Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10124)
Vierailija kirjoitti:
Haukkasinko liian ison palan?
Et ;)
Lähden tästä kesyttämään itselleni kesäkissaa😄
Poikamies
Mua ei tarttis kesyttää, syön jo kaivatun kädestä enempää kyselemättä..
Vierailija kirjoitti:
Järkeä saa käyttää! Kukaan estänyt ei kaipaa täällä sitä kenelle eston on laittanut. Todella ttperää edes sellaista kuvitella!
Eräät pelaavat pelejään, loppupeleissä omaksi vahingokseen kun eivät näe metsää puilta ja tajua , että etsimänsä onni olikin aivan lähietäisyydellä, mutta piti karnevalisoida kaikkia ja kehittää draaman kaari, oliko toistoa, oliko liioittelua...? Taisi ainakin tulla yllätys. Sivusta ja täysin asiattomasti ei keneltäkään ei kenelläkään. Jatkakaa sekoiluanne.
Mä oon ihan ***** moinen progress.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on menettänyt kaiken kun paljastuu rakastamalleen naiselle tyhjäksi petturiksi.
Lässyn lässyn lää vätys!!
Huomasin, mutten välittänyt - typo.
Eikä muuten mitään tekoa koko asialla sun kanssasi, pystyisitkö jo viimein hankkimaan kipeästi tarvitsemaasi apua.Eli nämä eivät minun.
Minun miesmakuni on
sivistynyt, AMK/yliop.koulutettu
herrasmies. Työssäkäyvä/yrittäjä.
Varusmiespalvelus, ajokortti.
Päihteitä max kohtuudella.
Kortti ei kuivumassa.
Puhdas luottorekisteri eli
mahdolliset uo-velat mallikkaasti
kuitattu tai parhaillaan hoidossa.
Taloudellinen omavaraisuus aka
> ei: 'vippaa muija pankkikortti
tai sponssaa viikon ruokakori.'
Se ei lie kenenkään päänsärky.
Eihän? Olen aikuinen nainen,
en 20-v. opiskelija. Kriteerit sen
mukaiset. x
Goddess 💋
Trolli vastailee itelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkeä saa käyttää! Kukaan estänyt ei kaipaa täällä sitä kenelle eston on laittanut. Todella ttperää edes sellaista kuvitella!
Eräät pelaavat pelejään, loppupeleissä omaksi vahingokseen kun eivät näe metsää puilta ja tajua , että etsimänsä onni olikin aivan lähietäisyydellä, mutta piti karnevalisoida kaikkia ja kehittää draaman kaari, oliko toistoa, oliko liioittelua...? Taisi ainakin tulla yllätys. Sivusta ja täysin asiattomasti ei keneltäkään ei kenelläkään. Jatkakaa sekoiluanne.
*kaikkea, pasha ennakoiva tekstintärvelijä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olet ennemminkin vtunmoinen downgreidaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle olet ennemminkin vtunmoinen downgreidaus
Tarkoitin work in progress.
Hurmaava Tmies :) Halauksia päivääsi ja iltaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naielle on hankalaa hallita tunteitaan, mukaanlukien himoja.
Ei pidä paikkaansa. Itse olen himokas nainen ja suht estoton seksissä. Nyt en enää ole laskenut vuosia kuinka kauan olen jo ollut ilman seksiä. Hulluksihan tässä olen tullut mutta kun en vaan tyydy seksiin ilman tunteita. Mä oon todella tunteellinen nainen niin hyvässä kuin pahassa vaadin sitä henkistä puolta myös seksiin. Sitä paitsi taidan tykätä sittenkin naisista kun ei noi miesten vonkaukset oo enää vuosiin kohdallani johtaneet mihinkään. Keskityn pitämään itsestäni huolta joka tavalla. Kyllä sen sitten tietää kun rakkaus tulee vastaan.
Saatat olla liian nuori tai liian naiivi, ja kenties sinulla ei ole paljon kokemusta parisuhteista. Ehkä kun todella luulet löytäneesi rakkauden ja sinulla on seksisuhde miehen kanssa, jonka uskot olevan täynnä tunteita, huomaat lopulta, ettei mies ollutkaan emotionaalisesti mukana, ja se oli vain sinun yksipuolinen väärinkäsityksesi.
Tietenkin, miten voi olla seksuaalista halua, jos ei tunne tunteita miestä kohtaan? Et haluaisi olla intiimissä suhteessa miehen kanssa, joka jatkuvasti vähättelee, moittii ja yrittää kontrolloida sinua henkisesti.
