa aina pyrkiä anteeksiantoon ihan jo oman hyvinvointinsa takia, vaikka joutuisikin ottamaan etäisyyttä ja suojaamaan itseään. 

Ei voi. Väkivaltaa varsinkaan naista kohtaan ei ikinä kuulu ja voi antaa anteeksi! Sivu

Miksi antaisi toisen ihmisen väärän teon sairastuttaa itsensä anteeksiantamattomuudella? Anteeksianto ja hyväksyminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Olen itsekin antanut anteeksi väkivallan, mutta pidän huolen etten joudu sellaiseen tilanteeseen enää. Haluan elää vapaana.

Vierailija
15392/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rakas monta lasta kanssasi, mutta se taitaa olla myöhäistä? Olisi pitänyt nuorena ymmärtää yhdistää meidän geenit.

Vierailija
15393/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltatilanteenkin voi antaa anteeksi, mutta se ei tietenkään tarkoita että pitäisi altistua uudelleen samalle tilanteelle. Kannattaa aina pyrkiä anteeksiantoon ihan jo oman hyvinvointinsa takia, vaikka joutuisikin ottamaan etäisyyttä ja suojaamaan itseään. 

Ei voi. Väkivaltaa varsinkaan naista kohtaan ei ikinä kuulu ja voi antaa anteeksi! Sivu

Se on sun moraalikäsitys ja arvo ettei KUULU, antaa anteeks. Toiset antaa anteeks, mut se ei tarkoita sitä että suhde jatkuu. Minä annoin anteeks ex miehelleni minun pahoinpitelyn, itseni takia, en halunnut muuttua katkeraksi kaunaiseksi vihaiseksi akaksi joita tuolla kadulla tapaa, jotka jauhaa jostain traumaattisesta tilanteesta maailman tappiin. Annoin anteeks, pääsin asian yli.  Mut otin avioeron. Exä katuu tänäkin päivänä vielä sitä ettei koskaan tuu saamaan minuu takaisin. Tästä on nyt 17vuotta. Mut that's it. 

Vierailija
15394/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi antaisi toisen ihmisen väärän teon sairastuttaa itsensä anteeksiantamattomuudella? Anteeksianto ja hyväksyminen ovat kaksi täysin eri asiaa. Olen itsekin antanut anteeksi väkivallan, mutta pidän huolen etten joudu sellaiseen tilanteeseen enää. Haluan elää vapaana.

Ei anteeksiantamattomuus mitään sairastuta. Kaltoinkohdellut henkilö ei ansaitse yhtään mitään uhriltaan, ei anteeksi eikä muutakaan. Uhri saa itse pitää kaiken eikä anna yhtään mitään, anteeksi mukaan lukien. Ja sitten unohtaa koko jutun ja elää eteenpäin. 
Tekijä sen sijaan voi mieluiten koko lopun elämäänsä miettiä mitä teki ja mitä menetti, eihän edes anteeksi sitä saanut. 

Vierailija
15395/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakulla menee nyt asian käsittely ja anteeksi antaminen sekaisin. Asiat pitää käsitellä, ettei ne jää painamaan tai katkeroita. Anteeksi ei tarvitse antaa. 

Vierailija
15396/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö mitä tuo teksti käytännössä tarkoittaa? 

Vierailija
15397/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakulla menee nyt asian käsittely ja anteeksi antaminen sekaisin. Asiat pitää käsitellä, ettei ne jää painamaan tai katkeroita. Anteeksi ei tarvitse antaa. 

Anteeksi ei tarvitse antaa pahoja tekoja vaan anteeksianto tulee asioiden selvittelyn ja käsittelyn kautta eli ihminen saa itse rauhan asioilta ja katkeruuden tunteelta.

Vierailija
15398/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole antanut anteeksi kellekään perheen ulkopuoliselle väärintekijälle, enkä todellakaan "käsitellyt asioita". En halua vatvoa mitään surkimuksia, en todellakaan anna sellaisille mitään valtaa elämääni. Jos joku on tehnyt mulle väärin, niin kärsin jo sen, en ole laittamassa yhtään enempää energiaa sellaiseen mun elämästä.

Mutta ihmiset on erilaisia ja toisille toimii eri keinot! Mulla ei myöskään ole mitään super pahoja traumoja takana, joten kommentoin vain omalta osaltani enkä ota kantaa mihinkään kovin pahoihin traumoihin jotka varmasti vaativat käsittelyä eri tavalla. 

Vierailija
15399/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sun moraalikäsitys ja arvo ettei KUULU, antaa anteeks. Toiset antaa anteeks, mut se ei tarkoita sitä että suhde jatkuu. Minä annoin anteeks ex miehelleni minun pahoinpitelyn, itseni takia, en halunnut muuttua katkeraksi kaunaiseksi vihaiseksi akaksi joita tuolla kadulla tapaa, jotka jauhaa jostain traumaattisesta tilanteesta maailman tappiin. Annoin anteeks, pääsin asian yli.  Mut otin avioeron. Exä katuu tänäkin päivänä vielä sitä ettei koskaan tuu saamaan minuu takaisin. Tästä on nyt 17vuotta. Mut that's it. 

Tämä! Jatkat elämääsi, etkä ole katkeroitunut. Exä joutuu elämään tekojensa seurausten kanssa, mutta sinä et! 💪

Vierailija
15400/15469 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö mitä tuo teksti käytännössä tarkoittaa? 

Emme. Siksi räyhäämme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän