Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (10208)

Vierailija
10041/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sitä kun vitjapallit hakkaa klittaa takaapäin 🥰

- N19

🤣🤣🤮🤮🤮

Vierailija
10042/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen outo sekoitus naista ja poikaa.

Minä olen myös melko maskuliinen, enkä tarkoita sillä ulkonäköä. Ympäristön muokkaama juttu, kun on ollut aina ns. kipparin paikalla myrskyissä. Johtanut myös siihen, että hankala enää arvostaa miehiä siinä mielessä, että miehen pitäisi olla riittävän miehekäs, jotta itse voisin olla nainen. Vähän sekavaa, joo. 

Joo.. Aika moni mies tarvisi hamekankaan

Miksi te puhutte niin kuin naiseudessa olisi jotain vikaa? Sano mieluummin että moni mies voisi kasvattaa munat. 

Häh, et kyllä sitten ymmärtänyt yhtään ainakaan mun kommenttia (maskuliinisuudesta kirjoittanut). Enemmän kuin mielellään olisin "enemmän nainen", mutta siihen ei ole (eikä tule) mahdollisuutta. En jaksa yrittää selittää.

Sen ainakin ymmärrän että kun käsketään ostaa hamekangasta siinä alennetaan nimenomaan naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10043/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein tulee kyyneleet silmiin kuin näin treadsissa miten lähes 50 v Oksana Bajul tekee kaksoissalkoveja.

Oksana voitti aikoinaan olympiakultaa orpona ukrainalaisena kahden mitalisuosikki jenkin nenän edestä. 

Elämä on potkinut Oksainaa. Alkoholia, mielenterveysongelmia ja vaikka mitä mutta onko se lihasmuisti vai mikä mutta kaksoishypyt tuossa iässä ei ole itsestäänselvyys.

Vierailija
10044/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös melko maskuliinen, enkä tarkoita sillä ulkonäköä. Ympäristön muokkaama juttu, kun on ollut aina ns. kipparin paikalla myrskyissä. Johtanut myös siihen, että hankala enää arvostaa miehiä siinä mielessä, että miehen pitäisi olla riittävän miehekäs, jotta itse voisin olla nainen. Vähän sekavaa, joo. 

Vai niin. 

En ole koskaan oikein ymmärtänyt sitä että miten itsensä voisi kokea kovin maskuliiniseksi kun on nainen. Itsekin siis teen kaikenlaista epätyypillistä kuten just äsken tein lattiaan reitin viemäriputkelle, koska why not (yhdistelmä Dunning-Krugeria ja sitkeyttä on voittamaton kombo..). Sellaisessahan sitä nimenomaan tuntee itsensä ihan naiseksi kun tulee hetkessä ikävä miehiä (kun edes vesipullon korkki ei aukee, nyyh) 🥺😁 ja joudun muutenkin psyykkaamaan itseni tuollaiseen ajattelemalla että "kipinät ei sytytä mitään, oon princess sparkle, lisää glitteriä" Niin ei siinä kovin miehekäs olo tule... Kaikki kunnia miehille kyllä.

Niin ja viime viikolla jouduin vahingossa tilanteeseen jossa oli pakko kaataa itse puu. Terveisin moottorisahanainen mekossa ja sandaaleissa. Välillä oon kyllä ajatellut että miehet aiheuttaa noita tilanteita täysin tahallaan, koska niillä on sellainen huvittuneen tyytyväinen virne. Ilmeisesti siis etenkin niissä tilanteissa korostuu naisten ja miesten erot epäilisin. Vinkkejä miten tehdä asiat kuin mies niin ehkä en joutuisi noihin? Eri

Mun kokema maskuliinisuus ei liity varsinaisesti mihinkään yksittäisiin tekoihin. Eläissäni en ole puita kaatanut, vaikka monenlaista kodinkonetta on tullut kyllä huollettua yms. Ehkä parhaiten kuvaisin sitä siten, että on pakotettu tietynlaiseen johtajuuteen vähän joka asiassa ja kaikilla elämänalueilla. 

Vierailija
10045/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, toisin Rock n Rollia sun tylsään elämääs.

Rokkikukko

Vierailija
10046/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te puhutte niin kuin naiseudessa olisi jotain vikaa? Sano mieluummin että moni mies voisi kasvattaa munat. 

Häh, et kyllä sitten ymmärtänyt yhtään ainakaan mun kommenttia (maskuliinisuudesta kirjoittanut). Enemmän kuin mielellään olisin "enemmän nainen", mutta siihen ei ole (eikä tule) mahdollisuutta. En jaksa yrittää selittää.

Sen ainakin ymmärrän että kun käsketään ostaa hamekangasta siinä alennetaan nimenomaan naisia.

ME ei olla puhuttu hamekankaista vaan yksi kirjoittaja langassa.

Vierailija
10047/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘🤗👩

Vierailija
10048/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä irvaillaan vitjapalleille. Ettekö tiedä, että vitjapalli on PATJAVILLI?

Vierailija
10049/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovismuija haikailee vielä kovemman miehen perään, jotta voisi kokea itsensä edes vähän pehmeämmäksi

Vierailija
10050/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä irvaillaan vitjapalleille. Ettekö tiedä, että vitjapalli on PATJAVILLI?

Noni. 

Vierailija
10051/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt naiset alkaa oleen stringibikini kelit.

Oon joskus miettinyt onkohan mun kaivatulla sellaiset.😏

nn

Vierailija
10052/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partasuulle suukko tähän päivään 😘

Vierailija
10053/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssa et nainen sitten mitään mummomaxikalsareita pidä. Stringit on ainoa sallittu vaihtoehto. 

Vierailija
10054/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovismuija haikailee vielä kovemman miehen perään, jotta voisi kokea itsensä edes vähän pehmeämmäksi

Niinhän siinä tosiaan luki. Vai lukiko.

Vierailija
10055/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuhailin ulkona, ja mieleen tuli koko ajan hra Ylpön kappale: Sinä olet niin kaukana, (melkein) toisessa maassa, se repii mieleni...   huokaus.

Vierailija
10056/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokkikukko

🐔🐔

Vierailija
10057/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä joskus tulee päivä, että ihan kaikkea ei tarvitse vääntää ratakiskosta kolmeen kertaan. Pakko uskoa niin. Pakko.

Vierailija
10058/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kanssa et nainen sitten mitään mummomaxikalsareita pidä. Stringit on ainoa sallittu vaihtoehto. 

Sama koskee itseäsi. EI mitään boksereita vaan stringit.

Vierailija
10059/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt naiset alkaa oleen stringibikini kelit.

Oon joskus miettinyt onkohan mun kaivatulla sellaiset.😏

nn

Mä oon sellanen työmyyrä että rusketusraitani jää hyvin vähäisiksi. Pitäis alkaa kulkemaan napapaidassa.

Vierailija
10060/10208 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokkikukko

Äh, mä oon humppatäti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi