Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (8351)
Vierailija kirjoitti:
Suljen netin. Suljen silmät. Vain oma maailmani on turvallinen. Sinne matkaan, sen aalloille menehdyn.
Miksi puhut noin? Miksi pelkäät maailmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suljen netin. Suljen silmät. Vain oma maailmani on turvallinen. Sinne matkaan, sen aalloille menehdyn.
Miksi puhut noin? Miksi pelkäät maailmaa?
Se ei kykene vastaamaan tarpeisiini, enkä minä sen tarpeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihastunut mies käyttäytyy?
No pomppii ylösalaisin päänsä varassa ja murahtelee oudosti. Nainen sitten taas pomppii yhdellä jalalla ja kikattelee ärsyttävästi. Siinä se olennaisin ero.
Itkin tänään kun ajattelin tänään erään läheisen pitkää osaa ottamiensa kulutusluottojen kanssa. Olen auttanut häntä kaikin mahdollisin tavoin ja korostan ettei se ole pelkästään yksipuolista jossakin mielessä. Saan myös apua vastavuoroisesti.
En antaisi itselleni anteeksi jis en tekisi tätä ja se johtaisi hänen tuhoonsa.
Kyse ei ole kuitenkaan huumeista tai alkoholismista. Ja hän käy työssä ja kykenee harrastamaan, minkäkatson hänen edukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tähän ketjuun saa kirjoittaa.?Kysyin tuolta leffankatsojalta, että "Mikä leffa?" Siis kaksi perussanaa, niin kommenttia ei julkaistu, vaan se meni moderointiin 😂😂😂
Leffa oli Bad Teacher. En suosittele, oli huono😂
Onko kaivattusi Justin Timberlaken näköinen?
Käkkäräpää Justin
Päivä on ollut vähän itkuntuhertamista, mutta nyt tajusin, että hyvä tästä tulee 💪
Vierailija kirjoitti:
Oot mulle vähän niin kuin ansa😉
Hunaja-ansa?
Vierailija kirjoitti:
Itkin tänään kun ajattelin tänään erään läheisen pitkää osaa ottamiensa kulutusluottojen kanssa. Olen auttanut häntä kaikin mahdollisin tavoin ja korostan ettei se ole pelkästään yksipuolista jossakin mielessä. Saan myös apua vastavuoroisesti.
En antaisi itselleni anteeksi jis en tekisi tätä ja se johtaisi hänen tuhoonsa.
Kyse ei ole kuitenkaan huumeista tai alkoholismista. Ja hän käy työssä ja kykenee harrastamaan, minkäkatson hänen edukseen.
Olet kyllä jalo ihminen. Sua varmasti kaipaa täällä moni tänäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Päivä on ollut vähän itkuntuhertamista, mutta nyt tajusin, että hyvä tästä tulee 💪
Haha.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on exiä vain jostakin vuosituhannen alusta. Sen jälkeen pitkä, vakaa parisuhde. Mutta kaivattua pidän jonkinlaisena exänä. Niin paljon olen häntä ajatellut, että aivoissani hän on saanut exän roolin. Terkut, rakas! <3 ww
Tutun kuuloinen tilanne. Jotkut muutkin kirjoituksesi ovat resonoineet. Minne tämä kaivattu-ex on kadonnut? ww myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin jonkun ihan superhuonon leffan vain koska siinä oli kaivatun näköinen henkilö 😂
Varmaan Amalie
Shrek
Love you Shreck, my favourite green man 🤭🥰🤣
Narsisti. Kuvottava narsisti.
Ei ollut kirjaimellisesti kyse elokuvahahmosta vaan vihreästä miehestä ja keskinäisistä sanaleikeistä. Liekö syönyt liikaa vesiviljelykasveja 🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Narsisti Henna, et saa anteeksi kuten ei yksikään sun lentävistä apinoistasi.
Pakit?
Jos haluat tarjota mulle tilanteen, mä tartun siihen. Oma on valintasi, mä oon tehnyt kantani ja asennoitumiseni selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on exiä vain jostakin vuosituhannen alusta. Sen jälkeen pitkä, vakaa parisuhde. Mutta kaivattua pidän jonkinlaisena exänä. Niin paljon olen häntä ajatellut, että aivoissani hän on saanut exän roolin. Terkut, rakas! <3 ww
Tutun kuuloinen tilanne. Jotkut muutkin kirjoituksesi ovat resonoineet. Minne tämä kaivattu-ex on kadonnut? ww myös
Sanotaanko luonnollinen päätös yhteiselle jutulle joitakin vuosia sitten. Sen koommin en ole nähnyt, mutta pohtinut ja miettinyt paljon. Erikoinen juttu kaikkinensa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oot mulle vähän niin kuin ansa😉
Kuten Ikonen, juu. Suuret silmät. Viaton.
Onko kaivattusi Justin Timberlaken näköinen?