Naiset eivät vain etsi seksikumppaneita sattumalta. Vaikka sukupuolivietti olisi voimakas, tiettyjen epäviehättävien miesten näkeminen voi välittömästi jäähdyttää tuon intohimon. Jokaisella naisella, jolla ei ole ollut seksisuhdetta, on vastaava mies, jonka kanssa hän ei ole ollut seksisuhteessa; molemmat ovat välttämättömiä. Tietenkin, riippumatta siitä, kuinka paljon nainen laskee standardejaan, jotkut miehet eivät yksinkertaisesti ole sellaisia miehiä, joiden kanssa hän mielellään harrastaisi satunnaista seksiä.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Olis meillä tänään aiheena........
Kaipaan ja himoitsen isoa kullia.
N20+
Geriatrinen ja mielisairas siskoni lähettelee mulle, veljelleen wa:ssa koison ja banaanin kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen outo sekoitus naista ja poikaa.
Minä olen myös melko maskuliinen, enkä tarkoita sillä ulkonäköä. Ympäristön muokkaama juttu, kun on ollut aina ns. kipparin paikalla myrskyissä. Johtanut myös siihen, että hankala enää arvostaa miehiä siinä mielessä, että miehen pitäisi olla riittävän miehekäs, jotta itse voisin olla nainen. Vähän sekavaa, joo.
Vai niin.
En ole koskaan oikein ymmärtänyt sitä että miten itsensä voisi kokea kovin maskuliiniseksi kun on nainen. Itsekin siis teen kaikenlaista epätyypillistä kuten just äsken tein lattiaan reitin viemäriputkelle, koska why not (yhdistelmä Dunning-Krugeria ja sitkeyttä on voittamaton kombo..). Sellaisessahan sitä nimenomaan tuntee itsensä ihan naiseksi kun tulee hetkessä ikävä miehiä (kun edes vesipullon korkki ei aukee, nyyh) 🥺😁 ja joudun muutenkin psyykkaamaan itseni tuollaiseen ajattelemalla että "kipinät ei sytytä mitään, oon princess sparkle, lisää glitteriä" Niin ei siinä kovin miehekäs olo tule... Kaikki kunnia miehille kyllä.
Niin ja viime viikolla jouduin vahingossa tilanteeseen jossa oli pakko kaataa itse puu. Terveisin moottorisahanainen mekossa ja sandaaleissa. Välillä oon kyllä ajatellut että miehet aiheuttaa noita tilanteita täysin tahallaan, koska niillä on sellainen huvittuneen tyytyväinen virne. Ilmeisesti siis etenkin niissä tilanteissa korostuu naisten ja miesten erot epäilisin. Vinkkejä miten tehdä asiat kuin mies niin ehkä en joutuisi noihin? Eri
Tänään voin puuhailla rauhallisin mielin. Tavallaan. Suukkoja sinulle 😘
Mä en koe ikinä itseäni sen kummemmin maskuliiniseksi kuin feminiiniseksikään. Ainoastaan seksuaalisessa mielessä koen itseni sillä tavalla naiselliseksi, etten pysty mihinkään seksuaaliseen enkä romanttiseen, jos mies käyttäytyy kuin bro.
``Ja tämän tahdon sun mä tietävän
Sä mulle merkitset, ei suinkaan hän
Ja kuinka paljon välitän
Mä susta tosiaan, sen vasta ymmärrän
Jos voin nyt luokses tulla uudestaan
Ei näin käy meille enää milloinkaan
En muuta sanoa nyt voi: olen vain pahoillain...``
Vierailija kirjoitti:
D..råll.i. pelaa teillä satasella ja pyöritte väkkäröinä.
Lähinnä toi trolli vaan pilaa ketjun tunnelmaa milloin minäkin hahmona. Ei vissiin ole kauheasti elämää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on menettänyt kaiken kun paljastuu rakastamalleen naiselle tyhjäksi petturiksi.
No ei hän varmaan sitten rakasta. Kuka rakastamalleen olisi petturi.
Psykopaatti ja narsku nyt ainakin.
Ei kai psykot ja narskut osaa ketään rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Hurmaava Tmies :) Halauksia päivääsi ja iltaasi.
Bänis kaivetu lämpimä tilaa
T mieheltä
Nyt naiset alkaa oleen stringibikini kelit.
T-naiselle mukavaa lauantaita
S