Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa et nainen sitten mitään mummomaxikalsareita pidä. Stringit on ainoa sallittu vaihtoehto.
Sama koskee itseäsi. EI mitään boksereita vaan stringit.
Ei rumia boksereita, vaan seksikkäät.
Itse en edes omista mitään mummokalsareita, enkä siedä epäseksikkäitä boksereita miehellä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naiset alkaa oleen stringibikini kelit.
Oon joskus miettinyt onkohan mun kaivatulla sellaiset.😏
nn
Mä oon sellanen työmyyrä että rusketusraitani jää hyvin vähäisiksi. Pitäis alkaa kulkemaan napapaidassa.
Itse lanseeraisin sellaisen Uuno Turhapuromaisen verkkopaidan ehdottomasti muotiin. On hengittävä ja seksikäs.
Mikä ihme maskuliinisuus-feminiinisyys länkytys täällä on?
Joidenkin on pakko olla jompaa kumpaa vaikkei ehkä tahtoisi. Jos ei ole rahaa, niin naisen on pakko tarttua "miesten töihin" ja toisinpäin.
Sitten olen vielä minä, jota vaan kiinnostaa enemmän miesten kuin naisten jutut.
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa et nainen sitten mitään mummomaxikalsareita pidä. Stringit on ainoa sallittu vaihtoehto.
Toivottavasti olet mies.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, toisin Rock n Rollia sun tylsään elämääs.
Rokkikukko
Tule tuomaan.
Niin paljon toimintaa tänään, mutta Emilylle pistän toki pienen siveän poskipusun. Nauti auringosta, älä pala! -sun ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen outo sekoitus naista ja poikaa.
Minä olen myös melko maskuliinen, enkä tarkoita sillä ulkonäköä. Ympäristön muokkaama juttu, kun on ollut aina ns. kipparin paikalla myrskyissä. Johtanut myös siihen, että hankala enää arvostaa miehiä siinä mielessä, että miehen pitäisi olla riittävän miehekäs, jotta itse voisin olla nainen. Vähän sekavaa, joo.
Joo.. Aika moni mies tarvisi hamekankaan
Miksi te puhutte niin kuin naiseudessa olisi jotain vikaa? Sano mieluummin että moni mies voisi kasvattaa munat.
Häh, et kyllä sitten ymmärtänyt yhtään ainakaan mun kommenttia (maskuliinisuudesta kirjoittanut). Enemmän kuin mielellään olisin "enemmän nainen", mutta siihen ei ole (eikä tule) mahdollisuutta. En jaksa yrittää selittää.
Sen ainakin ymmärrän että kun käsketään ostaa hamekangasta siinä alennetaan nimenomaan naisia.
ME ei olla puhuttu hamekankaista vaan yksi kirjoittaja langassa.
Juu ja toinen kirjoitti että miehen pitäisi aina olla johtajatyyppiä ollakseen maskuliininen ja vastaava nainen ("kipparin paikalla myrskyissä") on muka maskuliininen...
Eli naista alennettiin siis missä kohden?
Kaikki peppuvakoon menevät alushousut on epämukavia. T. Lesbo
Näyttää myös rumilta. Onneksi heitin menemään ne pahimmat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki peppuvakoon menevät alushousut on epämukavia. T. Lesbo
Niin on mutta voisin pitää välillä kaivatun mieliksi jos hän tykkäisi.
nn
Minä pistän Emilialle kielarin ryppyreijälle! 😛
-M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen outo sekoitus naista ja poikaa.
Minä olen myös melko maskuliinen, enkä tarkoita sillä ulkonäköä. Ympäristön muokkaama juttu, kun on ollut aina ns. kipparin paikalla myrskyissä. Johtanut myös siihen, että hankala enää arvostaa miehiä siinä mielessä, että miehen pitäisi olla riittävän miehekäs, jotta itse voisin olla nainen. Vähän sekavaa, joo.
Joo.. Aika moni mies tarvisi hamekankaan
Miksi te puhutte niin kuin naiseudessa olisi jotain vikaa? Sano mieluummin että moni mies voisi kasvattaa munat.
Häh, et kyllä sitten ymmärtänyt yhtään ainakaan mun kommenttia (maskuliinisuudesta kirjoittanut). Enemmän kuin mielellään olisin "enemmän nainen", mutta siihen ei ole (eikä tule) mahdollisuutta. En jaksa yrittää selittää.
Sen ainakin ymmärrän että kun käsketään ostaa hamekangasta siinä alennetaan nimenomaan naisia.
ME ei olla puhuttu hamekankaista vaan yksi kirjoittaja langassa.
Juu ja toinen kirjoitti että miehen pitäisi aina olla johtajatyyppiä ollakseen maskuliininen ja vastaava nainen ("kipparin paikalla myrskyissä") on muka maskuliininen...
Eli naista alennettiin siis missä kohden?
Oikeastaa tuossa lokeroitiin aika ikävästi niin miehiä kuin naisiakin. Miehen pitäisi aina ottaa ohjat tiukassa tilanteessa ja naisen pitäisi muka olla suu supussa.
Okei tajuttiin jo että ketjussa on vain maskuliinisia naisia jotka ei arvosta miehiä ja käyttävät mummo kalsareita.
Vierailija kirjoitti:
Minä pistän Emilialle kielarin ryppyreijälle! 😛
-M
Toivottavasti hänellä ei ole kihomatoja
Onko tullut lisää terveisiä tai paljastuksia paskanaamasta?