Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (10143)
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on iso kulli, niin mä voisin nukkua sun kanssa.🍌🍆
Sillon ei varmaan nukuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Toivon sinulle hienoa viikonloppua. Olet edelleen tärkeä.
Kiitos, säkin olisit😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko me jatketaan tätä kissa-hiiri leikkiä?
Kauanko sinä jatkat?
Newsflash: kukaan ei leiki teidän kans. Ketään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ihan pulassa ilman ketjua. Täällä nuori ihminen voi aina oppia jonkun uuden hienon ja tärkeän sanan kuten vitjapallit.
Minäkin olen oppinut sen tältä palstalta. Mutta hauskaa on se kun sehän kuvaa täysin vanhan ukon roikkuvia palleja.
Hauskaa miten 'vanhan ukon roikkuvia palleja' saa solvata, mutta auta armias jos menee puhumaan velhon hihasta, paahtopaistista tai vastaavasta naisen genitaaleihin liittyen.. SiinäKIN pieni kaksoisstandardi.
Sivusta tulit. Miehethän solvaavat naisia yhtenään ulkoisista ominaisuuksista, paljon enemmän kuin naiset miehiä.
Minä en solvaa.
On kuule vähän riittämätön olo.😒 Ei ole tarjota muuta kuin jäätävästi rakkautta ja lämmin keho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naielle on hankalaa hallita tunteitaan, mukaanlukien himoja.
Ei pidä paikkaansa. Itse olen himokas nainen ja suht estoton seksissä. Nyt en enää ole laskenut vuosia kuinka kauan olen jo ollut ilman seksiä. Hulluksihan tässä olen tullut mutta kun en vaan tyydy seksiin ilman tunteita. Mä oon todella tunteellinen nainen niin hyvässä kuin pahassa vaadin sitä henkistä puolta myös seksiin. Sitä paitsi taidan tykätä sittenkin naisista kun ei noi miesten vonkaukset oo enää vuosiin kohdallani johtaneet mihinkään. Keskityn pitämään itsestäni huolta joka tavalla. Kyllä sen sitten tietää kun rakkaus tulee vastaan.
Saatat olla liian nuori tai liian naiivi, ja kenties sinulla ei ole paljon kokemusta parisuhteista. Ehkä kun todella luulet löytäneesi rakkauden ja sinulla on seksisuhde miehen kanssa, jonka uskot olevan täynnä tunteita, huomaat lopulta, ettei mies ollutkaan emotionaalisesti mukana, ja se oli vain sinun yksipuolinen väärinkäsityksesi.
Tietenkin, miten voi olla seksuaalista halua, jos ei tunne tunteita miestä kohtaan? Et haluaisi olla intiimissä suhteessa miehen kanssa, joka jatkuvasti vähättelee, moittii ja yrittää kontrolloida sinua henkisesti.
Naiset eivät vain etsi seksikumppaneita sattumalta. Vaikka sukupuolivietti olisi voimakas, tiettyjen epäviehättävien miesten näkeminen voi välittömästi jäähdyttää tuon intohimon. Jokaisella naisella, jolla ei ole ollut seksisuhdetta, on vastaava mies, jonka kanssa hän ei ole ollut seksisuhteessa; molemmat ovat välttämättömiä. Tietenkin, riippumatta siitä, kuinka paljon nainen laskee standardejaan, jotkut miehet eivät yksinkertaisesti ole sellaisia miehiä, joiden kanssa hän mielellään harrastaisi satunnaista seksiä.
Olis meillä tänään aiheena........
Kaipaan ja himoitsen isoa kullia.
N20+
Vierailija kirjoitti:
Vitjapallista miestä en halua!
Entä jos ei ole muunlaisia tarjolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko me jatketaan tätä kissa-hiiri leikkiä?
Kauanko sinä jatkat?
Newsflash: kukaan ei leiki teidän kans. Ketään ei kiinnosta.
Ketä on kissa ja hiiri? Musta hän näytti söpöltä karhulta😎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naielle on hankalaa hallita tunteitaan, mukaanlukien himoja.
Ei pidä paikkaansa. Itse olen himokas nainen ja suht estoton seksissä. Nyt en enää ole laskenut vuosia kuinka kauan olen jo ollut ilman seksiä. Hulluksihan tässä olen tullut mutta kun en vaan tyydy seksiin ilman tunteita. Mä oon todella tunteellinen nainen niin hyvässä kuin pahassa vaadin sitä henkistä puolta myös seksiin. Sitä paitsi taidan tykätä sittenkin naisista kun ei noi miesten vonkaukset oo enää vuosiin kohdallani johtaneet mihinkään. Keskityn pitämään itsestäni huolta joka tavalla. Kyllä sen sitten tietää kun rakkaus tulee vastaan.
Saatat olla liian nuori tai liian naiivi, ja kenties sinulla ei ole paljon kokemusta parisuhteista. Ehkä kun todella luulet löytäneesi rakkauden ja sinulla on seksisuhde miehen kanssa, jonka uskot olevan täynnä tunteita, huomaat lopulta, ettei mies ollutkaan emotionaalisesti mukana, ja se oli vain sinun yksipuolinen väärinkäsityksesi.
Tietenkin, miten voi olla seksuaalista halua, jos ei tunne tunteita miestä kohtaan? Et haluaisi olla intiimissä suhteessa miehen kanssa, joka jatkuvasti vähättelee, moittii ja yrittää kontrolloida sinua henkisesti.
Naiset eivät vain etsi seksikumppaneita sattumalta. Vaikka sukupuolivietti olisi voimakas, tiettyjen epäviehättävien miesten näkeminen voi välittömästi jäähdyttää tuon intohimon. Jokaisella naisella, jolla ei ole ollut seksisuhdetta, on vastaava mies, jonka kanssa hän ei ole ollut seksisuhteessa; molemmat ovat välttämättömiä. Tietenkin, riippumatta siitä, kuinka paljon nainen laskee standardejaan, jotkut miehet eivät yksinkertaisesti ole sellaisia miehiä, joiden kanssa hän mielellään harrastaisi satunnaista seksiä.
Olis meillä tänään aiheena........
Kaipaan ja himoitsen isoa kullia.
N20+
Ihan normaalia. Tsemppiä vaan, itselläni meni tuosta iästä vielä monta monituista vuotta ennen kuin mieli rauhoittui ja jatkuva seksin ajatteleminen väheni :D
Eri
Toivottavasti oot vaan kipeenä tms. etkä välttele mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän sun päiväsi tänään menee?
Ainoa mikä on varmaa että ei ainakaan sinun seurassasi. Ei vaikka kuinka haluaisin.
Mäkin tiedän sen, mutta kunhan aikani haaveilen. Hänestä seuraa en saa.
Oon ollu lähinnä kotona viime viikot, toivottavasti kukaan ei luule sitä välttelyksi. Oon vaan ollu niin väsyny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on menettänyt kaiken kun paljastuu rakastamalleen naiselle tyhjäksi petturiksi.
Lässyn lässyn lää vätys!!
Huomasin, mutten välittänyt - typo.
Eikä muuten mitään tekoa koko asialla sun kanssasi, pystyisitkö jo viimein hankkimaan kipeästi tarvitsemaasi apua.Eli nämä eivät minun.
Minun miesmakuni on
sivistynyt, AMK/yliop.koulutettu
herrasmies. Työssäkäyvä/yrittäjä.
Varusmiespalvelus, ajokortti.
Päihteitä max kohtuudella.
Kortti ei kuivumassa.
Puhdas luottorekisteri eli
mahdolliset uo-velat mallikkaasti
kuitattu tai parhaillaan hoidossa.
Taloudellinen omavaraisuus aka
> ei: 'vippaa muija pankkikortti
tai sponssaa viikon ruokakori.'
Se ei lie kenenkään päänsärky.
Eihän? Olen aikuinen nainen,
en 20-v. opiskelija. Kriteerit sen
mukaiset. x
Kannattaa varmaan höllentää noita vaatimuksia niin voi joku oikeasti kiinnostua ja sinun ei tarvitse sitten lähetellä terveisiäsi täällä.
Tuli vaan semmoinen ajatus sivusta.
Toivottavasti et ole kipeänä...
D..råll.i. pelaa teillä satasella ja pyöritte väkkäröinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on iso kulli, niin mä voisin nukkua sun kanssa.🍌🍆
Ei multa tommosta. On ihan sama minkä kokoinen juuri hänellä on. Outo tunne valtasi mun sydämen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole kipeänä...
Voin varsin hyvin, ikävä sinua. Ja nukuttaa. Otan iltapäivätorkut, pari tuntia. Kalkkitabletti, lenkki ja kauppa, veikkauspeli. Lähtisitpä nainen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen outo sekoitus naista ja poikaa.
Minä olen myös melko maskuliinen, enkä tarkoita sillä ulkonäköä. Ympäristön muokkaama juttu, kun on ollut aina ns. kipparin paikalla myrskyissä. Johtanut myös siihen, että hankala enää arvostaa miehiä siinä mielessä, että miehen pitäisi olla riittävän miehekäs, jotta itse voisin olla nainen. Vähän sekavaa, joo.
Joo.. Aika moni mies tarvisi hamekankaan
Miksi te puhutte niin kuin naiseudessa olisi jotain vikaa? Sano mieluummin että moni mies voisi kasvattaa munat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää työpäivää sinne jonnekin. Ehkä törmätään tänään 👍🏻👩🏻+🧔
Oletko piilouteena bussipysäkille tai peräkärryn taa 🏃🏽🏃🏽🏃🏽
Eikun kurkin ikkunasta 👍🏻👩🏻
Niinpä. Jopa miehillä ketkä eivät puhu naisista tuolla tavalla. Saa ajattelemaan että kaikki naiset ovat noin käyttäytyviä ja ilkeitä.
Yritä siinä sitten lähestyä.